NIks flauw, ik had de laatste twee pagina's geen idee meer waar het over gingquote:
Goeie bezem a zemmel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:01 schreef STING het volgende:
Even de bezem door het topic gehaald.
Een beetje SC is niet erg, maar dit gaat te ver.
Graag weer on topic. Thanks.
Mods moeten ook wat te doen hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik vragen wat er erg is aan SC?
OT: Minecraft is geweldig!
Zoals ik al zei, een beetje slap gelul is niet erg, maar niet als het bijv. pagina's lang over iets gaat wat niets met Minecraft te maken heeft. Maar goed, nu weer ontopic dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Mordecai het volgende:
Mag ik vragen wat er erg is aan SC?
OT: Minecraft is geweldig!
Maar het heeft alles met Minecraft te maken omdat wíj de FOK-Minecraftcommunity vormen en dat al ons pagina's lange gezeur over niets wel binnen de FOK-Minecraftcommunity plaatsvindt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een beetje slap gelul is niet erg, maar niet als het bijv. pagina's lang over iets gaat wat niets met Minecraft te maken heeft. Maar goed, nu weer ontopic dus.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Maar het heeft alles met Minecraft te maken omdat wíj de FOK-Minecraftcommunity vormen en dat al ons pagina's lange gezeur over niets wel binnen de FOK-Minecraftcommunity plaatsvindt.
Mjah, wij hebben hier toch met z'n allen gemeen dat we minecraft spelen? Dat is toch onze gemene deler? Wat boeit het dan precies dat het gaat over andere dingen? Of heeft FOK liever dat we verdwijnen?quote:
klopt wel jaquote:Op maandag 2 januari 2012 19:20 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Mjah, wij hebben hier toch met z'n allen gemeen dat we minecraft spelen? Dat is toch onze gemene deler? Wat boeit het dan precies dat het gaat over andere dingen? Of heeft FOK liever dat we verdwijnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook mijn slime door jouw haren smeren lekker ding.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb nieuwe gel he, echt kut!
het voelt net alsof ik een slime door mn haren smeer!
pas op hoor straks schiet ik nog zo scherp als een skeleton!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn slime door jouw haren smeren lekker ding.
Net zo flauw als dat stomme standbeeldquote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
btw, wie heeft topic report gedaan?
das net zo flauw als griefen
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef bobbernaut het volgende:
btw, wie heeft topic report gedaan?
das net zo flauw als griefen
quote:
* Mordecai is quoting randomlyquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:46 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[..]
[..]
* Mordecai is quoting randomly