Leukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:00 schreef Mordecai het volgende:
Morgenavond een event op de server!
Ik heb van 7 tot 9 tentamen, misschien ben ik eerder klaar, misschien ook niet. Event begint in ieder geval pas als ik er benMeer info volgt spoedig, maar ik hou jullie lekker in spanning!
Je weet dat dit banwaardig is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind het oranjeEn dat lelijk wijf is wel heel slecht gephotoshopt.
quote:
Als je hem maar niet strak tegen mijn huis aangaat bouwen zoals die malloten nu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Wat ik me alleen afvraag op 'grotere servers', hoe zit dat met je eigen plekje? Ik was gister op een server waar je eerst een huis moest bouwen om op de server te mogen en dan ging je pas naar de 'echte' server? Hoe zit dat met de Fokserver?
Ik vind survival wel leuker dan creativeEn in minecraft is mn username Chaoot
Ik ben meer van een huis in de bosjes, rijtjeshuizen hebben we irl alquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Als je hem maar niet strak tegen mijn huis aangaat bouwen zoals die malloten nu.
Zoek en plekje en leef je uit.
Doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
crewbash, ik maak hier een melding van
Pas wel op, in de bosjes wonen enge autisten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Ik ben meer van een huis in de bosjes, rijtjeshuizen hebben we irl al
Daar pas ik dan goed tussenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef TJV het volgende:
[..]
Doen.
[..]
Pas wel op, in de bosjes wonen enge autisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |