Welke nieuwe vormgeving?quote:
Jingles van 3FM, zijn veranderd. Dat ding wat vroeger, als je van muziek houd, dan luister je naar 3FM, hoor je nu niet meer eigenlijk aan het begin van het uur.quote:
Oh nog even blijven luisteren dus, of het me opvaltquote:Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Jingles van 3FM, zijn veranderd. Dat ding wat vroeger, als je van muziek houd, dan luister je naar 3FM, hoor je nu niet meer eigenlijk aan het begin van het uur.
quote:
Je moet niets hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:10 schreef themauster het volgende:
[..]nu al zere handen en ik moet nog de hele dag handen schudden
http://www.radiofreak.nl/(...)t-nieuwe-vormgeving/quote:
Moet er ook aan wennen... maar da's meestal zo met nieuwe dingen. Over een paar weken weet je niet beter (of hebben ze 't alweer aangepast).quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)t-nieuwe-vormgeving/
Klinkt allemaal zo kaal vergeleken met voorheen.
True. Volgens mij zijn de jingles van NOS op 3 ook al 3x aangepast in het afgelopen half jaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet er ook aan wennen... maar da's meestal zo met nieuwe dingen. Over een paar weken weet je niet beter (of hebben ze 't alweer aangepast).
Wow, vooral die eerste jingle (uursluiter?) vind ik behoorlijk wennen. Is bijna dubstep...quote:Op zondag 1 januari 2012 16:33 schreef Evertjan het volgende:
http://soundcloud.com/reinvanhaaren/nieuwe-3fm-vormgeving
een voorbeeldje
Ik vond de stijl van de SR Updates wel gaaf, beetje dubstep. Dit is weer teveel van het goeie.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, vooral die eerste jingle (uursluiter?) vind ik behoorlijk wennen. Is bijna dubstep...
Epileptisch.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:33 schreef Evertjan het volgende:
http://soundcloud.com/reinvanhaaren/nieuwe-3fm-vormgeving
een voorbeeldje
Ik ben het helemaal met je eens, The Lost Boy is ook echt een plaat die is ontstaan tijdens SR, wat je van Bouncer echt niet kunt zeggen. Maar ik denk het niet, volgens mij is Bouncer bewust nooit megahit gemaakt om het als anthem te kunnen gebruiken en dan nu wel als megahit te kunnen doenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Epileptisch.
Wordt er eigenlijk nog een Megahit aangekondigd voor de komende week? Ik zou eerder Lost Boy dan Bouncer verwachten, aangezien Bouncer bij meer mensen al bekend is.
Klopt, Bouncer is MH. Net even gekeken in het website-CMS en iemand had een foutje gemaakt met invoeren (januari 2011 ipv 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 18:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, The Lost Boy is ook echt een plaat die is ontstaan tijdens SR, wat je van Bouncer echt niet kunt zeggen. Maar ik denk het niet, volgens mij is Bouncer bewust nooit megahit gemaakt om het als anthem te kunnen gebruiken en dan nu wel als megahit te kunnen doen
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:10 schreef alors het volgende:
Het klinkt zo geforceerd hip, zo van, 'omg nu is dubstep in, daar moeten we wat mee doen in de jingles..'![]()
Ben benieuwd of de ANWB ook een aanpassing heeft gehad, gaat ook al een tijdje mee sinds 2009, mag ook wel eens verandering in komenquote:Op zondag 1 januari 2012 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wow, vooral die eerste jingle (uursluiter?) vind ik behoorlijk wennen. Is bijna dubstep...
De beste wensen, Sersj!quote:Op zondag 1 januari 2012 17:54 schreef Sersjee het volgende:
Zo, het geneuzel van de SR en TSR gehad, topic terug in TV, dus ik meld me voorzichtig weer.
Gelukkig nieuwjaar, kinders!
Klopt, is ook aangepast. Tikkie strakker dan de vorige weer (zoals alles eigenlijk).quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de ANWB ook een aanpassing heeft gehad, gaat ook al een tijdje mee sinds 2009, mag ook wel eens verandering in komen.
Is 'ie al langs geweest vandaag?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, is ook aangepast. Tikkie strakker dan de vorige weer (zoals alles eigenlijk).
In ieder geval zelfbewust dat ze heel wat luisteraars hebben weggejaagd.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:37 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Jingles van 3FM, zijn veranderd. Dat ding wat vroeger, als je van muziek houd, dan luister je naar 3FM, hoor je nu niet meer eigenlijk aan het begin van het uur.
ja ze draaien alleen nog maar house en technoquote:Op zondag 1 januari 2012 19:38 schreef ConscienceNL het volgende:
Is 3FM qua muziekstijl ook wat veranderd sinds die nieuwe vormgeving?
quote:45. Meest gemiste user: (222 inzendingen / 46%)
1. dandybleu (139)
2. _Led_ (25)
3. -Hans- (23)
Het heet nu Sl3m!FMquote:Op zondag 1 januari 2012 19:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja ze draaien alleen nog maar house en techno
Ergste is dat ik al 2 dagen van mijn vriendin aan moet horen hoe lekker de oliebollen en appelbeignets wel niet zijn......en de wijn.....heeeeeeeerlijk! En dat terwijl ik aan een kopje groentensoep,glas water en als toetje een aspirientje zitquote:Op zondag 1 januari 2012 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's balen...
Toch het allerbeste gewenst, Zap!
Ik zou niet luisteren als ik jouw was.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:08 schreef Evertjan het volgende:
Nieuwe DJ 3FM
http://www.radiofreak.nl/(...)-in-de-nacht-op-3FM/
dan slaap ik alquote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zou niet luisteren als ik jouw was.
Goh, wat zijn we weer aardig.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik zou niet luisteren als ik jouw was.
Al dat Games geneuzel met z'n Konijn en Krokodil heb ik wel gehoord.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goh, wat zijn we weer aardig.
Hij heeft in de zomer al een aantal keer ingevallen in de 3FM-nacht, maar sindsdien is er alweer een aardige tijd verstreken natuurlijk.
Dan ga je toch lekker slapenquote:Op zondag 1 januari 2012 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Al dat Games geneuzel met z'n Konijn en Krokodil heb ik wel gehoord.
Heyyyy!quote:
Oh, wat jammer. Gemiste kans vind ik, zo'n onbekende zanger met een wondermooi, amper 2 weken oud liedje verdient de steun veel meer dan een al haast dolgedraaid nummer uit MEI 2011. Had gehoopt dat de zender zou voornemen zich een beetje meer met de kont tegen de krib te gooien en niet voor het voorspelbare te gaan. Dus niet voor het anthem. En niet voor onnodige bliepetiepetiebliep-boink-dance vormgevingskunstjes. Ik moet me door een halve dubstepplaat worstelen voordat ik het nieuws kan horen. Miep, miep, mekker etc. Hè, ik had me nog voorgenomen minder te gaan zeiken in het nieuwe jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |