En daar komt ie nu meequote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Bastard het volgende:
De 14e en de 21e ben ik helaas verhinderd, veel plezier jullie
Hoezo? We kunnen je toch later oppikken? Dat vroeg in de middag is alleen maar een pre-meet om te shoppen ed. voordat we naar het museum gaan...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goed, voor mij houdt het deze maal ogenschijnlijk op...
Hm ja dat is zo, maar er komt misschien ineens iets tussen... Zeer onverwacht zomaar.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:02 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoezo? We kunnen je toch later oppikken? Dat vroeg in de middag is alleen maar een pre-meet om te shoppen ed. voordat we naar het museum gaan...
Geef maar aan wanneer je er bent en we kunnen je wel oppikken op het station ofzo..
Je gaat gewoon mee, we pikken je later opquote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goed, voor mij houdt het deze maal ogenschijnlijk op...
Oh zo! Ja dat kan natuurlijk.. Maar ik hoop dat je komt.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hm ja dat is zo, maar er komt misschien ineens iets tussen... Zeer onverwacht zomaar.
Het moeilijke is dat ik daar pas over enkele dagen uitsluitsel over kan geven.
Ik laat dat hier nog wel weten...
Hehe, bedankt, jij ook!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh zo! Ja dat kan natuurlijk.. Maar ik hoop dat je komt.
Je bent een aardige gast en we gaan een hoop lol hebben.
Gaat het verder wel lekker in je bovenkamer!?!quote:Op maandag 9 januari 2012 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je gaat gewoon mee, we pikken je later op![]()
Nee geen tegenspraak
Nee. Hoe denk je dat ik ooit mod ben geworden?quote:Op maandag 9 januari 2012 21:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Gaat het verder wel lekker in je bovenkamer!?!
Ben bang van nietquote:PS. In jouw profiel stond toch bij geslacht eerst 'vrouw' of heb ik het nu mis?
Serieuze vraag hoor!
Je wil naar de wallen?quote:
Ook een idee ja... wel meer des TRU'squote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Bastard het volgende:
Ach er komt vast nog wel eens een kans.
Misschien met zn allen naar een grote alternatieve beurs oid en daarna afzakken naar een kroeg.
En keek de 21e ook terug toen je hem aankeek? Of keek hij weg?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 21e moest ik aankijken en gaat niet. De 14e kon ik al niet.![]()
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zondag kan ik niet... Maarre.. Wie kunnen er nog allemaal dan? Als we maar met een paar mensen zijn, is het verstandig de meeting te verschuiven naar een tijdstip dat we allemaal kunnen. Denk ik, tenminste..
Lijkt me een goed plan. Ik weet niet wat de anderen vinden, maar als er maar 3 ofzo komen, is er ook niet veel aan. Lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Moeten we de meeting dan maar op 28 januari zetten (eventueel 29 januari)!?
Dank je wel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Huh, was jij gister of eerder ook blauw
[edit] Nieuwe mod dus, gefeliciteerd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |