PSVquote:
Ja, onvoorstelbaar he! Ik weet nog dat hij nog echt een baby was een paar jaar geledenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat gaat de tijd toch snel... Lennon is alweer bijna 3.
Tja... ik ben toch voor FC Twente. Twan (9 jaar) was altijd fervent Twentesupporter maar is nu 50/50 voor Twente/Ajax.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar he! Ik weet nog dat hij nog echt een baby was een paar jaar geleden
Ah mooi zoquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je wel!
Dat is alweer twee jaar geleden
Het gaat erg goed met mijn dochter Senna.
Ze is erg leuk, lief, grappig en mooi![]()
![]()
Ik schrik er zelf anders erg van, hoeveel je ook weer vergeet. Leve de schriftjes, foto's en filmpjesquote:
Themamuziekquote:Op woensdag 28 december 2011 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las de eerste paar posts en keek ff of ik in VBL zat
Over iets meer dan een jaar gaat hij gewoon naar school!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar he! Ik weet nog dat hij nog echt een baby was een paar jaar geleden
Ik heb eigenlijk ook niks tegen Twente, alleen wel tegen al die successupportertjes die de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... ik ben toch voor FC Twente. Twan (9 jaar) was altijd fervent Twentesupporter maar is nu 50/50 voor Twente/Ajax.
2009quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef djenneke het volgende:
What the hell. Dit nummer zuigde al in 2009 of 2010 of whenever.
Wat een (b) engeltje!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over iets meer dan een jaar gaat hij gewoon naar school!
Kijk onze ondeugende peuter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wat een liefie! Lekker brutaal koppie! Knap werk hoor Diaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Olga het volgende:
Te veel gehoord waardoor ik het niets meer vind
Mja dat had je bij ons in Alkmaar ook toen AZ kampioen werd. Opeens was iedereen fanquote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks tegen Twente, alleen wel tegen al die successupportertjes die de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten zijn
Klopt... en al die "gillende" meiden.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks tegen Twente, alleen wel tegen al die successupportertjes die de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten zijn
ahum...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, wat een liefie! Lekker brutaal koppie! Knap werk hoor Diaan.
Misschien hadden ze wel koude en natte dromen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... en al die "gillende" meiden.Die hebben niet op hun 16e in een koud en nat Diekmanstadion gestaan. ik wel...
Thnx!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, wat een liefie! Lekker brutaal koppie! Knap werk hoor Diaan.
Ja, daar zal jij wel erg veel moeite voor hebben moeten doen...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, daar zal jij wel erg veel moeite voor hebben moeten doen...![]()
![]()
zonder mij was ie er niet geweestquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, daar zal jij wel erg veel moeite voor hebben moeten doen...![]()
![]()
Och wat een moppie zeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef djenneke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook even mijn meisje spammen hoor
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Goed om te zien dat deze topics over 20 jaar ook weer volgespamd kunnen gaan worden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
Jeeetje daar gaat je ouwe dag...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
Haha, ja inderdaad, moet hij wel nog even voorbij papa zien te komenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och wat een moppie zeg.Lennon en Senna samen een leuk stel!!
Wat heeft ze veel en mooi haar zeg.
proestquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
Lennon kan dat met z'n charmes. Je kunt bijna niet boos op hem worden...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad, moet hij wel nog even voorbij papa zien te komen
Jezus, die zijn lelijk!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
26 and still going strong..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeeetje daar gaat je ouwe dag...
Thanks! Het is twee keer hetzelfde meisje hoorquote:
Ja, klopt. Ik ga nog even eentje van Twan zoeken... die hoort er ook bij.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
@Diaan, die van jou zijn ook lief hoor, maar die had ik al eerder gezien volgens mij
Oh, verkeerd gezien.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef djenneke het volgende:
Thanks! Het is twee keer hetzelfde meisje hoor
Vorig jaar had je nog zo'n leuke game bank hang foto volgens mijquote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ga nog even eentje van Twan zoeken... die hoort er ook bij.
Ik herinner me een foto van je beide heertjes, hangend op de bank aan het Wii-en of zo. Kan dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ga nog even eentje van Twan zoeken... die hoort er ook bij.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik herinner me een foto van je beide heertjes, hangend op de bank aan het Wii-en of zo. Kan dat?
Doei Olliequote:
Wow, ja. Inderdaad. Wat is hij in een keer grooooootquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden, onze prepuber.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vorig jaar had je nog zo'n leuke game bank hang foto volgens mij
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik herinner me een foto van je beide heertjes, hangend op de bank aan het Wii-en of zo. Kan dat?
Oe dat wordt een meisjesmagneet laterquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
linkje naar foto
Gevonden, onze prepuber.
Oh, die is hard gegaan!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden, onze prepuber.
Hij begint ook echt te groeien. Komt al bijna tot mn kin...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wow, ja. Inderdaad. Wat is hij in een keer groooooot
Wat een bink!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden, onze prepuber.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef peaceman het volgende:
Ik ben ff een uurtje weg (van fok)...
Alleen op zon- en feestdagenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frits, komen die van jou ook bijna tot je kin?
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef peaceman het volgende:
Ik ben ff een uurtje weg (van fok)...
Hij gaat je zo voorbij! Leuke jongens hebben jullie hoor!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij begint ook echt te groeien. Komt al bijna tot mn kin...
quote:
Ja, dat duurt niet heel lang meer. Thnx!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij gaat je zo voorbij! Leuke jongens hebben jullie hoor!
Het doet me denken aan een aftitelingsliedje voor een Koffietijd-achtig programma uit begin jaren '80.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat ene stukje doet me altijd een beetje denken aan het intro van JJ de Bom.
Eigenlijk belachelijk. Waarom niet de hele nacht door??quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef het_fokschaap het volgende:
zo, de laatste stamgasten worden het top 2000 café uitgebonjourd...
Luister je nu wel mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen Make Me Smile leuk dit uur.
Ik ben geneigd nu te stoppenquote:
tja, hoe later op de avond, hoe schoner het volkquote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk. Waarom niet de hele nacht door??
Zal wel met vergunningen te maken hebben...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Idd..geen wachtrijen meer en er zijn toch mensen in de ruimte ernaast aanwezig? En dan zonder tijdslimiet. Lijkt me niet relaxt als je mag gaan zitten en er iemand met een stopwatch naast je staat..quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Meat Loaftoontje harder en meezingen.
Hij is toch ook al een paar keer inelkaar gestort op het toneel las ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
Heb vernomen dat deze man tegenwoordig live echt dramatisch is.
Vorig jaar waren er toch ook gewoon 's nachts mensen? Maakt het juist gezelliger.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel met vergunningen te maken hebben...
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De rest van de avond komt er ook niet echt iets om warm voor te lopen..ik ben ervandoor
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De rest van de avond komt er ook niet echt iets om warm voor te lopen..ik ben ervandoor
Dag noobie, tot morgen!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde pas geleden een clip dat ie echt loeiend en half huilend op dat podium zat.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toch ook al een paar keer inelkaar gestort op het toneel las ik?
Auf Wiedersehenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
Hij heeft af en toe zuurstofgebrek oid dacht ik
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er toch ook gewoon 's nachts mensen? Maakt het juist gezelliger.
Tot Morgenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben geneigd nu te stoppen
Tot morgen dan!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeetje, tijd om te stoppen dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde pas geleden een clip dat ie echt loeiend en half huilend op dat podium zat.
Ik ken het ook niet en meneer ZIjlstra heb ik ook nog nooit van gehoord. De Durgerdammerdijk ken ik welquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
Is dit weer een buttplug of ben ik gewoon een cultuurbarbaar door dit niet te kennen en meteen al vreselijk te vinden?
Onderschat het belang van gezamenlijk zeuren niet, hè.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, tot morgen! ..denk ik, want morgenavond komt er ook al weinig leuks
Alle 16 mensen jaquote:
Je woont in Londen dus?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
Hier stop ik altijd met de metro waar ik uit moet stappen
Terry meets julie, waterloo stationquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
Hier stop ik altijd met de metro waar ik uit moet stappen
Abba zingt idd beter dan Meryl en Pierce samen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
sinds de film mama mia heb ik geen hardgrondige hekel meer aan abba. Maar dat ik vast ook niet iets dat je hier hardop kunt typen...
Blaat.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
sinds de film mama mia heb ik geen hardgrondige hekel meer aan abba. Maar dat ik vast ook niet iets dat je hier hardop kunt typen...
quote:
Jullie komen er wel eens?quote:
Dat VOND ik toch serieus ECHT niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blaat.
ABBA is gewoon LEUK. Iedereen vindt ABBA leuk. En dat mag best gezegd worden
Hoeveel zouden dat er zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hier hebben vast alle Waterlonaren meegestemd
Ik vind ze fantastisch. En dat zeg ik zonder gêne.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een hekel aan Abba gehad. Vind ze best leuk.
Niet zo vaak meer, vroeger wel, langs alle kraampjes lopen, altijd gezellig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen er wel eens?
Idem!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze fantastisch. En dat zeg ik zonder gêne.
Ik had nog ergens zo'n set met 3 CD's van ABBA liggen. Ik vind zo'n beetje alles van ABBA leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze fantastisch. En dat zeg ik zonder gêne.
Filmacademie zit daar naastquote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo vaak meer, vroeger wel, langs alle kraampjes lopen, altijd gezellig.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
Bedoel dat ik er niet woon, maar moet uitstappen
Waterloo is nog best groot. Iets van 25.000 inwoners geloof ik.quote:
Take on me vond ik matig, maar daarna ging het bergopwaarts met de kwaliteit.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
AHA, dat vind ik dus niets hè? Nog nooit wat aan gevonden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]je werkt bij de Stopera? Of je moet bij de UvA zijn of zoiets
quote:
Abba heeft ontzettend goeie nummers vind ik, zoals Eagle en The day before you came. Waterloo hoort duidelijk niet in dat rijtje.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
Take on me vond ik echtquote:Op woensdag 28 december 2011 22:21
![]()
schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Take on me vond ik matig, maar daarna ging het bergopwaarts met de kwaliteit.
Ik vond Morten vroeger ook altijd heel knap.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnenvallen. A-ha, heerlijk. Ik had een hele grote poster van Morten ophangen en mijn klasgenoot leek sprekend op Magne
Nog leuker.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
Ik vind The sun always shines on tv leuker
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef D. het volgende:
Nee joh!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Eska het volgende:
En dit vind ik weer zo jammer van Bowie....
Ja, dat dan weer wel.quote:
Kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja Racoon is nog niet langsgekomen.
deze schoenen doen het voor je hèquote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op die schoenen zou ik niet kunnen dansen.
Ow ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
deze schoenen doen het voor je hè
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Nanuq het volgende:
And if you say run, I'll run with you. And if you say hide, we'll hide.
Because my love for you would break my heart in two,
if you should fall into my arms and tremble like a flower.
Zeker niet slecht hoor maar hoor toch liever een Heroes, Life On Mars of Ziggy Stardustquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Nanuq het volgende:
And if you say run, I'll run with you. And if you say hide, we'll hide.
Because my love for you would break my heart in two,
if you should fall into my arms and tremble like a flower.
Die hoor ik ook liever inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zeker niet slecht hoor maar hoor toch liever een Heroes, Life On Mars of Ziggy Stardust
ik ben nooit zo van de teksten eigenlijk, meer van het geheel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de muziek van Bowie die ik meer kan waarderen dan z'n oudere songs.. alleen zijn die teksten maar íets beter.
Geen Heroes Diaanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hoor ik ook liever inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |