heb je wel je wachtwoord eruit gehaald?!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:24 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah
nouja is net klaar met uploaden dus hier:
http://www.mediafire.com/?sjecaw2mvttpi27
volgens mij kun je dan alleen maar inloggen en meer niet. Niet erg nuttig dusquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je wel je wachtwoord eruit gehaald?!
En dan moet je iemand naast je hebben zitten die 5 ~ 10 jaar auto rij ervaring heeft.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:49 schreef Mordecai het volgende:
[..]
En dat mag tegenwoordig vanaf ongeveer dezelfde leeftijd![]()
nee ze kunnen helemaal in je bin je wachtwoord achterhalen T.Tquote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef maurisioo het volgende:
[..]
volgens mij kun je dan alleen maar inloggen en meer niet. Niet erg nuttig dus
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
En voor de fans van toy story:
http://imgur.com/a/wxkcJ
dat bestand is toch niet zonder mc te lezen?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef bobbernaut het volgende:
n
[..]
nee ze kunnen helemaal in je bin je wachtwoord achterhalen T.T
Nu wil ik ook Junglebook.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef MineraalWater het volgende:
En voor de fans van toy story:
http://imgur.com/a/wxkcJ
Als je op je zeventiende je autorijbewijs hebt mag je ook scooterrijden. Zonder begeleider.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En dan moet je iemand naast je hebben zitten die 5 ~ 10 jaar auto rij ervaring heeft.
Ja daagg
Dat is waar, Maar heb geen idee hoeveel een scooter rijbewijs momenteel kost.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je op je zeventiende je autorijbewijs hebt mag je ook scooterrijden. Zonder begeleider.
500 euro ofzo? 300? Te veel iig, heb 35 betaald.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is waar, Maar heb geen idee hoeveel een scooter rijbewijs momenteel kost.
lolwat? das hetzelfde moatquote:Op maandag 2 januari 2012 13:38 schreef gogosweden het volgende:
scooter 500 en bromfiets ongeveer 300 ja
Klopt, maar ik krijg geen rijbewijs + scooterquote:Op maandag 2 januari 2012 13:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Als je op je zeventiende je autorijbewijs hebt mag je ook scooterrijden. Zonder begeleider.
NIks flauw, ik had de laatste twee pagina's geen idee meer waar het over gingquote:
Goeie bezem a zemmel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef STING het volgende:
Even de bezem door het topic gehaald.
Een beetje SC is niet erg, maar dit gaat te ver.
Graag weer on topic. Thanks.
Mods moeten ook wat te doen hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik vragen wat er erg is aan SC?
OT: Minecraft is geweldig!
Zoals ik al zei, een beetje slap gelul is niet erg, maar niet als het bijv. pagina's lang over iets gaat wat niets met Minecraft te maken heeft. Maar goed, nu weer ontopic dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik vragen wat er erg is aan SC?
OT: Minecraft is geweldig!
Maar het heeft alles met Minecraft te maken omdat wíj de FOK-Minecraftcommunity vormen en dat al ons pagina's lange gezeur over niets wel binnen de FOK-Minecraftcommunity plaatsvindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een beetje slap gelul is niet erg, maar niet als het bijv. pagina's lang over iets gaat wat niets met Minecraft te maken heeft. Maar goed, nu weer ontopic dus.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Maar het heeft alles met Minecraft te maken omdat wíj de FOK-Minecraftcommunity vormen en dat al ons pagina's lange gezeur over niets wel binnen de FOK-Minecraftcommunity plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |