Ik ben geneigd nu te stoppenquote:
tja, hoe later op de avond, hoe schoner het volkquote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk. Waarom niet de hele nacht door??
Zal wel met vergunningen te maken hebben...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Idd..geen wachtrijen meer en er zijn toch mensen in de ruimte ernaast aanwezig? En dan zonder tijdslimiet. Lijkt me niet relaxt als je mag gaan zitten en er iemand met een stopwatch naast je staat..quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hier ook hoor!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
Meat Loaftoontje harder en meezingen.
Hij is toch ook al een paar keer inelkaar gestort op het toneel las ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Cee het volgende:
Heb vernomen dat deze man tegenwoordig live echt dramatisch is.
Vorig jaar waren er toch ook gewoon 's nachts mensen? Maakt het juist gezelliger.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zal wel met vergunningen te maken hebben...
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De rest van de avond komt er ook niet echt iets om warm voor te lopen..ik ben ervandoor
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De rest van de avond komt er ook niet echt iets om warm voor te lopen..ik ben ervandoor
Dag noobie, tot morgen!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoorde pas geleden een clip dat ie echt loeiend en half huilend op dat podium zat.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toch ook al een paar keer inelkaar gestort op het toneel las ik?
Auf Wiedersehenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef FritsFlits het volgende:
Hij heeft af en toe zuurstofgebrek oid dacht ik
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er toch ook gewoon 's nachts mensen? Maakt het juist gezelliger.
Tot Morgenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben geneigd nu te stoppen
Tot morgen dan!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeetje, tijd om te stoppen dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoorde pas geleden een clip dat ie echt loeiend en half huilend op dat podium zat.
Ik ken het ook niet en meneer ZIjlstra heb ik ook nog nooit van gehoord. De Durgerdammerdijk ken ik welquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Cee het volgende:
Is dit weer een buttplug of ben ik gewoon een cultuurbarbaar door dit niet te kennen en meteen al vreselijk te vinden?
Onderschat het belang van gezamenlijk zeuren niet, hè.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, tot morgen! ..denk ik, want morgenavond komt er ook al weinig leuks
Alle 16 mensen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |