Misschien ben je goed voor 2quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik sta 2x in het komers lijstje. Dat is toch wel lief.
Ik zeg niksquote:
Verwijs ik je vriendelijk naar reactie 7 in dit topic.quote:
Je bent bijzonderquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik sta 2x in het komers lijstje. Dat is toch wel lief.
Zo ben ikquote:Op woensdag 28 december 2011 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh. wat leuk om dat van jou te horen!
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar goed! We gaan dus naar het S-museum in Amsterdam en ook wat koffie lurken. Enig idee hoe laat we dat gaan doen?
Ik vind het S-museum wel eng hoor. Ik wil dat ratel en MV mijn handje dan vasthouden
Ja maar... Ja maar...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zou je wel willen, viezerik!
[..]
Is de 14e anders een optie?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zeg ik wil niet moeilijk doen en ik weet dat er al een datum is uitgekozen,
maar ik zou zelf wel op zondag 29 januari kunnen (of desnoods op zaterdag 28 januari).
Maar goed, ik zou de datum van zaterdag 21 januari zelf ook niet meer veranderen...
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Voor mij is het helaas om persoonlijke redenen op losse schroeven komen te staan de 21e...Kan ik misschien op de misschienlijst?
Ik houd je handje wel vast hoor. Mama MV beschermt je welquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar goed! We gaan dus naar het S-museum in Amsterdam en ook wat koffie lurken. Enig idee hoe laat we dat gaan doen?
Ik vind het S-museum wel eng hoor. Ik wil dat ratel en MV mijn handje dan vasthouden
Ja, als jij niet gaat ga ik ook niet hoor! Wat is dat nou?quote:Op donderdag 29 december 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Voor mij is het helaas om persoonlijke redenen op losse schroeven komen te staan de 21e...Kan ik misschien op de misschienlijst?
Ga je vaak naar meetings, dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een weekje eerder kan ook, dan combineer ik het met een andere meet.
Nou, op die dag vindt toevallig ook een andere meet plaats.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ga je vaak naar meetings, dan?
Ja, dat snap ik. Het klonk alleen even alsof je alle meetings aflooptquote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, op die dag vindt toevallig ook een andere meet plaats.
Als mod krijg je reiskostenvergoeding en geld voor wat versnaperingen he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Het klonk alleen even alsof je alle meetings afloopt
Hey, dat soort meet-vermijdend gedrag tolereren we hier niet hequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef mousy31 het volgende:
Ik kom dus niet , ben wel ooit eens in t sexmuseum geweest was toen 15 en op tienertour naar amsterdam.
Ik keek mn ogen uit maar vond het vooral vies.
Zijn we iig al met 2... of drie als je lief meekomtquote:
Zondag de 15e zou best kunnen, wat betreft. Alleen moet ik weer 's avonds dan wel weer vroeg weg ivm loonslavernij de volgende dag..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, is afspreken op een zondag geen idee nogmaals?![]()
Ik bedoel, ik 'kan' zaterdag de 14e, alleen de vraag is dus hoe laat?
Ja, ik ken dat probleem...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zondag de 15e zou best kunnen, wat betreft. Alleen moet ik weer 's avonds dan wel weer vroeg weg ivm loonslavernij de volgende dag..
Dat doen we dus niet. De 14e is een betere optie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zondag de 15e zou best kunnen, wat betreft. Alleen moet ik weer 's avonds dan wel weer vroeg weg ivm loonslavernij de volgende dag..
Hoe laat gesproken ben je normaal klaar en ... hoe lang heb je dan werk om naar de meetingplaats te komen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, is afspreken op een zondag geen idee nogmaals?![]()
Ik bedoel, ik 'kan' zaterdag de 14e, alleen de vraag is dus hoe laat?
Boeiend, als we niet in een bos afspreken kan iedereen ons vinden, niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe laat gesproken ben je normaal klaar en ... hoe lang heb je dan werk om naar de meetingplaats te komen?
Ik bedoel.... enig idee?
>>> volgens de site is het museum tot laaaaaat geopend ... de dag staat er niet bij dus mag ik dan aannemen dat het museum altijd die tijden heeft
A'dam is geen bos.... al zie je soms door de bordelen het woud niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Boeiend, als we niet in een bos afspreken kan iedereen ons vinden, niet?
Zo, spreek jij soms voor ons allemaal?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat doen we dus niet. De 14e is een betere optie.
Gemiddeld ben ik om 13.30u klaar. Ik kan dan op z'n vroegst de trein om 14.30u nemen (exact).quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe laat gesproken ben je normaal klaar en ... hoe lang heb je dan werk om naar de meetingplaats te komen?
Ik bedoel.... enig idee?
>>> volgens de site is het museum tot laaaaaat geopend ... de dag staat er niet bij dus mag ik dan aannemen dat het museum altijd die tijden heeft
Dus als we de meet gewoon om 17:00 laten beginnen, ben je er bij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:46 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Gemiddeld ben ik om 13.30u klaar. Ik kan dan op z'n vroegst de trein om 14.30u nemen (exact).
Dan zou ik om 16.14u in A'dam zijn (Centraal Station, zonder vertraging).
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Haal mij maar van de lijst. Gaat niet lukken.
Wens jullie veel plezier
Beton Junglequote:
Op zondag naar de venus tempel is gewoon pure blasfemie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo, spreek jij soms voor ons allemaal?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
Haal mij maar van de lijst. Gaat niet lukken.
Wens jullie veel plezier
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
<snip>ik zelf wil ook nog naar de Albert Cuyp of shoppen, maar wie mee wilt, mag mee
![]()
oehquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Dibble het volgende:
Op 21 jan is er in de Paradiso vanaf 22.00 de winterwooferland met acid, breakbeat, classics, garage, house, oldschool en al dat soort crap. Misschien daarin duiken naderhand met ze alle en raven?
We kunnen natuurlijk ook al een pre-meet houden voor de eigenlijke meet. Het punt is dat ik met de trein wil komen en het dus niet later ga maken dan 22:00.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus als we de meet gewoon om 17:00 laten beginnen, ben je er bij?
Wat vind de rest???? of wil die al eerder beginnen?
ik zelf wil ook nog naar de Albert Cuyp of shoppen, maar wie mee wilt, mag mee
![]()
Ik kom ook met de trein.... ik weiger met de auto naar A'dam te gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook al een pre-meet houden voor de eigenlijke meet. Het punt is dat ik met de trein wil komen en het dus niet later ga maken dan 22:00.
Dat, maar dan kan je ook bv de auto in Diemen zetten en van daaruit verder reizen met de trein. Dat voorkomt parkeerproblemen en -kosten en als zodanig hoef je ook niet om 22:00 in de trein naar huis te zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kom ook met de trein.... ik weiger met de auto naar A'dam te gaan
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Ja dat kan in principe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
Paradiso vond ik erg cool! Ik ben er eens geweest tijdens 'The Clash Of The Coverbands' vorig jaar, oh nee, twee jaar terug nu!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Dibble het volgende:
Op 21 jan is er in de Paradiso vanaf 22.00 de winterwooferland met acid, breakbeat, classics, garage, house, oldschool en al dat soort crap. Misschien daarin duiken naderhand met ze alle en raven?
We kunnen het ook combineren..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen ook naar die Boeddhistische tempel gaan, op de zeedijk. Dat is natuurlijk wel des TRU's.
Dat zit in den Haag. (Blavatskyhuis)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We kunnen het ook combineren..
Maar heeft een boedhistische tempel wel iets met TRU van doen, eigenijk? Is er geen Blavatski-museum ofzo?
Dat is best een idee voor een volgende meet!quote:
Zo veel koop ik heel nietquote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
och,als ik je er een pleziertje mee doe wil ik wel voor pakezel spelen, hoor.
Zolang je maar zelf al je aankopen betaalt.
Je hoeft niet mee met shoppen... daar ben ik voor 17:00 wel klaar meequote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja dat kan in principe.
Shoppen... Hm...
Op de albert cuyp haal ik voor mijn zus van die wierrookcones hoor.... dat is best des TRU'squote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen ook naar die Boeddhistische tempel gaan, op de zeedijk. Dat is natuurlijk wel des TRU's.
Dat zeggen ze allemaal !quote:
Ja dûh, dan word je het winkelpand uitgebonjourd omdat ze willen sluiten.quote:Je hoeft niet mee met shoppen... daar ben ik voor 17:00 wel klaar mee
Wierrook...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op de albert cuyp haal ik voor mijn zus van die wierrookcones hoor.... dat is best des TRU's
Jij mag op 1 april. Januari was het inderdaad.quote:
In een sexmuseum jouw handje vasthouden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mag op 1 april. Januari was het inderdaad.
Ratel houd jij mijn handje vast als we naar dat enge museum gaan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In een sexmuseum jouw handje vasthouden?
Ja anders vind ik het te engquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In een sexmuseum jouw handje vasthouden?
Ja erg leuk, grappig. Je snapt toch wat ik bedoel of niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mag op 1 april. Januari was het inderdaad.
Ratel houd jij mijn handje vast als we naar dat enge museum gaan?
Ik weet niet of je 2 dagen na een operatie wel weer de deur uit kan hoor! Ik ben 2 weken uit de running geweest na een kleine operatie!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe laat is de meet eigenlijk, en waar spreken we af? Lijkt me niet onbelangrijk, Ik stel voor 14:00 op het station. Voor de hoofdingang (damrakzijde). Zeker voor Engel die graag een premeet wil. Kunnen we nog even de winkels af.
Ik zal er bij zijn, met een uiterst kleine kanttekening: ik moet twee dagen van tevoren geopereerd worden. Ik ga er vanuit dat alles goed gaat, maar als er (kleine kans) complicaties optreden zal ik er wellicht niet of pas later bij kunnen zijn.
We kunnen je toch oppikken, als je aangeeft hoe laat je komt? Die pre-meet is toch alleen voor winkelliefhebbers.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Om 14.00u lukt me dus niet op zaterdag. Kijk maar wat jullie doen, maar
op zaterdag ben ik er in ieder geval niet zo vroeg bij, omdat ik dat niet kan halen
i.v.m. werk.
Dan vrees ik dat het voor mij niet doorgaat deze meeting.
Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik zal er zijn. Met dien verstande dat er minstens 1 ander moet komen opdagen dan.. Anders is het voor mij ook zinloos om vroeger te komen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe laat is de meet eigenlijk, en waar spreken we af? Lijkt me niet onbelangrijk, Ik stel voor 14:00 op het station. Voor de hoofdingang (damrakzijde). Zeker voor Engel die graag een premeet wil. Kunnen we nog even de winkels af.
Ik zal er bij zijn, met een uiterst kleine kanttekening: ik moet twee dagen van tevoren geopereerd worden. Ik ga er vanuit dat alles goed gaat, maar als er (kleine kans) complicaties optreden zal ik er wellicht niet of pas later bij kunnen zijn.
Engel en Ratelslangetje komen toch sowieso? Dus jullie zijn al met 3 man sterk.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik zal er zijn. Met dien verstande dat er minstens 1 ander moet komen opdagen dan.. Anders is het voor mij ook zinloos om vroeger te komen.
Ik zal er zijn. Maar ik ben geen fan van shoppen. Dus ik kijk wel toequote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik zal er zijn. Met dien verstande dat er minstens 1 ander moet komen opdagen dan.. Anders is het voor mij ook zinloos om vroeger te komen.
Ik ga ervan uit dat ik er bij ben, hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Engel en Ratelslangetje komen toch sowieso? Dus jullie zijn al met 3 man sterk.
edit: en Miss Vanity , 4 dus.
En daar komt ie nu meequote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Bastard het volgende:
De 14e en de 21e ben ik helaas verhinderd, veel plezier jullie
Hoezo? We kunnen je toch later oppikken? Dat vroeg in de middag is alleen maar een pre-meet om te shoppen ed. voordat we naar het museum gaan...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goed, voor mij houdt het deze maal ogenschijnlijk op...
Hm ja dat is zo, maar er komt misschien ineens iets tussen... Zeer onverwacht zomaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen je toch later oppikken? Dat vroeg in de middag is alleen maar een pre-meet om te shoppen ed. voordat we naar het museum gaan...
Geef maar aan wanneer je er bent en we kunnen je wel oppikken op het station ofzo..
Je gaat gewoon mee, we pikken je later opquote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goed, voor mij houdt het deze maal ogenschijnlijk op...
Oh zo! Ja dat kan natuurlijk.. Maar ik hoop dat je komt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hm ja dat is zo, maar er komt misschien ineens iets tussen... Zeer onverwacht zomaar.
Het moeilijke is dat ik daar pas over enkele dagen uitsluitsel over kan geven.
Ik laat dat hier nog wel weten...
Hehe, bedankt, jij ook!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh zo! Ja dat kan natuurlijk.. Maar ik hoop dat je komt.
Je bent een aardige gast en we gaan een hoop lol hebben.
Gaat het verder wel lekker in je bovenkamer!?!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je gaat gewoon mee, we pikken je later op![]()
Nee geen tegenspraak
Nee. Hoe denk je dat ik ooit mod ben geworden?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Gaat het verder wel lekker in je bovenkamer!?!
Ben bang van nietquote:PS. In jouw profiel stond toch bij geslacht eerst 'vrouw' of heb ik het nu mis?
Serieuze vraag hoor!
Je wil naar de wallen?quote:
Ook een idee ja... wel meer des TRU'squote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Bastard het volgende:
Ach er komt vast nog wel eens een kans.
Misschien met zn allen naar een grote alternatieve beurs oid en daarna afzakken naar een kroeg.
En keek de 21e ook terug toen je hem aankeek? Of keek hij weg?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 21e moest ik aankijken en gaat niet. De 14e kon ik al niet.![]()
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zondag kan ik niet... Maarre.. Wie kunnen er nog allemaal dan? Als we maar met een paar mensen zijn, is het verstandig de meeting te verschuiven naar een tijdstip dat we allemaal kunnen. Denk ik, tenminste..
Lijkt me een goed plan. Ik weet niet wat de anderen vinden, maar als er maar 3 ofzo komen, is er ook niet veel aan. Lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Moeten we de meeting dan maar op 28 januari zetten (eventueel 29 januari)!?
Dank je wel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Huh, was jij gister of eerder ook blauw
[edit] Nieuwe mod dus, gefeliciteerd!
Laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Moeten we de meeting dan maar op 28 januari zetten (eventueel 29 januari)!?
Dan kan MissVanity hopelijk/misschien ook...?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik weet niet wat de anderen vinden, maar als er maar 3 ofzo komen, is er ook niet veel aan. Lijkt me.
Helaasch, ik kan dan niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen.Engel zal het er ook wel mee eens zijn denk ik.
nieuwe datum TRU-meet: zaterdag 28 of zondag 29 januari
Wie kan?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 21e moest ik aankijken en gaat niet. De 14e kon ik al niet.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En keek de 21e ook terug toen je hem aankeek? Of keek hij weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet kan ik dan welquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dan kan MissVanity hopelijk/misschien ook...?
Yay!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik dan wel
Ja, maar echt niet later omdat mijn treinkaartje dan niet meer geldig isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wie kan?
Euh nee niet helemaal, in mijn geval ben ik vaak in de weekenden ook alleenstaande ouder met 3 ukkies.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens kan iedereen op elke datum, het is maar net of je je eventuele andere afspraken ervoor wilt verschuiven
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens kan iedereen op elke datum, het is maar net of je je eventuele andere afspraken ervoor wilt verschuiven
Die kan je meenemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh nee niet helemaal, in mijn geval ben ik vaak in de weekenden ook alleenstaande ouder met 3 ukkies.
Ik zou pas 11 Feb kunnen bijvoorbeeld
Je werk kan je ook meenemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik werk weleens in het weekend..
[..]
Haha ik heb het ook, van de HEMA hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet later omdat mijn treinkaartje dan niet meer geldig is
Geloof me, dat kan niet.quote:
Tuurlijk kan dat wel. Zal ik ze wel in een hoekje zetten en dan zeg ik heel kalmpjes tegen ze:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan niet.
Gaan jullie lekker en als het een keer op een gepaste datum is kom ik wel.
De harde aanpakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Zal ik ze wel in een hoekje zetten en dan zeg ik heel kalmpjes tegen ze:
EN NU GA JE GOVVEDOMME MEDITEREN TOTDAT JE EEN ONS WEEGT!#$!#$#! ELKE PIEP OF KIK KOST JE EEN VINGER#@$!
Oh daar heb ik ze al eens mee bang gemaakt. "Blijf met je vingers van die tv af of anders *knip knip met schaar* " ,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Zal ik ze wel in een hoekje zetten en dan zeg ik heel kalmpjes tegen ze:
EN NU GA JE GOVVEDOMME MEDITEREN TOTDAT JE EEN ONS WEEGT!#$!#$#! ELKE PIEP OF KIK KOST JE EEN VINGER#@$!
Als je een keer wel kunt, gaan we wel met je shoppen om het goed te maken hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
Het helpt ook niet als je loos dreigt....Daarom had ik gewoon een keer een rol ductape bij mij (mag niet meer van zuslief... maar daar heb ik idd eens een keer meelopen zwaaien)
>>>>Anyway... morgen ga ik maar gewoon in A'foort shoppen
En dat hema kaartje moet ik dan maar weggooien? Nee he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha ik heb het ook, van de HEMA hè?
Maakt niet uit, er komen nieuwe kortingskaarten van de Blokker (zijn er al trouwens),
kosten 16 euro...
Werkt ook bij vrouwenquote:
Ik twijfel trouwens nog steeds of ik een solo meet in Amsterdam ga doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een keer wel kunt, gaan we wel met je shoppen om het goed te maken hoor.
Dan heb je wel het meeste karakter getoond..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat hema kaartje moet ik dan maar weggooien? Nee he?
[..]
Werkt ook bij vrouwen
[..]
Ik twijfel trouwens nog steeds of ik een solo meet in Amsterdam ga doen
Ik moet niets en ik denk ook niet dat ik ga. Beetje onzinnig om naar een meet te gaan waar Yvonne niet isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan heb je wel het meeste karakter getoond..
Maar moest je niet naar de crewmeet dan?
Ik neem aan dat er meer mensen komen die ook de moeite waard zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moet niets en ik denk ook niet dat ik ga. Beetje onzinnig om naar een meet te gaan waar Yvonne niet is
Nee, want jij bent er niet bijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Crew-meet? Alle kneusjes bij elkaar?
Heb je Yvonne wel eens ontmoet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er meer mensen komen die ook de moeite waard zijn?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Crew-meet? Alle kneusjes bij elkaar?
Yvonne is ook degene van forum Eerste Wereldoorlog toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want jij bent er niet bij
![]()
![]()
[..]
Heb je Yvonne wel eens ontmoet?
Ikke wel. Een fenomeen, dat kan ik je verzekeren
Ja dacht het wel. Ze is ook ongeveer zo oudquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Yvonne is ook degene van forum Eerste Wereldoorlog toch?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dacht het wel. Ze is ook ongeveer zo oud
Topquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een keer wel kunt, gaan we wel met je shoppen om het goed te maken hoor.
8 jaar geleden ofzo, maar ze schijnt met de jaren mooier te worden hequote:[b]Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/
Heb je Yvonne wel eens ontmoet?
Krijg je een ijsje van mequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moet niets en ik denk ook niet dat ik ga. Beetje onzinnig om naar een meet te gaan waar Yvonne niet is
Het is maar waar je je prioriteiten legt, he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is maar waar je je prioriteiten legt, he?
Jij hebt nu wel ineens een scherpe blik in het blauw he?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is maar waar je je prioriteiten legt, he?
Had ik altijd al hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel ineens een scherpe blik in het blauw he?
Die van jou is even beperkt gebleven als toen je zwart was. Jij bent ook geen echte TRU gezien je klaagbaak en onzin geschiedenis.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel ineens een scherpe blik in het blauw he?
Hey, ik ben multifunctioneelquote:Op zondag 15 januari 2012 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die van jou is even beperkt gebleven als toen je zwart was. Jij bent ook geen echte TRU gezien je klaagbaak en onzin geschiedenis.
Zo multifunctioneel als een botte kurkentrekker.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik ben multifunctioneelje kunt fok niet kennen als je KLB en ONZ niet kent
Als kurkentrekker zie ik tenminste nog eens een goede wijnquote:Op maandag 16 januari 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo multifunctioneel als een botte kurkentrekker.
Ik kan vooralsnog aanwezig zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 21:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm ok, dan zie ik jullie op die dag zo rond 17.00u-17.20u. Mooi!![]()
Op de 28e kunnen de meesten bereidwilligen toch???
Tof!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kan vooralsnog aanwezig zijn
Ja, was irritant.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef pirlo444 het volgende:
- bedankt voor je zinvolle bijdrage-
Veilig!quote:
Ik denk dat ik jou wel herken. En anders stuur ik wel een telefoonnummer rond, zien wie er allemaal naar zijn telefoon grijpt als je beltquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar precies de 28e om 14.00u? Want in de OP staat wel: waarschijnlijk Amsterdam. Centraal station voor de hoofdingang.
Maar staan jullie dan pal voor de deur of wat? Ietsje teveel naar links of rechts en ik loop jullie straal voorbij. Er zullen wel meerdere mensen/groepjes staan denk ik.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dus het gaat nog steeds door aankomende zaterdag beste mensen!?!
edit: we gaan niet door op idiote opmerkingen.quote:
Naar een sexmuseum gaan. Maar gewoon wat drinken ergens vind ik veel leuker eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat was ook weer het globale 'programma' van die dag, als dat er al is/was?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:23 schreef Bastard het volgende:
Nou ik zag niemand staan om 0200 uur op CS dus ben weer naar huis gegaan
Goedemorgen ! Ook vanaf mobieltjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
het zijn ook geen ochtendmensen, he? Die TRU-thers..
Een goede ochtend, trouwens.. Deze zat. ochtend.
[..]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wie komen er allemaal om 2 uur dan?
Ik vind het nl ook een beetje bezwaarlijk om me 3 uur lang met VD te vermaken,
Kom jij nou ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen ! Ook vanaf mobieltje![]()
Lijkt droog te blijven vandaag, lekker voor een meet.
Hey ik bedoel het niet rot hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
Ratel, Engel en MV als ze beter is komen toch ook? En kroketvulling?
Wil je anders wachten tot 17:00 tot Atmos er is? Ik heb geen afzegging van die dames zien langskomen dus ik denk dat ze gewoon komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey ik bedoel het niet rot hoor!
Begrijp me niet verkeerd.Een meeting van 2 mensen is alleen wat magertjes.
Maar Ratel, Engel en Kroketvulling komen ook? Zeker weten? Ik heb niets meer van ze gehoord, deze laatste dagen...
Pas op voor die man met die zwarte jas!!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je anders wachten tot 17:00 tot Atmos er is? Ik heb geen afzegging van die dames zien langskomen dus ik denk dat ze gewoon komen.
Weet je wat? Kom jij anders met Atmos om 17:00, ik ben al in 14:00 in Amsterdam om op te vangen wie er dan is.
17:00?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Pas op voor die man met die zwarte jas!!
Even serieus: Ik kom idd. wel later, dan.
Nou als het zo gaat, heb ik er weinig zin meer in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tja van de kant van de dames blijft het oorverdovend stil.
Minder! Als ik niet had moeten werken vandaag had ik er wel op gereageerd, maar aangezien ik vandaag om 09.00u moest opstaan sliep ik om 04.00u.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
@ EO
Kan ik me voorstellen. Wil graag meeten, maar idd is de organisatie nogal belabberd ingericht. Zo was er nog steeds geen consensus over waar we zouden afspreken, terwijl dat toch wel het minste is. Ik heb vannacht om 4 uur nog mailtjes zitten rondsturen om alles recht te breien en niemand reageert er op. Ik denk dan ook dat dit mijn laatste TRU meet is geweest.
Vannacht om 4 uur lag ik te slapen. Jammer dat het niet doorgaat. Ik ben nog steeds ziekjes en moet morgen werken. Maar er komt heus wel een meet hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
@ EO
Kan ik me voorstellen. Wil graag meeten, maar idd is de organisatie nogal belabberd ingericht. Zo was er nog steeds geen consensus over waar we zouden afspreken, terwijl dat toch wel het minste is. Ik heb vannacht om 4 uur nog mailtjes zitten rondsturen om alles recht te breien en niemand reageert er op. Ik denk dan ook dat dit mijn laatste TRU meet is geweest.
Nee. Ik had hier speciaal een treinkaartje voor gekocht dat nu niet meer geldig is. Ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een meet waarvoor iedereen roept dat hij komt, maar op het allerlaatste moment niet komt opdagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik weet wat! Zullen we een volgende datum afspreken?
Even serieus: ik wil dolgraag een meet, maar ik wacht wel af tot er animo voor is..
Ik snap dat. Morgen is dat kaartje trouwens ook nog geldig, ik had hetzelfde gedaan als jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik had hier speciaal een treinkaartje voor gekocht dat nu niet meer geldig is. Ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een meet waarvoor iedereen roept dat hij komt, maar op het allerlaatste moment niet komt opdagen.
Ik vind het lullig voor degenen die serieus wel hadden gewild.. Als we elkaar treffen bij een meeting ofzo, krijg je een biertje van me.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik had hier speciaal een treinkaartje voor gekocht dat nu niet meer geldig is. Ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een meet waarvoor iedereen roept dat hij komt, maar op het allerlaatste moment niet komt opdagen.
Jammer, ik was benieuwd naar jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iedereen is natuurlijk vrij om een TRU meet te organiseren of daar heen te gaan, maar ik kom niet meer.
Daar komt ie nu meequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jammer, ik was benieuwd naar jou.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wie kan?
>>>>> ja heee... ik had toch duidelijk gezegd dan niet te kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaasch, ik kan dan niet.
Mocht ik op de alternatieve datum kunnen dan schuif ik wel undercover aan
Haha!quote:
Ja, da's waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
>>>>> ja heee... ik had toch duidelijk gezegd dan niet te kunnen
...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iedereen is natuurlijk vrij om een TRU meet te organiseren of daar heen te gaan, maar ik kom niet meer.
quote:
Niks slotje!quote:
Beetje laat voor een "kerstmeet", niet ?quote:
Dat er weer een flink aantal mensen op het laatste moment afhaakt. Dat is gewoon niet leuk voor de mensen die wel willen komen.quote:
Neh, dat is het niet. Iedereen is vrij om te komen of om thuis te blijven. Maar het is niet leuk als er een flink aantal mensen toezeggen wel te komen en dan op het laatste moment afzeggen.quote:
Voor straf moet je me heel lief pmen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
Vrijdagmiddag was er van het kleine groepje komers iemand die zich afmelde en werd er gesproken over 17.00u op CS. Voor mij reden om het niet zo serieus meer te nemen en bij op tijd wakker worden zien of de meet nog doorging of niet.
Ik werd 's middags wakker en zag toen pas de PM van vogeltjesdans maar toen was het al te laat.
Heb me heel schuldig gevoeld en baal dat ik niet zelf meer initiatief heb getoond om duidelijkheid te krijgen. Maar ja, het is nu eenmaal zo gebeurd en verder heb ik er niets over te zeggen, behalve dan:
sorry Vogeltjesdans.
tattoo laten zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm, ik heb in ieder geval weer een nieuw kortingskaartje kunnen kopen!
Nou weer niet kwijtmaken zoals dat vorige!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tattoo laten zettenMaar het klopt ook niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
Op zich wel... Eens kijken of we een leuk clubje bij elkaar kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
Even een kick mensen maar is er al iemand in de stemming
om een nieuwe datum af te spreken (na alle moeilijkheden
gezien de vorige geplande meet)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |