SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 31-12-2011 12:44:21 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
dan faal je zowiezo want we hebben nog ruim 12 uur te gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kon het niet laten het laatste topic van 2011 te maken..![]()
![]()
die vorige was 3 dagenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dan faal je zowiezo want we hebben nog ruim 12 uur te gaan
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik wou ook in de op
fok: delano.888 mc: Delano888Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
fixedquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik wou ook in de op
fok: delano.888 mc: Delano888quote:
quote:
puntje vergeten bij fok naam!quote:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
plex,vb tinychat?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Het ging eigenlijk over het feit dat hij me 3 stacks saplings gafquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
niet weten dat vbow gewoon lapo huntende puber is, of dat aanmoedigen
Te snel conclusies trekken
Suikoden heerst![]()
En weer 2 uur MC gedaan, damn mijn leven
Mijn nieuwe motto:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Het ging eigenlijk over het feit dat hij me 3 stacks saplings gaf
Te snel conclusies trekken![]()
quote:
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
tijd je geniet afvallen is niet afval tijd?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb vandaag zoveel oliebollen in mijn handen gehad dat ik niet weet of ik ze nog wel lust vanavond
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
veel ballen in je hand? ..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb vandaag zoveel oliebollen in mijn handen gehad dat ik niet weet of ik ze nog wel lust vanavond
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
+ 1quote:
Edit: http://icanhascheezburger(...)o-throw-another-one/
[ Bericht 20% gewijzigd door Lorrelies op 31-12-2011 19:06:48 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Alvast een gelukkig, gezond, sociaal-leven hebbend, succesvol nieuwjaar bitchezz!
If not now, then when.![]()
jij ook ectoquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alvast een gelukkig, gezond, sociaal-leven hebbend, succesvol nieuwjaar bitchezz!
O ja, guys, made ya something!
Happy new year!en blijf allemaal heel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:41 schreef Lorrelies het volgende:
O ja, guys, made ya something!
[ afbeelding ]
Happy new year!en blijf allemaal heel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!!
ik heb een animatie gemaakt IN minecraft ._.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!gepost vanaf iphone dus niet forever alone!
Happy New Year iedereen, hier nog 4 uur te gaan voor 2012 dus ook niet vriendloos.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Waar ben jij dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:12 schreef Euribob het volgende:
Happy New Year iedereen, hier nog 4 uur te gaan voor 2012 dus ook niet vriendloos.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mooie edit/delete Tuutchips
Mensen die het erg vinden dat iemand even snel op ''invoeren'' klikken als het twaalf uur is
Suikoden heerst![]()
Lieve mede Fok!Crafters ik wens jullie allemaal nogmaals een heel fijn nieuwjaar toe! dat het nieuwe jaar maar veel goeds mag brengen!
en dat onze hechte community nog maar lang mag zegevieren!
tot in het nieuwe jaar!![]()
Proost iedereen op het nieuwe jaar.
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2012!!!!
Nu op naar carnaval ALAAF!!!!!![]()
Carnaval is bij ons al op 3 oktober gevierd.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:23 schreef MineraalWater het volgende:
Proost iedereen op het nieuwe jaar.
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2012!!!!
Nu op naar carnaval ALAAF!!!!!Suikoden heerst![]()
Ik ga wat meer reageren buiten minecraft topic.. Bezoek alleen MC gedeelte he :/Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar ik blijf nog steeds hier posten lieve schatjes!
als dat je goede voornemens zijn zie ik het donker in voor jequote:Op zondag 1 januari 2012 02:22 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ga wat meer reageren buiten minecraft topic.. Bezoek alleen MC gedeelte he :/
En dat is nummer twee:
Heb een nieuwe hobby: afk'ers in creative in een ijskristal stoppen
Suikoden heerst![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:28 schreef Mordecai het volgende:
En dat is nummer twee:
[ afbeelding ]
Heb een nieuwe hobby: afk'ers in creative in een ijskristal stoppen
Klootzakquote:Op zondag 1 januari 2012 02:28 schreef Mordecai het volgende:
En dat is nummer twee:
[ afbeelding ]
Heb een nieuwe hobby: afk'ers in creative in een ijskristal stoppenniemand kan nu veilig afken! XD
Jongens het bier raakt op en wtf doe ik op FOK!?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Je tag veranderen?
Waarom hebben jullie allemaal van die kut kleurtjes?
/edit: kleurtjes al gevonden, hopelijk ben ik daarna mijn andere tag niet kwijt!Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Jezus gristus. Literz alokohool naar binnen gesmeten. Volaan verder!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Bagger Slotje!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
We zijn nog lang niet moe!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mooi. //thaw 2000 en alle versieringen weg. Tijd voor tropische temperaturen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Tja jullie wonen dan ook niet in Limburg waar carnaval eckt baas isquote:Op zondag 1 januari 2012 02:17 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Carnaval is bij ons al op 3 oktober gevierd.![]()
![]()
Mogge!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
-10 dusquote:Op zondag 1 januari 2012 11:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mooi. //thaw 2000 en alle versieringen weg. Tijd voor tropische temperaturen.![]()
![]()
godvertering wat voel ik me kuuuutIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tom is voor het eerst dronken geweest en wil even laten weten hoe stoer die isquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoiets wil ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)in/pool-1862849@N21/
Suikoden heerst![]()
Wow dat is gaafquote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)in/pool-1862849@N21/![]()
nee, gewoon ziek.. gister al, en vandaag alleen maar meer..quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef Lorrelies het volgende:
Hahaha iedereen hier veel gezopen en brak![]()
I'm feeling fine![]()
shapewaysquote:
Zeg jij.quote:quote:Op zondag 1 januari 2012 12:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Tom is voor het eerst dronken geweest en wil even laten weten hoe stoer die isJij ook gelukkig nieuwjaar kindje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, voorspoedig 2012 gewenst allen ... !
Was gisteravond na 't afsteken van vuurwerk nog even Helmond-Centrum ingegaan. Wat lui met trainingspakken, wat negerinnen met diepe decolleté, en de gebruikelijke wildpisserij en flessensmijterij. Gemoedelijke sfeer![]()
![]()
Ja dat zei ik inderdaad sherlock.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg jij.
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar kindje.![]()
![]()
Dat je dat kunt zien met die pluk haar voor je ogen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat zei ik inderdaad sherlock.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Welke pluk haar voor mijn ogen?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat je dat kunt zien met die pluk haar voor je ogen.![]()
![]()
Kappertje geweest?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke pluk haar voor mijn ogen?
Ik heb nooit haren voor mijn ogen gehad, Misschien in de war met victor? die heeft wel wat langere harenquote:![]()
![]()
Ik weet ook wel dat ze geen kappers hebben boven de poolcirkel maar om die seksueel gefrustreerde jongen nou te pesten met zijn lange haren? Hoe diep kun je zakken man.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb nooit haren voor mijn ogen gehad, Misschien in de war met victor? die heeft wel wat langere haren
Hoezo, Ik heb niks gezegd over dat ik lange haren niks vindquote:Op zondag 1 januari 2012 14:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze geen kappers hebben boven de poolcirkel maar om die seksueel gefrustreerde jongen nou te pesten met zijn lange haren? Hoe diep kun je zakken man.![]()
![]()
Je weet zelf ook wel dat je alleen van korte, pittige kapsels houdt.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoezo, Ik heb niks gezegd over dat ik lange haren niks vindIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze geen kappers hebben boven de poolcirkel maar om die seksueel gefrustreerde jongen nou te pesten met zijn lange haren? Hoe diep kun je zakken man.![]()
Ik zit me al tijden af te vragen wat dat wijf op jouw avatar nou eigenlijk doetquote:Plopgeluidjes maken met haar mond of iets? :'D
echt geen ideequote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zit me al tijden af te vragen wat dat wijf op jouw avatar nou eigenlijk doetPlopgeluidjes maken met haar mond of iets? :'D
die youtube vid waar ik hem uit gehaald heb was een liedje overheen geplakt
Zo te zien heeft ze lipgloss opgebracht vanwege de "plopgeluidjes" die ze maakt en omdat ze met haar rechter hand een soort stokje terug in een potje stopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zit me al tijden af te vragen wat dat wijf op jouw avatar nou eigenlijk doetPlopgeluidjes maken met haar mond of iets? :'D
![]()
het zou nog echt zo kunnen zijn ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze lipgloss opgebracht vanwege de "plopgeluidjes" die ze maakt en omdat ze met haar rechter hand een soort stokje terug in een potje stopt.
Ah inderdaad! Ik dacht al aan zoiets maar now it really makes sensequote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze lipgloss opgebracht vanwege de "plopgeluidjes" die ze maakt en omdat ze met haar rechter hand een soort stokje terug in een potje stopt.Lache
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ah inderdaad! Ik dacht al aan zoiets maar now it really makes senseLache
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eej het waren feestdagen he.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef Ceees2 het volgende:
Topic op mcforum.nl word niet echt onderhouden?If not now, then when.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Ik dacht het wel, maar heb als goed voornemen dat ik jou minder pest. Dus vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
De Antillen mang, waarom denk je dat ik meer dan een week niet op Minecraft ben?quote:
gestopt?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Antillen mang, waarom denk je dat ik meer dan een week niet op Minecraft ben?
naja chill! geniet ervan!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zeg meteen dat ze moeten kappen met zeiken over onafhankelijkheid maar wel geld willen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Antillen mang, waarom denk je dat ik meer dan een week niet op Minecraft ben?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Like quitting was an option.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gestopt?
naja chill! geniet ervan!
Aw dat vind ik wel lief van je hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar heb als goed voornemen dat ik jou minder pest. Dus vandaar.![]()
![]()
minecraftforum.nl echt waarquote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tuut-chips het volgende:
Waar komt eigenlijk die plotselinge stroom vervelende noobs vandaan?
die minemaniak he..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah wacht staan we daarop?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
minecraftforum.nl echt waar
die minemaniak he..![]()
![]()
Welke debiel post dan ook op minecraftforum.nl. Dat is vragen om nog meer bobbernautjes.
Iemand een idee wanneer de volgende versie uitkomt? Ik heb geen zin om met die weeklies te werken.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Vergeleken met de laatste noobs is Bobbernaut een fucking hoogleraar man...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef TJV het volgende:
Welke debiel post dan ook op minecraftforum.nl. Dat is vragen om nog meer bobbernautjes.![]()
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vergeleken met de laatste noobs is Bobbernaut een fucking hoogleraar man...
Op de server werd me verteld dat je kon donderen om VIP te worden en dat zou hier in de op moeten staan, maar ik zie niks?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Als je hulp nodig hebt om ze te naaien weet je me te vinden he?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vergeleken met de laatste noobs is Bobbernaut een fucking hoogleraar man...It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Wojoooo, en ik maar denken dat er nauwelijks nog ruimte was op fokcraft.nlOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
server down?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Lijkt het wel op ja.. Vermaak je hier maar even meequote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:59 schreef delano.888 het volgende:
Wojoooo, en ik maar denken dat er nauwelijks nog ruimte was op fokcraft.nlOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ja echt vet hequote:
Ze moeten m ff vernieuwen ik wil er ook op staan
Wie is trouwens mijn epic buurman met dat 5 laagse chinese huis?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik ben z'n naam kwijtquote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef delano.888 het volgende:
Wie is trouwens mijn epic buurman met dat 5 laagse chinese huis?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Bruglione, dat was het!Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
je hebt rechten, bedanktquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bijdrage proberen te leveren. Al hoewel ik vrij n00bie ben.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat gebeurde net toen ik bij 3 creepers stond :p
Netjes, hij is geüpdate, alleen helaas nu al weer verouderdquote:Op zondag 1 januari 2012 20:59 schreef delano.888 het volgende:
Wojoooo, en ik maar denken dat er nauwelijks nog ruimte was op fokcraft.nl
Suikoden heerst![]()
Zou tof zijn als die dagelijks geupdate word, kan je zien wat er allemaal veranderd..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Netjes, hij is geüpdate, alleen helaas nu al weer verouderdOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Dat kan ook als je het één keer per jaar doet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou tof zijn als die dagelijks geupdate word, kan je zien wat er allemaal veranderd..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dan is waarschijnlijk vrijwel alles veranderd.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat kan ook als je het één keer per jaar doet.
PS waarom zie ik bikini bottom nergens liggen? Ligt t zo ver buiten de stad?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Tinypic werkt hier al dik een jaar niet meer, ik mis zo veel(de post hierboven bijv zie ik niks)
ga het dan fixen, want dat ligt echt aan jouw kantquote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Tinypic werkt hier al dik een jaar niet meer, ik mis zo veel(de post hierboven bijv zie ik niks)
![]()
![]()
Weet t maar heb al aan fokkers hulp gevraagd, aangezien het in al mijn 3 browsers is kwam er uit dat ik windows moest reinstallen, geen zin inquote:Op zondag 1 januari 2012 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ga het dan fixen, want dat ligt echt aan jouw kant
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Speciaal voor delano in photobucket
Suikoden heerst![]()
Ah vandaar, t is nauwelijks te zien.. Hier lijkt het veel duidelijker:quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor delano in photobucket
img.ur werkt trouwens veel beter dan alle andere pictures hostsik droomde laatst dat ik zelf in minecraft leefdequote:![]()
Die gast heeft roze nagellak op.quote:
If not now, then when.![]()
Ik heb in mijn single player 2 cave spider spawners gevonden die op 5 blokjes van elkaar staanEnkel jammer dat het in zo een mijn is waar je niet een base kan uitbouwen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hakkuhhhhhbarrrrr kan toch altijd?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:07 schreef Jump het volgende:
Ik heb in mijn single player 2 cave spider spawners gevonden die op 5 blokjes van elkaar staanEnkel jammer dat het in zo een mijn is waar je niet een base kan uitbouwen.
Weetje wat Vic doet voor het slapen?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die overview is wel cool. Je ziet mooie huisjes allemaal. Alleen die fabriek is lelijk. Misschien op het dak een tuintje maken of farm.http://www.syfy.com/tinman/oz/
tuigquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Sjezus moet dat ook al tegenwoordig? Ik kreeg m zowat cadeau.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb hem ook gauw gehaald voordat praktijk er bij kwam.. Was voor 35 euro klaar lol
En dat mag tegenwoordig vanaf ongeveer dezelfde leeftijdquote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aan een autorijbewijs heb je meer![]()
![]()
Suikoden heerst![]()
en kost een 10-voud (gok ik zo, geen idee wat scooter ding kost) (en uiteraaard geen rekening gehouden met de meerkosten die je hebt voor verzekeringen, vaststaan in de file, betalen in parkeergarages e.d.)quote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aan een autorijbewijs heb je meer![]()
![]()
Kneus, je zei dat je 21 was.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb hem ook gauw gehaald voordat praktijk er bij kwam.. Was voor 35 euro klaar lol
BUSTED-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Plus dat je niet nat wordt als het regent.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
en kost een 10-voud (gok ik zo, geen idee wat scooter ding kost) (en uiteraaard geen rekening gehouden met de meerkosten die je hebt voor verzekeringen, vaststaan in de file, betalen in parkeergarages e.d.)
Plus dat je ook scooter mag rijden als je je auto rijbewijs hebt
Gieters komen harder aan dan popcorn![]()
je kan ook je scooter rijbewijs halen als je 40 bent hoor ._.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kneus, je zei dat je 21 was.
BUSTEDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Plus dat je niet nat wordt als het regent.
Plus dat je ook scooter mag rijden als je je auto rijbewijs hebt
Maar dat doe je nietquote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je kan ook je scooter rijbewijs halen als je 40 bent hoor ._.
Btw heb mod op server staan dus je kunt niet joinen.![]()
![]()
haha die zombie mod?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet
Btw heb mod op server staan dus je kunt niet joinen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBIIIIIIIquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
invasion modquote:
Als je even wilt kijken, kun je dit bestand (de .minecraft map) even vervangen. Kan heel snel.
zie edit zo![]()
hoeft niet johquote:Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
invasion mod
Als je even wilt kijken, kun je dit bestand (de .minecraft map) even vervangen. Kan heel snel.
zie edit zo
ik heb zo speciale modloader ding, dat ik snel de mods in een mapje zet etcquote:Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee kun je zien hoe dat is
is wel vet. Kost jou toch geen tijd, is zo gebeurd
dus hoeft niet
ahquote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb zo speciale modloader ding, dat ik snel de mods in een mapje zet etc
dus hoeft niet
nouja is net klaar met uploaden dus hier:
http://www.mediafire.com/?sjecaw2mvttpi27
![]()
![]()
heb je wel je wachtwoord eruit gehaald?!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah
nouja is net klaar met uploaden dus hier:
http://www.mediafire.com/?sjecaw2mvttpi27
volgens mij kun je dan alleen maar inloggen en meer niet. Niet erg nuttig dusquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je wel je wachtwoord eruit gehaald?!![]()
![]()
En dan moet je iemand naast je hebben zitten die 5 ~ 10 jaar auto rij ervaring heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:49 schreef Mordecai het volgende:
[..]
En dat mag tegenwoordig vanaf ongeveer dezelfde leeftijd![]()
Ja daagg![]()
![]()
nnee ze kunnen helemaal in je bin je wachtwoord achterhalen T.Tquote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
volgens mij kun je dan alleen maar inloggen en meer niet. Niet erg nuttig dusOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
En voor de fans van toy story:
http://imgur.com/a/wxkcJ
dat bestand is toch niet zonder mc te lezen?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef bobbernaut het volgende:
n
[..]
nee ze kunnen helemaal in je bin je wachtwoord achterhalen T.T![]()
![]()
Nu wil ik ook Junglebook.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
En voor de fans van toy story:
http://imgur.com/a/wxkcJIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Als je op je zeventiende je autorijbewijs hebt mag je ook scooterrijden. Zonder begeleider.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En dan moet je iemand naast je hebben zitten die 5 ~ 10 jaar auto rij ervaring heeft.
Ja daagg![]()
Dat is waar, Maar heb geen idee hoeveel een scooter rijbewijs momenteel kost.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je op je zeventiende je autorijbewijs hebt mag je ook scooterrijden. Zonder begeleider.![]()
500 euro ofzo? 300? Te veel iig, heb 35 betaald.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is waar, Maar heb geen idee hoeveel een scooter rijbewijs momenteel kost.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
lolwat? das hetzelfde moatquote:Op maandag 2 januari 2012 13:38 schreef gogosweden het volgende:
scooter 500 en bromfiets ongeveer 300 ja-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Klopt, maar ik krijg geen rijbewijs + scooterquote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je op je zeventiende je autorijbewijs hebt mag je ook scooterrijden. Zonder begeleider.
Rijbewijs (2000?) + scooter(2002) + verzekering + helm + rijklaar maken + slot = 5000/6000 euro.
Verzekering betaal je zo 1500 per jaar aan, als je hem all risk doet![]()
Even de bezem door het topic gehaald.
Een beetje SC is niet erg, maar dit gaat te ver.
Graag weer on topic. Thanks.![]()
Flauw zeg
Minecraft is leuk.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
NIks flauw, ik had de laatste twee pagina's geen idee meer waar het over gingquote:Dit is GAM, geen ONZ.
![]()
Goeie bezem a zemmel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef STING het volgende:
Even de bezem door het topic gehaald.
Een beetje SC is niet erg, maar dit gaat te ver.
Graag weer on topic. Thanks.If not now, then when.![]()
Mods moeten ook wat te doen hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik vragen wat er erg is aan SC?
OT: Minecraft is geweldig!
OT: het is idd geweldig!![]()
![]()
Zoals ik al zei, een beetje slap gelul is niet erg, maar niet als het bijv. pagina's lang over iets gaat wat niets met Minecraft te maken heeft. Maar goed, nu weer ontopic dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik vragen wat er erg is aan SC?
OT: Minecraft is geweldig!![]()
Maar het heeft alles met Minecraft te maken omdat wíj de FOK-Minecraftcommunity vormen en dat al ons pagina's lange gezeur over niets wel binnen de FOK-Minecraftcommunity plaatsvindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een beetje slap gelul is niet erg, maar niet als het bijv. pagina's lang over iets gaat wat niets met Minecraft te maken heeft. Maar goed, nu weer ontopic dus.Suikoden heerst![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Maar het heeft alles met Minecraft te maken omdat wíj de FOK-Minecraftcommunity vormen en dat al ons pagina's lange gezeur over niets wel binnen de FOK-Minecraftcommunity plaatsvindt.![]()
![]()
Mjah, wij hebben hier toch met z'n allen gemeen dat we minecraft spelen? Dat is toch onze gemene deler? Wat boeit het dan precies dat het gaat over andere dingen? Of heeft FOK liever dat we verdwijnen?quote:Suikoden heerst![]()
klopt wel jaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:20 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Mjah, wij hebben hier toch met z'n allen gemeen dat we minecraft spelen? Dat is toch onze gemene deler? Wat boeit het dan precies dat het gaat over andere dingen? Of heeft FOK liever dat we verdwijnen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nieuwe gel he, echt kut!
het voelt net alsof ik een slime door mn haren smeer!
Ik kan ook mijn slime door jouw haren smeren lekker ding.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb nieuwe gel he, echt kut!
het voelt net alsof ik een slime door mn haren smeer!![]()
pas op hoor straks schiet ik nog zo scherp als een skeleton!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn slime door jouw haren smeren lekker ding.
btw, wie heeft topic report gedaan?
das net zo flauw als griefen
Net zo flauw als dat stomme standbeeldquote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
das net zo flauw als griefen
Het was wel gezellig net
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Gezemel over brommers.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
das net zo flauw als griefenquote:* Mordecai is quoting randomlyquote:Suikoden heerst![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:46 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[..]
[..]
* Mordecai is quoting randomly![]()
![]()
Jullie zullen me ooit dankbaar zijn.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Zo ik ben alweer een heel stuk opgeschoten vandaag met mijn eilandje.
Als ik mijn deur uitga, het water doorzwem en ff het vasteland inga.. kom ik mijn eerste buren al tegen met oa Kneusteun.![]()
De (game)wereld is toch 'klein' wat dat betreft.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik heb de server gereport.http://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
![]()
Tuurlijk niet. Ben geen nazi. En reporten aan wat?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet. Ben geen nazi. En reporten aan wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/ticket <ticket tekst> was het toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef vogelkooi het volgende:
CANT REACH SERVER
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!![]()
![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Ja, omdat cool.
Had ik hem al eens eerder gepost dan?Zou wel toeval zijn uit al m'n muziek 2 keer dezelfde.
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:32 schreef vogelkooi het volgende:
CANT REACH SERVER
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!Fear is the grease of society.![]()
Haha ik dacht van wel eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, omdat cool.
Had ik hem al eens eerder gepost dan?Zou wel toeval zijn uit al m'n muziek 2 keer dezelfde.
Maar kan aan mij liggen ^^ Was just trolling dear <3
Ja, ligt aan jou, vieze trollquote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha ik dacht van wel eigenlijkMaar kan aan mij liggen ^^ Was just trolling dear <3
![]()
ik kom voorlopig niet veel in MC, dat je dat weet. (in tegenstelling tot de TT voel ik me niet verslaafd) Voel je vrij om in m'n klooster wat interieur te bouwen als je wilt, of niet als je niet wilt.
[ Bericht 4% gewijzigd door rijsttafel op 02-01-2012 23:33:01 ]Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, ligt aan jou, vieze troll![]()
ik kom voorlopig niet veel in MC, dat je dat weet. (in tegenstelling tot de TT voel ik me niet verslaafd) Voel je vrij om in m'n klooster wat interieur te bouwen als je wilt, of niet als je niet wilt.
Nooooo, why
Dan ga ik je creatieve ingevingen op de server missen hoor :c
Morgenavond een event op de server!
Ik heb van 7 tot 9 tentamen, misschien ben ik eerder klaar, misschien ook niet. Event begint in ieder geval pas als ik er benMeer info volgt spoedig, maar ik hou jullie lekker in spanning!
Suikoden heerst![]()
Leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Mordecai het volgende:
Morgenavond een event op de server!
Ik heb van 7 tot 9 tentamen, misschien ben ik eerder klaar, misschien ook niet. Event begint in ieder geval pas als ik er benMeer info volgt spoedig, maar ik hou jullie lekker in spanning!
![]()
![]()
Het FOK!craft schatzoekersevent!
Waar? De server
Wanneer? Vanavond, vanaf 9 uur, liefste als ik terug ben van mijn tentamen ^^
Wat? Proberen te winnen door zoveel mogelijk schatten te verzamelen.
De rest zien/horen jullie vanavond
Suikoden heerst![]()
Heb voor de kerst een code van mijn broertje gekregen om Minecraft te spelen. Heb het nu twee keer gespeeld en ik ben al hookedWat een geniaal spel.
Zal straks ook eens op de Fokserver kijken![]()
![]()
Je weet dat dit banwaardig is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind het oranjeEn dat lelijk wijf is wel heel slecht gephotoshopt.
quote:
Wat ik me alleen afvraag op 'grotere servers', hoe zit dat met je eigen plekje? Ik was gister op een server waar je eerst een huis moest bouwen om op de server te mogen en dan ging je pas naar de 'echte' server? Hoe zit dat met de Fokserver?
Ik vind survival wel leuker dan creativeEn in minecraft is mn username Chaoot
![]()
Als je hem maar niet strak tegen mijn huis aangaat bouwen zoals die malloten nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat ik me alleen afvraag op 'grotere servers', hoe zit dat met je eigen plekje? Ik was gister op een server waar je eerst een huis moest bouwen om op de server te mogen en dan ging je pas naar de 'echte' server? Hoe zit dat met de Fokserver?
Ik vind survival wel leuker dan creativeEn in minecraft is mn username Chaoot
Zoek en plekje en leef je uit.Fear is the grease of society.![]()
Ik ben meer van een huis in de bosjes, rijtjeshuizen hebben we irl alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als je hem maar niet strak tegen mijn huis aangaat bouwen zoals die malloten nu.
Zoek en plekje en leef je uit.![]()
![]()
Doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
crewbash, ik maak hier een melding vanPas wel op, in de bosjes wonen enge autisten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik ben meer van een huis in de bosjes, rijtjeshuizen hebben we irl alIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Daar pas ik dan goed tussenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Pas wel op, in de bosjes wonen enge autisten.![]()
![]()
Het zijn wel seksueel gefrusteerde autisten die zelfs op hun eigen moeder fappen. Dat soortje.quote:
Ik doe niks andersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Het zijn wel seksueel gefrusteerde autisten die zelfs op hun eigen moeder fappen. Dat soortje.![]()
![]()
Okidoki.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Okidoki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Okidoki.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
God, er komt weer een meisje langs en we merken al wel weer wie daar niet tegen kunnen
Ik ben wel aardig hoor
Wat loop jij nou weer te janken, ik maak een geintje.
Leuk topic in STA van jullie trouwens.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
We weten van jou al lang dat je niet weet wat een geintje isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef TJV het volgende:
Leuk topic in STA van jullie trouwens.
En inderdaad, wij hebben een leuk topic in STA, dat hoef je mij niet te vertellen.Suikoden heerst![]()
Doe ons een groot plezier en zoek eens een vriendin Tom, ffs >.>quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:54 schreef TJV het volgende:
Leuk topic in STA van jullie trouwens.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Suikoden heerst![]()
Ik zie links op de kaart al een leuk bos liggenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:02 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zoek vast een leuk plekje om te settlen?![]()
Balen dat ik hier op mijn kassa niet MC geïnstalleerd krijg, de grafische kaart faalt een beetje.![]()
Ben jij er ook weer. Beste wensen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:56 schreef Mordecai het volgende:
[..]
We weten van jou al lang dat je niet weet wat een geintje is
En inderdaad, wij hebben een leuk topic in STA, dat hoef je mij niet te vertellen.Heb ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Doe ons een groot plezier en zoek eens een vriendin Tom, ffs >.>
En nu ga ik naar de sportschool, doei wrede internetwereld.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Doe die render eens updaten, me boot heeft al en hoop dagen zeilen en er is en hoop bijgekomen.Fear is the grease of society.![]()
Drumpie maakt het na?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat huis staat ook op de server right?Suikoden heerst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: