Lijkt het wel op ja.. Vermaak je hier maar even meequote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:59 schreef delano.888 het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Wojoooo, en ik maar denken dat er nauwelijks nog ruimte was op fokcraft.nl
Ja echt vet hequote:
Ik ben z'n naam kwijtquote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef delano.888 het volgende:
Wie is trouwens mijn epic buurman met dat 5 laagse chinese huis?
je hebt rechten, bedanktquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga ook maar eens mijn bijdrage proberen te leveren. Al hoewel ik vrij n00bie ben.
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:27 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat gebeurde net toen ik bij 3 creepers stond :p
Netjes, hij is geüpdate, alleen helaas nu al weer verouderdquote:Op zondag 1 januari 2012 20:59 schreef delano.888 het volgende:
http://dl.dropbox.com/u/1(...)=0&worldZ=302&zoom=4
Wojoooo, en ik maar denken dat er nauwelijks nog ruimte was op fokcraft.nl
Zou tof zijn als die dagelijks geupdate word, kan je zien wat er allemaal veranderd..quote:Op zondag 1 januari 2012 21:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Netjes, hij is geüpdate, alleen helaas nu al weer verouderd
Dat kan ook als je het één keer per jaar doet.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou tof zijn als die dagelijks geupdate word, kan je zien wat er allemaal veranderd..
Dan is waarschijnlijk vrijwel alles veranderd.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat kan ook als je het één keer per jaar doet.
ga het dan fixen, want dat ligt echt aan jouw kantquote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Tinypic werkt hier al dik een jaar niet meer, ik mis zo veel(de post hierboven bijv zie ik niks)
Weet t maar heb al aan fokkers hulp gevraagd, aangezien het in al mijn 3 browsers is kwam er uit dat ik windows moest reinstallen, geen zin inquote:Op zondag 1 januari 2012 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ga het dan fixen, want dat ligt echt aan jouw kant
quote:Op zondag 1 januari 2012 22:18 schreef delano.888 het volgende:
Tinypic werkt hier al dik een jaar niet meer, ik mis zo veel(de post hierboven bijv zie ik niks)
Ah vandaar, t is nauwelijks te zien.. Hier lijkt het veel duidelijker:quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef Mordecai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor delano in photobucket
ik droomde laatst dat ik zelf in minecraft leefdequote:
Die gast heeft roze nagellak op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |