Laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Moeten we de meeting dan maar op 28 januari zetten (eventueel 29 januari)!?
Dan kan MissVanity hopelijk/misschien ook...?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik weet niet wat de anderen vinden, maar als er maar 3 ofzo komen, is er ook niet veel aan. Lijkt me.
Helaasch, ik kan dan niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen.Engel zal het er ook wel mee eens zijn denk ik.
nieuwe datum TRU-meet: zaterdag 28 of zondag 29 januari
Wie kan?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 21e moest ik aankijken en gaat niet. De 14e kon ik al niet.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En keek de 21e ook terug toen je hem aankeek? Of keek hij weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet kan ik dan welquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dan kan MissVanity hopelijk/misschien ook...?
Yay!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan ik dan wel
Ja, maar echt niet later omdat mijn treinkaartje dan niet meer geldig isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen.Engel zal het er ook wel mee eens zijn denk ik.
nieuwe datum TRU-meet: zaterdag 28 of zondag 29 januari
Wie kan?
Euh nee niet helemaal, in mijn geval ben ik vaak in de weekenden ook alleenstaande ouder met 3 ukkies.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens kan iedereen op elke datum, het is maar net of je je eventuele andere afspraken ervoor wilt verschuiven
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens kan iedereen op elke datum, het is maar net of je je eventuele andere afspraken ervoor wilt verschuiven
Die kan je meenemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh nee niet helemaal, in mijn geval ben ik vaak in de weekenden ook alleenstaande ouder met 3 ukkies.
Ik zou pas 11 Feb kunnen bijvoorbeeld
Je werk kan je ook meenemen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik werk weleens in het weekend..
[..]
Haha ik heb het ook, van de HEMA hè?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar echt niet later omdat mijn treinkaartje dan niet meer geldig is
Geloof me, dat kan niet.quote:
Tuurlijk kan dat wel. Zal ik ze wel in een hoekje zetten en dan zeg ik heel kalmpjes tegen ze:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geloof me, dat kan niet.
Gaan jullie lekker en als het een keer op een gepaste datum is kom ik wel.
De harde aanpakquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Zal ik ze wel in een hoekje zetten en dan zeg ik heel kalmpjes tegen ze:
EN NU GA JE GOVVEDOMME MEDITEREN TOTDAT JE EEN ONS WEEGT!#$!#$#! ELKE PIEP OF KIK KOST JE EEN VINGER#@$!
Oh daar heb ik ze al eens mee bang gemaakt. "Blijf met je vingers van die tv af of anders *knip knip met schaar* " ,quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Zal ik ze wel in een hoekje zetten en dan zeg ik heel kalmpjes tegen ze:
EN NU GA JE GOVVEDOMME MEDITEREN TOTDAT JE EEN ONS WEEGT!#$!#$#! ELKE PIEP OF KIK KOST JE EEN VINGER#@$!
Als je een keer wel kunt, gaan we wel met je shoppen om het goed te maken hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
Het helpt ook niet als je loos dreigt....Daarom had ik gewoon een keer een rol ductape bij mij (mag niet meer van zuslief... maar daar heb ik idd eens een keer meelopen zwaaien)
>>>>Anyway... morgen ga ik maar gewoon in A'foort shoppen
En dat hema kaartje moet ik dan maar weggooien? Nee he?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha ik heb het ook, van de HEMA hè?
Maakt niet uit, er komen nieuwe kortingskaarten van de Blokker (zijn er al trouwens),
kosten 16 euro...
Werkt ook bij vrouwenquote:
Ik twijfel trouwens nog steeds of ik een solo meet in Amsterdam ga doenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een keer wel kunt, gaan we wel met je shoppen om het goed te maken hoor.
Dan heb je wel het meeste karakter getoond..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat hema kaartje moet ik dan maar weggooien? Nee he?
[..]
Werkt ook bij vrouwen
[..]
Ik twijfel trouwens nog steeds of ik een solo meet in Amsterdam ga doen
Ik moet niets en ik denk ook niet dat ik ga. Beetje onzinnig om naar een meet te gaan waar Yvonne niet isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan heb je wel het meeste karakter getoond..
Maar moest je niet naar de crewmeet dan?
Ik neem aan dat er meer mensen komen die ook de moeite waard zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moet niets en ik denk ook niet dat ik ga. Beetje onzinnig om naar een meet te gaan waar Yvonne niet is
Nee, want jij bent er niet bijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Crew-meet? Alle kneusjes bij elkaar?
Heb je Yvonne wel eens ontmoet?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er meer mensen komen die ook de moeite waard zijn?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Crew-meet? Alle kneusjes bij elkaar?
Yvonne is ook degene van forum Eerste Wereldoorlog toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, want jij bent er niet bij
![]()
![]()
[..]
Heb je Yvonne wel eens ontmoet?
Ikke wel. Een fenomeen, dat kan ik je verzekeren
Ja dacht het wel. Ze is ook ongeveer zo oudquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Yvonne is ook degene van forum Eerste Wereldoorlog toch?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dacht het wel. Ze is ook ongeveer zo oud
Topquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je een keer wel kunt, gaan we wel met je shoppen om het goed te maken hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |