Hakkuhhhhhbarrrrr kan toch altijd?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:07 schreef Jump het volgende:
Ik heb in mijn single player 2 cave spider spawners gevonden die op 5 blokjes van elkaar staanEnkel jammer dat het in zo een mijn is waar je niet een base kan uitbouwen.
tuigquote:
En dat mag tegenwoordig vanaf ongeveer dezelfde leeftijdquote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aan een autorijbewijs heb je meer![]()
en kost een 10-voud (gok ik zo, geen idee wat scooter ding kost) (en uiteraaard geen rekening gehouden met de meerkosten die je hebt voor verzekeringen, vaststaan in de file, betalen in parkeergarages e.d.)quote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Aan een autorijbewijs heb je meer![]()
Kneus, je zei dat je 21 was.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb hem ook gauw gehaald voordat praktijk er bij kwam.. Was voor 35 euro klaar lol
Plus dat je niet nat wordt als het regent.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
en kost een 10-voud (gok ik zo, geen idee wat scooter ding kost) (en uiteraaard geen rekening gehouden met de meerkosten die je hebt voor verzekeringen, vaststaan in de file, betalen in parkeergarages e.d.)
je kan ook je scooter rijbewijs halen als je 40 bent hoor ._.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Kneus, je zei dat je 21 was.
BUSTED
quote:Op maandag 2 januari 2012 12:00 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Plus dat je niet nat wordt als het regent.
Plus dat je ook scooter mag rijden als je je auto rijbewijs hebt
Maar dat doe je nietquote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je kan ook je scooter rijbewijs halen als je 40 bent hoor ._.
haha die zombie mod?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet
Btw heb mod op server staan dus je kunt niet joinen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABBIIIIIIIquote:
invasion modquote:
hoeft niet johquote:Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
invasion mod
Als je even wilt kijken, kun je dit bestand (de .minecraft map) even vervangen. Kan heel snel.
zie edit zo
ik heb zo speciale modloader ding, dat ik snel de mods in een mapje zet etcquote:Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef maurisioo het volgende:
[..]
nee kun je zien hoe dat is
is wel vet. Kost jou toch geen tijd, is zo gebeurd
ahquote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb zo speciale modloader ding, dat ik snel de mods in een mapje zet etc
dus hoeft niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |