We kunnen het ook combineren..quote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen ook naar die Boeddhistische tempel gaan, op de zeedijk. Dat is natuurlijk wel des TRU's.
Dat zit in den Haag. (Blavatskyhuis)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
We kunnen het ook combineren..
Maar heeft een boedhistische tempel wel iets met TRU van doen, eigenijk? Is er geen Blavatski-museum ofzo?
Dat is best een idee voor een volgende meet!quote:
Zo veel koop ik heel nietquote:Op zondag 1 januari 2012 23:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
och,als ik je er een pleziertje mee doe wil ik wel voor pakezel spelen, hoor.
Zolang je maar zelf al je aankopen betaalt.
Je hoeft niet mee met shoppen... daar ben ik voor 17:00 wel klaar meequote:Op zondag 1 januari 2012 23:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja dat kan in principe.
Shoppen... Hm...
Op de albert cuyp haal ik voor mijn zus van die wierrookcones hoor.... dat is best des TRU'squote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kunnen ook naar die Boeddhistische tempel gaan, op de zeedijk. Dat is natuurlijk wel des TRU's.
Dat zeggen ze allemaal !quote:
Ja dûh, dan word je het winkelpand uitgebonjourd omdat ze willen sluiten.quote:Je hoeft niet mee met shoppen... daar ben ik voor 17:00 wel klaar mee
Wierrook...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op de albert cuyp haal ik voor mijn zus van die wierrookcones hoor.... dat is best des TRU's
Jij mag op 1 april. Januari was het inderdaad.quote:
In een sexmuseum jouw handje vasthouden?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mag op 1 april. Januari was het inderdaad.
Ratel houd jij mijn handje vast als we naar dat enge museum gaan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In een sexmuseum jouw handje vasthouden?
Ja anders vind ik het te engquote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In een sexmuseum jouw handje vasthouden?
Ja erg leuk, grappig. Je snapt toch wat ik bedoel of niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mag op 1 april. Januari was het inderdaad.
Ratel houd jij mijn handje vast als we naar dat enge museum gaan?
Ik weet niet of je 2 dagen na een operatie wel weer de deur uit kan hoor! Ik ben 2 weken uit de running geweest na een kleine operatie!quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe laat is de meet eigenlijk, en waar spreken we af? Lijkt me niet onbelangrijk, Ik stel voor 14:00 op het station. Voor de hoofdingang (damrakzijde). Zeker voor Engel die graag een premeet wil. Kunnen we nog even de winkels af.
Ik zal er bij zijn, met een uiterst kleine kanttekening: ik moet twee dagen van tevoren geopereerd worden. Ik ga er vanuit dat alles goed gaat, maar als er (kleine kans) complicaties optreden zal ik er wellicht niet of pas later bij kunnen zijn.
We kunnen je toch oppikken, als je aangeeft hoe laat je komt? Die pre-meet is toch alleen voor winkelliefhebbers.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Om 14.00u lukt me dus niet op zaterdag. Kijk maar wat jullie doen, maar
op zaterdag ben ik er in ieder geval niet zo vroeg bij, omdat ik dat niet kan halen
i.v.m. werk.
Dan vrees ik dat het voor mij niet doorgaat deze meeting.
Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik zal er zijn. Met dien verstande dat er minstens 1 ander moet komen opdagen dan.. Anders is het voor mij ook zinloos om vroeger te komen.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe laat is de meet eigenlijk, en waar spreken we af? Lijkt me niet onbelangrijk, Ik stel voor 14:00 op het station. Voor de hoofdingang (damrakzijde). Zeker voor Engel die graag een premeet wil. Kunnen we nog even de winkels af.
Ik zal er bij zijn, met een uiterst kleine kanttekening: ik moet twee dagen van tevoren geopereerd worden. Ik ga er vanuit dat alles goed gaat, maar als er (kleine kans) complicaties optreden zal ik er wellicht niet of pas later bij kunnen zijn.
Engel en Ratelslangetje komen toch sowieso? Dus jullie zijn al met 3 man sterk.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik zal er zijn. Met dien verstande dat er minstens 1 ander moet komen opdagen dan.. Anders is het voor mij ook zinloos om vroeger te komen.
Ik zal er zijn. Maar ik ben geen fan van shoppen. Dus ik kijk wel toequote:Op maandag 9 januari 2012 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik zal er zijn. Met dien verstande dat er minstens 1 ander moet komen opdagen dan.. Anders is het voor mij ook zinloos om vroeger te komen.
Ik ga ervan uit dat ik er bij ben, hoor.quote:Op maandag 9 januari 2012 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Engel en Ratelslangetje komen toch sowieso? Dus jullie zijn al met 3 man sterk.
edit: en Miss Vanity , 4 dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |