Hij liever dan ik!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:53 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb ook nog een bizar verhaal... Een (rijke)vriend van me is nu een cruise aan het doen in de Carribean, komt hij op een eiland waar de Peppers een concert geven en even daarna komt hij Abramovitsj tegen, die zo'n beetje alles voor het zeggen heeft op St. Barts..
Ach, toch leuk om zoiets te horen, al wetende dat het jou nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij liever dan ik!
Ja, ik moet morgen werken, dat had ik nooit gered
Dat is iets wat ik iig zeker weet, het zal mij nooit gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, toch leuk om zoiets te horen, al wetende dat het jou nooit zal gebeuren.
Wtfquote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef themauster het volgende:
Mijn hele dorp wordt gesloopt eerder op de avond werden de ramen van de AH opgeblazen, nu zijn de ramen in het winkelcentrum opgeblazen
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef themauster het volgende:
Mijn hele dorp wordt gesloopt eerder op de avond werden de ramen van de AH opgeblazen, nu zijn de ramen in het winkelcentrum opgeblazen
Neeee!!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit al weer te wachten op serious request 2012
Het is hier nog nooit zo heftig geweest en dat terwijl het bij mijn ouders 5km verder op doodstil is en iedereen al weer in bed ligt.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!
Het is hier eng rustig in de omgeving, p2000 valt ook mee gelukkig
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nog nooit zo heftig geweest en dat terwijl het bij mijn ouders 5km verder op doodstil is en iedereen al weer in bed ligt.
Lekker hekken erom heen zetten en laat ze elkaar maar de hersens in slaanquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...
Fikse rellen daar ja, maar ja in Oost-Groningen wonen alleen mongolenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...
en Erik Hulzebosch dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!
Het is hier eng rustig in de omgeving, p2000 valt ook mee gelukkig
op 3FM Seasickstevequote:
Die woont in Loozen, niet echt om de hoekquote:
Camera erop en we hebben weer een tof programma erbijquote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker hekken erom heen zetten en laat ze elkaar maar de hersens in slaan
Geen idee maar volgens mij heb je die gasten overal wel...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Fikse rellen daar ja, maar ja in Oost-Groningen wonen alleen mongolen
Ik kijk nog een klein stukje, heb het meeste al gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu de roast of charlie sheen!die is epic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |