quote:Op zondag 1 januari 2012 18:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ah inderdaad! Ik dacht al aan zoiets maar now it really makes senseLache
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eej het waren feestdagen he.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:53 schreef Ceees2 het volgende:
Topic op mcforum.nl word niet echt onderhouden?
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Ik dacht het wel, maar heb als goed voornemen dat ik jou minder pest. Dus vandaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
De Antillen mang, waarom denk je dat ik meer dan een week niet op Minecraft ben?quote:
gestopt?quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Antillen mang, waarom denk je dat ik meer dan een week niet op Minecraft ben?
Zeg meteen dat ze moeten kappen met zeiken over onafhankelijkheid maar wel geld willen.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
De Antillen mang, waarom denk je dat ik meer dan een week niet op Minecraft ben?
Like quitting was an option.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gestopt?
naja chill! geniet ervan!
Aw dat vind ik wel lief van je hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:28 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar heb als goed voornemen dat ik jou minder pest. Dus vandaar.
minecraftforum.nl echt waarquote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef tuut-chips het volgende:
Waar komt eigenlijk die plotselinge stroom vervelende noobs vandaan?
Ah wacht staan we daarop?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
minecraftforum.nl echt waar
die minemaniak he..
Vergeleken met de laatste noobs is Bobbernaut een fucking hoogleraar man...quote:Op zondag 1 januari 2012 20:41 schreef TJV het volgende:
Welke debiel post dan ook op minecraftforum.nl. Dat is vragen om nog meer bobbernautjes.
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vergeleken met de laatste noobs is Bobbernaut een fucking hoogleraar man...
Als je hulp nodig hebt om ze te naaien weet je me te vinden he?quote:Op zondag 1 januari 2012 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vergeleken met de laatste noobs is Bobbernaut een fucking hoogleraar man...
Lijkt het wel op ja.. Vermaak je hier maar even meequote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:59 schreef delano.888 het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Wojoooo, en ik maar denken dat er nauwelijks nog ruimte was op fokcraft.nl
Ja echt vet hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |