Daar heb ik geen drank bij nodig, triest genoegquote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef CindieY het volgende:
Ik kan trouwens wel stellen dat ik aangeschoten ben. Ik zat serieus even na te denken of minthy nou echt koptelefoons op haar katten had gezet
Nee, maar ik bedoelde, ik dacht echt even dat je 't gedaan hadquote:Op zondag 1 januari 2012 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank bij nodig, triest genoeg
Ja, weet ik, maar ik moet soms ook nadenken of iets echt gebeurt of ik zie het heel levendig voor mequote:Op zondag 1 januari 2012 01:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde, ik dacht echt even dat je 't gedaan had
Jeej, eerste 3FM-topic in 2012
Trustenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, volgens mij is het geknal aardig over, ik ga mijn bed maar eens opzoeken!
slaap lekker iedereen
Ik zie het ook nog steeds voor mequote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef hole1988 het volgende:
Poezen met koptelefoons. Ik heb een raar beeld voor me.
3FM Volk bedoel je.quote:
die zijn niet meer te vindenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat 3FM volk ken ik nietik richt mijn bericht aan het SR volk die hier ook zit
Lekker vertrouwdquote:Op zondag 1 januari 2012 02:10 schreef borisz het volgende:
We zijn weer over zie ik ik.
Allen een goed 2012
Marco borsato op sbsquote:Op zondag 1 januari 2012 02:14 schreef minthy het volgende:
Broodje warm vlees![]()
Hierna zet ik de tv maar aan, beter ga ik het toch niet vinden...
Ik hoor Gersquote:
Ik kijk zelden. Ik ben echt een radioluisteraar. Ik gooi zodra ik wakker word de radio aan, ga van alles en nog wat doen wat ik moet/wil doen die dag en als ik het nodig vind, post ik hier ietsquote:Op zondag 1 januari 2012 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoor Gersik dacht ik ga eens ff naar 3fm.nl
dan blijf ik ontopic.
Maare.. jullie doen dit.. elke dag, elke week? Die dj avond shows kijken? Of hoe moet ik het zien
Waar is dat op?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:36 schreef minthy het volgende:
Ik viel net middenin de Hasselhoff-roast... Jammer!
Dan die van Pamela Anderson maar weer kijken, ook leuk
Had hij niet dat Kadhaffi pak?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is dat op?
De roast van Charlie Sheen was epic, Jeff Ross
Was net op Comedy Central, maar ik geloof dat de roast van Pammy er niet op komt nu...quote:Op zondag 1 januari 2012 02:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar is dat op?
De roast van Charlie Sheen was epic, Jeff Ross
Party top huppelup op Eenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:36 schreef minthy het volgende:
Ik viel net middenin de Hasselhoff-roast... Jammer!
Dan die van Pamela Anderson maar weer kijken, ook leuk
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:41 schreef CindieY het volgende:
Ok, Dazzled Kid, da's een mooi tijdstip om te gaan slapen. Fijne nacht nog en welterusten alvast
Trustequote:Op zondag 1 januari 2012 02:41 schreef CindieY het volgende:
Ok, Dazzled Kid, da's een mooi tijdstip om te gaan slapen. Fijne nacht nog en welterusten alvast
Ik zie nu Eddy Wallyquote:
twitter:bartjancune twitterde op zondag 01-01-2012 om 02:48:28Feit. Als je in de walk-in closet een tweepersoonsbed kwijt kunt dan hebben je vrienden echt een groot huis. reageer retweet
GADVERDAMMEtwitter:
Ik heb al zo'n beetje de hele dag tegen je aan moeten kijkenquote:
Hij liever dan ik!quote:Op zondag 1 januari 2012 02:53 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb ook nog een bizar verhaal... Een (rijke)vriend van me is nu een cruise aan het doen in de Carribean, komt hij op een eiland waar de Peppers een concert geven en even daarna komt hij Abramovitsj tegen, die zo'n beetje alles voor het zeggen heeft op St. Barts..
Ach, toch leuk om zoiets te horen, al wetende dat het jou nooit zal gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2012 02:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij liever dan ik!
Ja, ik moet morgen werken, dat had ik nooit gered
Dat is iets wat ik iig zeker weet, het zal mij nooit gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2012 02:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, toch leuk om zoiets te horen, al wetende dat het jou nooit zal gebeuren.
Wtfquote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef themauster het volgende:
Mijn hele dorp wordt gesloopt eerder op de avond werden de ramen van de AH opgeblazen, nu zijn de ramen in het winkelcentrum opgeblazen
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:00 schreef themauster het volgende:
Mijn hele dorp wordt gesloopt eerder op de avond werden de ramen van de AH opgeblazen, nu zijn de ramen in het winkelcentrum opgeblazen
Neeee!!quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef Ame_thyst het volgende:
Zit al weer te wachten op serious request 2012
Het is hier nog nooit zo heftig geweest en dat terwijl het bij mijn ouders 5km verder op doodstil is en iedereen al weer in bed ligt.quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!
Het is hier eng rustig in de omgeving, p2000 valt ook mee gelukkig
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is hier nog nooit zo heftig geweest en dat terwijl het bij mijn ouders 5km verder op doodstil is en iedereen al weer in bed ligt.
Lekker hekken erom heen zetten en laat ze elkaar maar de hersens in slaanquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...
Fikse rellen daar ja, maar ja in Oost-Groningen wonen alleen mongolenquote:Op zondag 1 januari 2012 03:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me eng. Zeker met drank op kan de stemming in een groep zo omslaan... Las net ook die tweet over Pekela, brrr...
en Erik Hulzebosch dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 03:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik niet... Wat heb je daar nou aan?!
Het is hier eng rustig in de omgeving, p2000 valt ook mee gelukkig
op 3FM Seasickstevequote:
Die woont in Loozen, niet echt om de hoekquote:
Camera erop en we hebben weer een tof programma erbijquote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker hekken erom heen zetten en laat ze elkaar maar de hersens in slaan
Geen idee maar volgens mij heb je die gasten overal wel...quote:Op zondag 1 januari 2012 03:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Fikse rellen daar ja, maar ja in Oost-Groningen wonen alleen mongolen
Ik kijk nog een klein stukje, heb het meeste al gezienquote:Op zondag 1 januari 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu de roast of charlie sheen!die is epic.
was Minthy op TV? damn, dat ik dat gemist heb...quote:
En RHCP, Coldplay en nogwat volgens mijquote:
Gers Pardoel, White Lies, De Staat. En zullen we dat klagen eens achterwege laten als goede voornemen voor 2012?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef borisz het volgende:
[..]
En RHCP, Coldplay en nogwat volgens mij.
We kunnen weer lekker veel klagen.![]()
Da's balen...quote:Op zondag 1 januari 2012 10:45 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk hoor.....het nieuwe jaar ingaan met een flinke griep en een keel die aanvoelt als schuurpapier.
Toch nog de beste wensen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |