Tom is voor het eerst dronken geweest en wil even laten weten hoe stoer die isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets wil ik ookquote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)in/pool-1862849@N21/
Wow dat is gaafquote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)in/pool-1862849@N21/
nee, gewoon ziek.. gister al, en vandaag alleen maar meer..quote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef Lorrelies het volgende:
Hahaha iedereen hier veel gezopen en brak![]()
I'm feeling fine
shapewaysquote:
Zeg jij.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Tom is voor het eerst dronken geweest en wil even laten weten hoe stoer die isJij ook gelukkig nieuwjaar kindje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja dat zei ik inderdaad sherlock.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg jij.
[..]
Jij ook gelukkig nieuwjaar kindje.
Dat je dat kunt zien met die pluk haar voor je ogen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat zei ik inderdaad sherlock.
Welke pluk haar voor mijn ogen?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat je dat kunt zien met die pluk haar voor je ogen.
Kappertje geweest?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Welke pluk haar voor mijn ogen?
Ik heb nooit haren voor mijn ogen gehad, Misschien in de war met victor? die heeft wel wat langere harenquote:
Ik weet ook wel dat ze geen kappers hebben boven de poolcirkel maar om die seksueel gefrustreerde jongen nou te pesten met zijn lange haren? Hoe diep kun je zakken man.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb nooit haren voor mijn ogen gehad, Misschien in de war met victor? die heeft wel wat langere haren
Hoezo, Ik heb niks gezegd over dat ik lange haren niks vindquote:Op zondag 1 januari 2012 14:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze geen kappers hebben boven de poolcirkel maar om die seksueel gefrustreerde jongen nou te pesten met zijn lange haren? Hoe diep kun je zakken man.
Je weet zelf ook wel dat je alleen van korte, pittige kapsels houdt.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hoezo, Ik heb niks gezegd over dat ik lange haren niks vind
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ze geen kappers hebben boven de poolcirkel maar om die seksueel gefrustreerde jongen nou te pesten met zijn lange haren? Hoe diep kun je zakken man.
Ik zit me al tijden af te vragen wat dat wijf op jouw avatar nou eigenlijk doetquote:
echt geen ideequote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zit me al tijden af te vragen wat dat wijf op jouw avatar nou eigenlijk doetPlopgeluidjes maken met haar mond of iets? :'D
Zo te zien heeft ze lipgloss opgebracht vanwege de "plopgeluidjes" die ze maakt en omdat ze met haar rechter hand een soort stokje terug in een potje stopt.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik zit me al tijden af te vragen wat dat wijf op jouw avatar nou eigenlijk doetPlopgeluidjes maken met haar mond of iets? :'D
het zou nog echt zo kunnen zijn ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze lipgloss opgebracht vanwege de "plopgeluidjes" die ze maakt en omdat ze met haar rechter hand een soort stokje terug in een potje stopt.
Ah inderdaad! Ik dacht al aan zoiets maar now it really makes sensequote:Op zondag 1 januari 2012 16:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze lipgloss opgebracht vanwege de "plopgeluidjes" die ze maakt en omdat ze met haar rechter hand een soort stokje terug in een potje stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |