Daar heb ik geen drank bij nodig, triest genoegquote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
Ik kan trouwens wel stellen dat ik aangeschoten ben. Ik zat serieus even na te denken of minthy nou echt koptelefoons op haar katten had gezet
Nee, maar ik bedoelde, ik dacht echt even dat je 't gedaan hadquote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank bij nodig, triest genoeg
Ja, weet ik, maar ik moet soms ook nadenken of iets echt gebeurt of ik zie het heel levendig voor mequote:Op zondag 1 januari 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde, ik dacht echt even dat je 't gedaan had
Jeej, eerste 3FM-topic in 2012
Trustenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, volgens mij is het geknal aardig over, ik ga mijn bed maar eens opzoeken!
slaap lekker iedereen
Ik zie het ook nog steeds voor mequote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef hole1988 het volgende:
Poezen met koptelefoons. Ik heb een raar beeld voor me.
3FM Volk bedoel je.quote:
die zijn niet meer te vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat 3FM volk ken ik nietik richt mijn bericht aan het SR volk die hier ook zit
Lekker vertrouwdquote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef borisz het volgende:
We zijn weer over zie ik ik.
Allen een goed 2012
Marco borsato op sbsquote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef minthy het volgende:
Broodje warm vlees![]()
Hierna zet ik de tv maar aan, beter ga ik het toch niet vinden...
Ik hoor Gersquote:
Ik kijk zelden. Ik ben echt een radioluisteraar. Ik gooi zodra ik wakker word de radio aan, ga van alles en nog wat doen wat ik moet/wil doen die dag en als ik het nodig vind, post ik hier ietsquote:Op zondag 1 januari 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoor Gersik dacht ik ga eens ff naar 3fm.nl
dan blijf ik ontopic.
Maare.. jullie doen dit.. elke dag, elke week? Die dj avond shows kijken? Of hoe moet ik het zien
Waar is dat op?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:36 schreef minthy het volgende:
Ik viel net middenin de Hasselhoff-roast... Jammer!
Dan die van Pamela Anderson maar weer kijken, ook leuk
Had hij niet dat Kadhaffi pak?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is dat op?
De roast van Charlie Sheen was epic, Jeff Ross
Was net op Comedy Central, maar ik geloof dat de roast van Pammy er niet op komt nu...quote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is dat op?
De roast van Charlie Sheen was epic, Jeff Ross
Party top huppelup op Eenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:36 schreef minthy het volgende:
Ik viel net middenin de Hasselhoff-roast... Jammer!
Dan die van Pamela Anderson maar weer kijken, ook leuk
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:41 schreef CindieY het volgende:
Ok, Dazzled Kid, da's een mooi tijdstip om te gaan slapen. Fijne nacht nog en welterusten alvast
Trustequote:Op zondag 1 januari 2012 02:41 schreef CindieY het volgende:
Ok, Dazzled Kid, da's een mooi tijdstip om te gaan slapen. Fijne nacht nog en welterusten alvast
Ik zie nu Eddy Wallyquote:
twitter:bartjancune twitterde op zondag 01-01-2012 om 02:48:28Feit. Als je in de walk-in closet een tweepersoonsbed kwijt kunt dan hebben je vrienden echt een groot huis. reageer retweet
GADVERDAMMEtwitter:
Ik heb al zo'n beetje de hele dag tegen je aan moeten kijkenquote:
Hij liever dan ik!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:53 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb ook nog een bizar verhaal... Een (rijke)vriend van me is nu een cruise aan het doen in de Carribean, komt hij op een eiland waar de Peppers een concert geven en even daarna komt hij Abramovitsj tegen, die zo'n beetje alles voor het zeggen heeft op St. Barts..
Ach, toch leuk om zoiets te horen, al wetende dat het jou nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij liever dan ik!
Ja, ik moet morgen werken, dat had ik nooit gered
Dat is iets wat ik iig zeker weet, het zal mij nooit gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, toch leuk om zoiets te horen, al wetende dat het jou nooit zal gebeuren.
Wtfquote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef themauster het volgende:
Mijn hele dorp wordt gesloopt eerder op de avond werden de ramen van de AH opgeblazen, nu zijn de ramen in het winkelcentrum opgeblazen
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef themauster het volgende:
Mijn hele dorp wordt gesloopt eerder op de avond werden de ramen van de AH opgeblazen, nu zijn de ramen in het winkelcentrum opgeblazen
Neeee!!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit al weer te wachten op serious request 2012
Het is hier nog nooit zo heftig geweest en dat terwijl het bij mijn ouders 5km verder op doodstil is en iedereen al weer in bed ligt.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!
Het is hier eng rustig in de omgeving, p2000 valt ook mee gelukkig
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nog nooit zo heftig geweest en dat terwijl het bij mijn ouders 5km verder op doodstil is en iedereen al weer in bed ligt.
Lekker hekken erom heen zetten en laat ze elkaar maar de hersens in slaanquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...
Fikse rellen daar ja, maar ja in Oost-Groningen wonen alleen mongolenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...
en Erik Hulzebosch dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!
Het is hier eng rustig in de omgeving, p2000 valt ook mee gelukkig
op 3FM Seasickstevequote:
Die woont in Loozen, niet echt om de hoekquote:
Camera erop en we hebben weer een tof programma erbijquote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker hekken erom heen zetten en laat ze elkaar maar de hersens in slaan
Geen idee maar volgens mij heb je die gasten overal wel...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Fikse rellen daar ja, maar ja in Oost-Groningen wonen alleen mongolen
Ik kijk nog een klein stukje, heb het meeste al gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu de roast of charlie sheen!die is epic.
was Minthy op TV? damn, dat ik dat gemist heb...quote:
En RHCP, Coldplay en nogwat volgens mijquote:
Gers Pardoel, White Lies, De Staat. En zullen we dat klagen eens achterwege laten als goede voornemen voor 2012?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef borisz het volgende:
[..]
En RHCP, Coldplay en nogwat volgens mij.
We kunnen weer lekker veel klagen.![]()
Da's balen...quote:Op zondag 1 januari 2012 10:45 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk hoor.....het nieuwe jaar ingaan met een flinke griep en een keel die aanvoelt als schuurpapier.
Toch nog de beste wensen allemaal
Welke nieuwe vormgeving?quote:
Jingles van 3FM, zijn veranderd. Dat ding wat vroeger, als je van muziek houd, dan luister je naar 3FM, hoor je nu niet meer eigenlijk aan het begin van het uur.quote:
Oh nog even blijven luisteren dus, of het me opvaltquote:Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Jingles van 3FM, zijn veranderd. Dat ding wat vroeger, als je van muziek houd, dan luister je naar 3FM, hoor je nu niet meer eigenlijk aan het begin van het uur.
quote:
Je moet niets hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:10 schreef themauster het volgende:
[..]nu al zere handen en ik moet nog de hele dag handen schudden
http://www.radiofreak.nl/(...)t-nieuwe-vormgeving/quote:
Moet er ook aan wennen... maar da's meestal zo met nieuwe dingen. Over een paar weken weet je niet beter (of hebben ze 't alweer aangepast).quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)t-nieuwe-vormgeving/
Klinkt allemaal zo kaal vergeleken met voorheen.
True. Volgens mij zijn de jingles van NOS op 3 ook al 3x aangepast in het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er ook aan wennen... maar da's meestal zo met nieuwe dingen. Over een paar weken weet je niet beter (of hebben ze 't alweer aangepast).
Wow, vooral die eerste jingle (uursluiter?) vind ik behoorlijk wennen. Is bijna dubstep...quote:Op zondag 1 januari 2012 16:33 schreef Evertjan het volgende:
http://soundcloud.com/reinvanhaaren/nieuwe-3fm-vormgeving
een voorbeeldje
Ik vond de stijl van de SR Updates wel gaaf, beetje dubstep. Dit is weer teveel van het goeie.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, vooral die eerste jingle (uursluiter?) vind ik behoorlijk wennen. Is bijna dubstep...
Epileptisch.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:33 schreef Evertjan het volgende:
http://soundcloud.com/reinvanhaaren/nieuwe-3fm-vormgeving
een voorbeeldje
Ik ben het helemaal met je eens, The Lost Boy is ook echt een plaat die is ontstaan tijdens SR, wat je van Bouncer echt niet kunt zeggen. Maar ik denk het niet, volgens mij is Bouncer bewust nooit megahit gemaakt om het als anthem te kunnen gebruiken en dan nu wel als megahit te kunnen doenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Epileptisch.
Wordt er eigenlijk nog een Megahit aangekondigd voor de komende week? Ik zou eerder Lost Boy dan Bouncer verwachten, aangezien Bouncer bij meer mensen al bekend is.
Klopt, Bouncer is MH. Net even gekeken in het website-CMS en iemand had een foutje gemaakt met invoeren (januari 2011 ipv 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, The Lost Boy is ook echt een plaat die is ontstaan tijdens SR, wat je van Bouncer echt niet kunt zeggen. Maar ik denk het niet, volgens mij is Bouncer bewust nooit megahit gemaakt om het als anthem te kunnen gebruiken en dan nu wel als megahit te kunnen doen
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef alors het volgende:
Het klinkt zo geforceerd hip, zo van, 'omg nu is dubstep in, daar moeten we wat mee doen in de jingles..'![]()
Ben benieuwd of de ANWB ook een aanpassing heeft gehad, gaat ook al een tijdje mee sinds 2009, mag ook wel eens verandering in komenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, vooral die eerste jingle (uursluiter?) vind ik behoorlijk wennen. Is bijna dubstep...
De beste wensen, Sersj!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Sersjee het volgende:
Zo, het geneuzel van de SR en TSR gehad, topic terug in TV, dus ik meld me voorzichtig weer.
Gelukkig nieuwjaar, kinders!
Klopt, is ook aangepast. Tikkie strakker dan de vorige weer (zoals alles eigenlijk).quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de ANWB ook een aanpassing heeft gehad, gaat ook al een tijdje mee sinds 2009, mag ook wel eens verandering in komen.
Is 'ie al langs geweest vandaag?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is ook aangepast. Tikkie strakker dan de vorige weer (zoals alles eigenlijk).
In ieder geval zelfbewust dat ze heel wat luisteraars hebben weggejaagd.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Jingles van 3FM, zijn veranderd. Dat ding wat vroeger, als je van muziek houd, dan luister je naar 3FM, hoor je nu niet meer eigenlijk aan het begin van het uur.
ja ze draaien alleen nog maar house en technoquote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Is 3FM qua muziekstijl ook wat veranderd sinds die nieuwe vormgeving?
quote:45. Meest gemiste user: (222 inzendingen / 46%)
1. dandybleu (139)
2. _Led_ (25)
3. -Hans- (23)
Het heet nu Sl3m!FMquote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ze draaien alleen nog maar house en techno
Ergste is dat ik al 2 dagen van mijn vriendin aan moet horen hoe lekker de oliebollen en appelbeignets wel niet zijn......en de wijn.....heeeeeeeerlijk! En dat terwijl ik aan een kopje groentensoep,glas water en als toetje een aspirientje zitquote:Op zondag 1 januari 2012 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's balen...
Toch het allerbeste gewenst, Zap!
Ik zou niet luisteren als ik jouw was.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
Nieuwe DJ 3FM
http://www.radiofreak.nl/(...)-in-de-nacht-op-3FM/
dan slaap ik alquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zou niet luisteren als ik jouw was.
Goh, wat zijn we weer aardig.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zou niet luisteren als ik jouw was.
Al dat Games geneuzel met z'n Konijn en Krokodil heb ik wel gehoord.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goh, wat zijn we weer aardig.
Hij heeft in de zomer al een aantal keer ingevallen in de 3FM-nacht, maar sindsdien is er alweer een aardige tijd verstreken natuurlijk.
Dan ga je toch lekker slapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Al dat Games geneuzel met z'n Konijn en Krokodil heb ik wel gehoord.
Heyyyy!quote:
Oh, wat jammer. Gemiste kans vind ik, zo'n onbekende zanger met een wondermooi, amper 2 weken oud liedje verdient de steun veel meer dan een al haast dolgedraaid nummer uit MEI 2011. Had gehoopt dat de zender zou voornemen zich een beetje meer met de kont tegen de krib te gooien en niet voor het voorspelbare te gaan. Dus niet voor het anthem. En niet voor onnodige bliepetiepetiebliep-boink-dance vormgevingskunstjes. Ik moet me door een halve dubstepplaat worstelen voordat ik het nieuws kan horen. Miep, miep, mekker etc. Hè, ik had me nog voorgenomen minder te gaan zeiken in het nieuwe jaar.quote:
zn vorige station was gamefm dus ik snap wel dat ie het dan over games heeft. t slijt er vast nog wel uitquote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Al dat Games geneuzel met z'n Konijn en Krokodil heb ik wel gehoord.
Voor week #2 dan maarquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Heyyyy!
[..]
Oh, wat jammer. Gemiste kans vind ik, zo'n onbekende zanger met een wondermooi, amper 2 weken oud liedje verdient de steun veel meer dan een al haast dolgedraaid nummer uit MEI 2011. Had gehoopt dat de zender zou voornemen zich een beetje meer met de kont tegen de krib te gooien en niet voor het voorspelbare te gaan. Dus niet voor het anthem. En niet voor onnodige bliepetiepetiebliep-boink-dance vormgevingskunstjes. Ik moet me door een halve dubstepplaat worstelen voordat ik het nieuws kan horen. Miep, miep, mekker etc. Hè, ik had me nog voorgenomen minder te gaan zeiken in het nieuwe jaar.
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
Maar maar... Bouncer was toch al megahit geweest vorig jaar? (Vorig jaar, hihi)
Ohja, ik verwar 't met dat misbaksel van Ilse de Lange.quote:
Ik luister wel. Zolang ie z'n EO-praatjes en -plaatjes voor zich houdt, vind ik het best te doenquote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
Fijn, het topic valt weer in de EO-op-zondagstand
Hoi.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
Ik heb nog helemaal niets aan, die rustquote:Op zondag 1 januari 2012 23:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister wel. Zolang ie z'n EO-praatjes en -plaatjes voor zich houdt, vind ik het best te doen
Hoiquote:
Nee, ik kijk niet naar U@quote:
Amen zusterquote:Op zondag 1 januari 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
Ik ben al jaren geen zuster meer... Ik heb nog wel mijn uniformenquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al jaren geen zuster meer... Ik heb nog wel mijn uniformen![]()
Of bedoel je zuster als in non? Ik ben nou niet bepaald de meest gelovige persoon op aarde
Nee, ik was een degelijke en ouderwets lieve zusterquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 23:49 schreef Evertjan het volgende:
http://radioplayer.omroep.nl/3fm/kx/
Kxradio
quote:Oscar Speech van het (R)opperhoofd
Amigos del musica,
Wellicht dat het jullie al ter ore gekomen is, KX gaat vanaf 2012 de publieke sector in.
We hebben er nooit een geheim van gemaakt dat deze piraat creatief heel leuk is maar financieel niet echt een kandidaat voor de komende edities van de Quote 500. Het station is dan ook niet ontstaan om zo snel mogelijk rijk te worden maar vooral omdat het zo leuk leek om eens een zender te starten voor en door muziekliefhebbers.
Uiteindelijk was ik meer tijd kwijt met het zijn van levende collectebus dan met het daadwerkelijke radiostation. Ik besloot dus een partner te zoeken die de piraat in leven zou laten zonder het principe aan te tasten. Het gewillige oor werd gevonden bij de Avro en 3FM. We kunnen bijna in alle lopende digitale operaties mee waardoor ze KX bijna kostenneutraal kunnen maken. Geen grote sommen geld dus die op tafel komen om dit free format programma ’over te nemen’.
De Avro en 3FM hechten zeer aan KXradio zoals het nu is en er zal dus weinig veranderen. Het enige merkbare verschil is dat we veel aandacht gaan besteden aan Serious Talent bands.Eveneens zullen we mee gaan werken aan het opleiden van nieuwe DJ’s. Het was de Avro en 3FM ook niet ontgaan dat bij ons veel nieuwe talenten te horen zijn. Recentelijk zijn Bert van Lent en Sander Hoogendoorn via KX bij 3FM gekomen. Beide heren zijn gelukkig ook KX trouw gebleven.
Het laatste merkbare verschil is dat we geen commercials meer uitzenden.
Ik denk dus dat we in alle opzichten blij mogen zijn met deze samenwerking. KX kan gewoon blijven bestaan en doen wat het altijd deed maar dan zonder steeds lastiggevallen te worden door de knorrende maag van het lege spaarvarken.
Rest mij nog om een paar mensen te bedanken zonder wie KX al heel lang geleden gesneuveld was.
Allereerst Wessel van Alphen van IT Staffing. Zonder hem waren we jaren geleden al volstrekt kansloos geweest. Tot de laatste dag heeft hij ons in leven gehouden. Hij is van onschatbare waarde geweest voor KX. Wij zijn ook zeer veel Weesgegroetjes verschuldigd aan onze andere aandeelhouders: André van den Bogaert, Jean-Paul van de Plasse, Kees-Jan Schoots, Frans Mulder, Jeroen Kassing en Henk Westbroek.
Eyeworks van Reinout Oerlemans, waar wij onze hobbykamer hebben staan, is ongelooflijk flexibel geweest en heeft altijd met ons meegedacht. Misschien maakt hij nog eens een film over onze barre overlevingstocht in 3D.
Kobus Draaijer, jij maakte met jouw hostingbedrijf IC Hosting een onvergetelijk gul gebaar naar ons.
Nog wat openbare aaien over de bol gaan naar Mark Reman, Sanne Schut, Maurice Verschuuren, Leo Oldenburger, Leo van der Goot, Fred Siebelink en Caroline Brouwer die zich in het badende zweet hebben gewerkt om dit schip drijvende te houden. Dennis Hoebee, Remko Spaans, Margje Teeuwen, Jelle Haaima, Ton van Hoof, Martien Groenendijk, Bas Swildens, Nick van Gils en Angelique Stein, op jullie doen we nooit voor niks een beroep.
Vanzelfsprekend ook een kleffe kus op het hoofd van alle vrijwilligers die belangeloos hun smaak met jou delen.
Einde Oscar speech. Ik vond het na al die jaren een keer nodig om jullie te laten weten dat echt veel mensen bezig zijn geweest om dit station in de lucht te houden.
Mag ik tot slot jullie een waanzinnig mooi 2012 toe wensen!
Rob Stenders
Waarom geen Giel?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:07 schreef ConscienceNL het volgende:
Deze week doet Michiel dus de ochtendshow. Gelukkig slaap ik uit.
hij moet ook zijn vakantie dagen op maken.quote:
je hebt gelukkig flexibel werktijden.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...mn wekker uitgedrukt ipv gesnoozed. gevolg: een half uur later wakker schrikken. Gelukkig heb ik geen afspraken staan
en waar kom jij opeens vandaan.quote:
in principe wel, maar als ik een afspraak inplan moet ik er natuurlijk wel zijn. maar ik plan zelden iets in voor 10u 's ochtendsquote:Op maandag 2 januari 2012 07:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt gelukkig flexibel werktijden.
ROEL!quote:
Finale vanaf 21:15quote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb vandaag alweer 2 uur gewerkt en 2 uur darten gekeken!
die zit bij de KNO-arts, dus ben benieuwd of ie er dan isquote:
ik zou het niet erg vinden als ie er niet zou zijn...quote:Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef franklop het volgende:
[..]
die zit bij de KNO-arts, dus ben benieuwd of ie er dan is
twitter:SandyDane twitterde op maandag 02-01-2012 om 09:20:33HELP! Ik zoek 20 mensen die nog nooit drugs hebben gebruikt die mee willen doen met de Spuiten&Slikken-test in het publiek! #RTpleaseeeee reageer retweet
Poliepcheck?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef franklop het volgende:
[..]
die zit bij de KNO-arts, dus ben benieuwd of ie er dan is
Erik moet zo lang mogelijk blijven genieten héquote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef themauster het volgende:
Dat nummer van Greg Holden wordt je ook door de strot gedrukt he
Bouncerquote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef themauster het volgende:
Dat nummer van Greg Holden wordt je ook door de strot gedrukt he
Ik moest nogal wennen aan de stem, maar ik vind het een leuke uitvoering.quote:
Met zn grote bril?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja hoor, de eerste C&S show van het jaar en gelijk krijgt Britt weer aandacht![]()
![]()
Keelontstekingquote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef miieejj het volgende:
hey hallo..
wat klonk gerard ekdom vanmiddag toch.. belabberd!!
Iddquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef alors het volgende:
Die jingle onder de files is echt dom, alsof er gewoon nog een nummer op de achtergrond speelt
Er zijn wel meer jingles dom van die nieuwe vormgevingquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef alors het volgende:
Die jingle onder de files is echt dom, alsof er gewoon nog een nummer op de achtergrond speelt
Ik heb nog helemaal niet gehoord dat er iets is veranderdquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer jingles dom van die nieuwe vormgeving
Ik hoorde het meteen, en vond ze verschikkelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gehoord dat er iets is veranderd![]()
Het valt mij ook nog steeds niet opquote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 95% van de luisteraars geldt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik zou luisteren zal ik het waarschijnlijk wel horen, ik heb de radio wat genegeerd de laatste tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 95% van de luisteraars geldt.
Dan ben je Oost-Indisch doof.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 95% van de luisteraars geldt.
Ja radio kan weer uit.quote:
Geboren in Amerikaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:16 schreef Evertjan het volgende:
zo dat is goed engels voor een Koreaanse
2 weken geen radio gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom is Veenstra ineens zo hyperactief?
ik vind hem leukquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef Swomp het volgende:
Alweer Ai se eu te pego
Word weer te bekend, ik merk het al
dit zal wel de nieuwe plage worden van 2012quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit doet me denken aan Tiziano Ferro, ook al zo'n schijtherrie.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
It's our godforsaken right to be loved.
Nee, het wordt idd tijd dat je nog eens langskomt!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we al genuekt in het nieuwe jaar?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef 3rdRock het volgende:
hebben we al genuekt in het nieuwe jaar?
pm je adres maar!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:38 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee, het wordt idd tijd dat je nog eens langskomt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pm je adres maar!HelaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |