Minder! Als ik niet had moeten werken vandaag had ik er wel op gereageerd, maar aangezien ik vandaag om 09.00u moest opstaan sliep ik om 04.00u.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
@ EO
Kan ik me voorstellen. Wil graag meeten, maar idd is de organisatie nogal belabberd ingericht. Zo was er nog steeds geen consensus over waar we zouden afspreken, terwijl dat toch wel het minste is. Ik heb vannacht om 4 uur nog mailtjes zitten rondsturen om alles recht te breien en niemand reageert er op. Ik denk dan ook dat dit mijn laatste TRU meet is geweest.
Vannacht om 4 uur lag ik te slapen. Jammer dat het niet doorgaat. Ik ben nog steeds ziekjes en moet morgen werken. Maar er komt heus wel een meet hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
@ EO
Kan ik me voorstellen. Wil graag meeten, maar idd is de organisatie nogal belabberd ingericht. Zo was er nog steeds geen consensus over waar we zouden afspreken, terwijl dat toch wel het minste is. Ik heb vannacht om 4 uur nog mailtjes zitten rondsturen om alles recht te breien en niemand reageert er op. Ik denk dan ook dat dit mijn laatste TRU meet is geweest.
Nee. Ik had hier speciaal een treinkaartje voor gekocht dat nu niet meer geldig is. Ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een meet waarvoor iedereen roept dat hij komt, maar op het allerlaatste moment niet komt opdagen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik weet wat! Zullen we een volgende datum afspreken?
Even serieus: ik wil dolgraag een meet, maar ik wacht wel af tot er animo voor is..
Ik snap dat. Morgen is dat kaartje trouwens ook nog geldig, ik had hetzelfde gedaan als jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik had hier speciaal een treinkaartje voor gekocht dat nu niet meer geldig is. Ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een meet waarvoor iedereen roept dat hij komt, maar op het allerlaatste moment niet komt opdagen.
Ik vind het lullig voor degenen die serieus wel hadden gewild.. Als we elkaar treffen bij een meeting ofzo, krijg je een biertje van me.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik had hier speciaal een treinkaartje voor gekocht dat nu niet meer geldig is. Ik ga niet nog een keer geld uitgeven aan een meet waarvoor iedereen roept dat hij komt, maar op het allerlaatste moment niet komt opdagen.
Jammer, ik was benieuwd naar jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iedereen is natuurlijk vrij om een TRU meet te organiseren of daar heen te gaan, maar ik kom niet meer.
Daar komt ie nu meequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jammer, ik was benieuwd naar jou.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen.Engel zal het er ook wel mee eens zijn denk ik.
nieuwe datum TRU-meet: zaterdag 28 of zondag 29 januari
Wie kan?
>>>>> ja heee... ik had toch duidelijk gezegd dan niet te kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaasch, ik kan dan niet.
Mocht ik op de alternatieve datum kunnen dan schuif ik wel undercover aan
Haha!quote:
Ja, da's waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
>>>>> ja heee... ik had toch duidelijk gezegd dan niet te kunnen
...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iedereen is natuurlijk vrij om een TRU meet te organiseren of daar heen te gaan, maar ik kom niet meer.
quote:
Niks slotje!quote:
Beetje laat voor een "kerstmeet", niet ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |