PSVquote:
Ja, onvoorstelbaar he! Ik weet nog dat hij nog echt een baby was een paar jaar geledenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wat gaat de tijd toch snel... Lennon is alweer bijna 3.
Tja... ik ben toch voor FC Twente. Twan (9 jaar) was altijd fervent Twentesupporter maar is nu 50/50 voor Twente/Ajax.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar he! Ik weet nog dat hij nog echt een baby was een paar jaar geleden
Ah mooi zoquote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je wel!
Dat is alweer twee jaar geleden
Het gaat erg goed met mijn dochter Senna.
Ze is erg leuk, lief, grappig en mooi![]()
![]()
Ik schrik er zelf anders erg van, hoeveel je ook weer vergeet. Leve de schriftjes, foto's en filmpjesquote:
Themamuziekquote:Op woensdag 28 december 2011 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las de eerste paar posts en keek ff of ik in VBL zat
Over iets meer dan een jaar gaat hij gewoon naar school!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, onvoorstelbaar he! Ik weet nog dat hij nog echt een baby was een paar jaar geleden
Ik heb eigenlijk ook niks tegen Twente, alleen wel tegen al die successupportertjes die de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... ik ben toch voor FC Twente. Twan (9 jaar) was altijd fervent Twentesupporter maar is nu 50/50 voor Twente/Ajax.
2009quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef djenneke het volgende:
What the hell. Dit nummer zuigde al in 2009 of 2010 of whenever.
Wat een (b) engeltje!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over iets meer dan een jaar gaat hij gewoon naar school!
Kijk onze ondeugende peuter:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wat een liefie! Lekker brutaal koppie! Knap werk hoor Diaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Olga het volgende:
Te veel gehoord waardoor ik het niets meer vind
Mja dat had je bij ons in Alkmaar ook toen AZ kampioen werd. Opeens was iedereen fanquote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks tegen Twente, alleen wel tegen al die successupportertjes die de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten zijn
Klopt... en al die "gillende" meiden.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook niks tegen Twente, alleen wel tegen al die successupportertjes die de afgelopen jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten zijn
ahum...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, wat een liefie! Lekker brutaal koppie! Knap werk hoor Diaan.
Misschien hadden ze wel koude en natte dromen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... en al die "gillende" meiden.Die hebben niet op hun 16e in een koud en nat Diekmanstadion gestaan. ik wel...
Thnx!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Oh, wat een liefie! Lekker brutaal koppie! Knap werk hoor Diaan.
Ja, daar zal jij wel erg veel moeite voor hebben moeten doen...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, daar zal jij wel erg veel moeite voor hebben moeten doen...![]()
![]()
zonder mij was ie er niet geweestquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, daar zal jij wel erg veel moeite voor hebben moeten doen...![]()
![]()
Och wat een moppie zeg.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:52 schreef djenneke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ook even mijn meisje spammen hoor
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef Fred_B het volgende:
Goed om te zien dat deze topics over 20 jaar ook weer volgespamd kunnen gaan worden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
Jeeetje daar gaat je ouwe dag...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
Haha, ja inderdaad, moet hij wel nog even voorbij papa zien te komenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och wat een moppie zeg.Lennon en Senna samen een leuk stel!!
Wat heeft ze veel en mooi haar zeg.
proestquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
Lennon kan dat met z'n charmes. Je kunt bijna niet boos op hem worden...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad, moet hij wel nog even voorbij papa zien te komen
Jezus, die zijn lelijk!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
Foto van mijn kinderen:
[ afbeelding ]
26 and still going strong..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeeetje daar gaat je ouwe dag...
Thanks! Het is twee keer hetzelfde meisje hoorquote:
Ja, klopt. Ik ga nog even eentje van Twan zoeken... die hoort er ook bij.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
@Diaan, die van jou zijn ook lief hoor, maar die had ik al eerder gezien volgens mij
Oh, verkeerd gezien.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef djenneke het volgende:
Thanks! Het is twee keer hetzelfde meisje hoor
Vorig jaar had je nog zo'n leuke game bank hang foto volgens mijquote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ga nog even eentje van Twan zoeken... die hoort er ook bij.
Ik herinner me een foto van je beide heertjes, hangend op de bank aan het Wii-en of zo. Kan dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ga nog even eentje van Twan zoeken... die hoort er ook bij.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik herinner me een foto van je beide heertjes, hangend op de bank aan het Wii-en of zo. Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |