8 jaar geleden ofzo, maar ze schijnt met de jaren mooier te worden hequote:[b]Op zaterdag 14 januari 2012 20:03 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/
Heb je Yvonne wel eens ontmoet?
Krijg je een ijsje van mequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dacht het wel. Ze is ook ongeveer zo oud
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens kan iedereen op elke datum, het is maar net of je je eventuele andere afspraken ervoor wilt verschuiven
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moet niets en ik denk ook niet dat ik ga. Beetje onzinnig om naar een meet te gaan waar Yvonne niet is
Het is maar waar je je prioriteiten legt, he?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dacht het wel. Ze is ook ongeveer zo oud
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is maar waar je je prioriteiten legt, he?
Jij hebt nu wel ineens een scherpe blik in het blauw he?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is maar waar je je prioriteiten legt, he?
Had ik altijd al hoor.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel ineens een scherpe blik in het blauw he?
Die van jou is even beperkt gebleven als toen je zwart was. Jij bent ook geen echte TRU gezien je klaagbaak en onzin geschiedenis.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt nu wel ineens een scherpe blik in het blauw he?
Hey, ik ben multifunctioneelquote:Op zondag 15 januari 2012 20:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die van jou is even beperkt gebleven als toen je zwart was. Jij bent ook geen echte TRU gezien je klaagbaak en onzin geschiedenis.
Zo multifunctioneel als een botte kurkentrekker.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hey, ik ben multifunctioneelje kunt fok niet kennen als je KLB en ONZ niet kent
Als kurkentrekker zie ik tenminste nog eens een goede wijnquote:Op maandag 16 januari 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo multifunctioneel als een botte kurkentrekker.
Ik kan vooralsnog aanwezig zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 21:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hm ok, dan zie ik jullie op die dag zo rond 17.00u-17.20u. Mooi!![]()
Op de 28e kunnen de meesten bereidwilligen toch???
Tof!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kan vooralsnog aanwezig zijn
Ja, was irritant.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:35 schreef pirlo444 het volgende:
- bedankt voor je zinvolle bijdrage-
Veilig!quote:
Ik denk dat ik jou wel herken. En anders stuur ik wel een telefoonnummer rond, zien wie er allemaal naar zijn telefoon grijpt als je beltquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waar precies de 28e om 14.00u? Want in de OP staat wel: waarschijnlijk Amsterdam. Centraal station voor de hoofdingang.
Maar staan jullie dan pal voor de deur of wat? Ietsje teveel naar links of rechts en ik loop jullie straal voorbij. Er zullen wel meerdere mensen/groepjes staan denk ik.
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:19 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dus het gaat nog steeds door aankomende zaterdag beste mensen!?!
edit: we gaan niet door op idiote opmerkingen.quote:
Naar een sexmuseum gaan. Maar gewoon wat drinken ergens vind ik veel leuker eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat was ook weer het globale 'programma' van die dag, als dat er al is/was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |