Je woont in Londen dus?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
Hier stop ik altijd met de metro waar ik uit moet stappen
Terry meets julie, waterloo stationquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef FritsFlits het volgende:
Hier stop ik altijd met de metro waar ik uit moet stappen
Abba zingt idd beter dan Meryl en Pierce samen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
sinds de film mama mia heb ik geen hardgrondige hekel meer aan abba. Maar dat ik vast ook niet iets dat je hier hardop kunt typen...
Blaat.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
sinds de film mama mia heb ik geen hardgrondige hekel meer aan abba. Maar dat ik vast ook niet iets dat je hier hardop kunt typen...
quote:
Jullie komen er wel eens?quote:
Dat VOND ik toch serieus ECHT niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Blaat.
ABBA is gewoon LEUK. Iedereen vindt ABBA leuk. En dat mag best gezegd worden
Hoeveel zouden dat er zijn?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hier hebben vast alle Waterlonaren meegestemd
Ik vind ze fantastisch. En dat zeg ik zonder gêne.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog nooit een hekel aan Abba gehad. Vind ze best leuk.
Niet zo vaak meer, vroeger wel, langs alle kraampjes lopen, altijd gezellig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen er wel eens?
Idem!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze fantastisch. En dat zeg ik zonder gêne.
Ik had nog ergens zo'n set met 3 CD's van ABBA liggen. Ik vind zo'n beetje alles van ABBA leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Cee het volgende:
Ik vind ze fantastisch. En dat zeg ik zonder gêne.
Filmacademie zit daar naastquote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo vaak meer, vroeger wel, langs alle kraampjes lopen, altijd gezellig.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
Bedoel dat ik er niet woon, maar moet uitstappen
Waterloo is nog best groot. Iets van 25.000 inwoners geloof ik.quote:
Take on me vond ik matig, maar daarna ging het bergopwaarts met de kwaliteit.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
AHA, dat vind ik dus niets hè? Nog nooit wat aan gevonden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]je werkt bij de Stopera? Of je moet bij de UvA zijn of zoiets
quote:
Abba heeft ontzettend goeie nummers vind ik, zoals Eagle en The day before you came. Waterloo hoort duidelijk niet in dat rijtje.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |