quote:Op maandag 2 januari 2012 16:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja hoor, de eerste C&S show van het jaar en gelijk krijgt Britt weer aandacht![]()
![]()
Keelontstekingquote:Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef miieejj het volgende:
hey hallo..
wat klonk gerard ekdom vanmiddag toch.. belabberd!!
Iddquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef alors het volgende:
Die jingle onder de files is echt dom, alsof er gewoon nog een nummer op de achtergrond speelt
Er zijn wel meer jingles dom van die nieuwe vormgevingquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef alors het volgende:
Die jingle onder de files is echt dom, alsof er gewoon nog een nummer op de achtergrond speelt
Ik heb nog helemaal niet gehoord dat er iets is veranderdquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer jingles dom van die nieuwe vormgeving
Ik hoorde het meteen, en vond ze verschikkelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet gehoord dat er iets is veranderd![]()
Het valt mij ook nog steeds niet opquote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 95% van de luisteraars geldt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik zou luisteren zal ik het waarschijnlijk wel horen, ik heb de radio wat genegeerd de laatste tijdquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 95% van de luisteraars geldt.
Dan ben je Oost-Indisch doof.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor 95% van de luisteraars geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |