Misschien ben je goed voor 2quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik sta 2x in het komers lijstje. Dat is toch wel lief.
Ik zeg niksquote:
Verwijs ik je vriendelijk naar reactie 7 in dit topic.quote:
Je bent bijzonderquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik sta 2x in het komers lijstje. Dat is toch wel lief.
Zo ben ikquote:Op woensdag 28 december 2011 19:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh. wat leuk om dat van jou te horen!
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar goed! We gaan dus naar het S-museum in Amsterdam en ook wat koffie lurken. Enig idee hoe laat we dat gaan doen?
Ik vind het S-museum wel eng hoor. Ik wil dat ratel en MV mijn handje dan vasthouden
Ja maar... Ja maar...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zou je wel willen, viezerik!
[..]
Is de 14e anders een optie?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zeg ik wil niet moeilijk doen en ik weet dat er al een datum is uitgekozen,
maar ik zou zelf wel op zondag 29 januari kunnen (of desnoods op zaterdag 28 januari).
Maar goed, ik zou de datum van zaterdag 21 januari zelf ook niet meer veranderen...
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Voor mij is het helaas om persoonlijke redenen op losse schroeven komen te staan de 21e...Kan ik misschien op de misschienlijst?
Ik houd je handje wel vast hoor. Mama MV beschermt je welquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar goed! We gaan dus naar het S-museum in Amsterdam en ook wat koffie lurken. Enig idee hoe laat we dat gaan doen?
Ik vind het S-museum wel eng hoor. Ik wil dat ratel en MV mijn handje dan vasthouden
Ja, als jij niet gaat ga ik ook niet hoor! Wat is dat nou?quote:Op donderdag 29 december 2011 07:44 schreef Bastard het volgende:
Voor mij is het helaas om persoonlijke redenen op losse schroeven komen te staan de 21e...Kan ik misschien op de misschienlijst?
Ga je vaak naar meetings, dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een weekje eerder kan ook, dan combineer ik het met een andere meet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |