Je wil naar de wallen?quote:
Ook een idee ja... wel meer des TRU'squote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:41 schreef Bastard het volgende:
Ach er komt vast nog wel eens een kans.
Misschien met zn allen naar een grote alternatieve beurs oid en daarna afzakken naar een kroeg.
En keek de 21e ook terug toen je hem aankeek? Of keek hij weg?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 21e moest ik aankijken en gaat niet. De 14e kon ik al niet.![]()
Ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zondag kan ik niet... Maarre.. Wie kunnen er nog allemaal dan? Als we maar met een paar mensen zijn, is het verstandig de meeting te verschuiven naar een tijdstip dat we allemaal kunnen. Denk ik, tenminste..
Lijkt me een goed plan. Ik weet niet wat de anderen vinden, maar als er maar 3 ofzo komen, is er ook niet veel aan. Lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Moeten we de meeting dan maar op 28 januari zetten (eventueel 29 januari)!?
Dank je wel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Huh, was jij gister of eerder ook blauw
[edit] Nieuwe mod dus, gefeliciteerd!
Laten we dat maar doen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
Moeten we de meeting dan maar op 28 januari zetten (eventueel 29 januari)!?
Dan kan MissVanity hopelijk/misschien ook...?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik weet niet wat de anderen vinden, maar als er maar 3 ofzo komen, is er ook niet veel aan. Lijkt me.
Helaasch, ik kan dan niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen.Engel zal het er ook wel mee eens zijn denk ik.
nieuwe datum TRU-meet: zaterdag 28 of zondag 29 januari
Wie kan?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 21e moest ik aankijken en gaat niet. De 14e kon ik al niet.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En keek de 21e ook terug toen je hem aankeek? Of keek hij weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet kan ik dan welquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dan kan MissVanity hopelijk/misschien ook...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |