| fyah | zondag 25 december 2011 @ 23:49 |
| gefeliciteerd met jullie kerstmis he | |
| antidood1 | zondag 25 december 2011 @ 23:53 |
| danq. | |
| WH141 | zondag 25 december 2011 @ 23:53 |
| Chocomel | |
| Maisnon | maandag 26 december 2011 @ 00:00 |
| Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren | |
| fyah | maandag 26 december 2011 @ 00:03 |
da kje! | |
| #ANONIEM | maandag 26 december 2011 @ 11:54 |
| En mijn kerstmis dan? | |
| #ANONIEM | maandag 26 december 2011 @ 11:55 |
| Vandaag is echt een chille dag. We hoeven nergens meer heen, want we hebben vorig weekend al kerst gevierd met de andere familie. Iedereen is thuis, maar niemand doet echt iets en er hoeft ook niets. Echt uitzonderlijk, want mijn vader werkt soms zelfs als we op vakantie zijn. | |
| Salatrel | maandag 26 december 2011 @ 14:37 |
| die ice age kerstfilm | |
| MouzurX | maandag 26 december 2011 @ 19:45 |
| Hoi | |
| gers | maandag 26 december 2011 @ 20:06 |
| Morgen | |
| #ANONIEM | maandag 26 december 2011 @ 22:56 |
| Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten. | |
| Panzermaus | maandag 26 december 2011 @ 23:07 |
![]() http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL Deze is op. Je ben gewoon jaloers. | |
| #ANONIEM | maandag 26 december 2011 @ 23:10 |
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo. | |
| Panzermaus | maandag 26 december 2011 @ 23:12 |
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school. | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 00:42 |
| |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 10:55 |
het waren 4 inlc vandaag fantastische dagen. | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 11:12 |
| Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo? | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 11:20 |
denkt het. en het is de dag na 2de kerstdag, dus vele zullen brak zijn | |
| Panzermaus | dinsdag 27 december 2011 @ 11:22 |
| volgens mij is de gym vandaag weer open boys NO EXCUSES | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 13:53 |
ik hoef pas volgend jaar weer te werken | |
| Maisnon | dinsdag 27 december 2011 @ 13:56 |
| Ik ben werk aan het zoeken nu Je bent pas echt vrij als je werk hebt, lijkt het wel | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 13:59 |
| gezellig naar het CWI | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 13:59 |
| oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:00 |
huh | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 14:09 |
Uwv werkbedrijf. | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:13 |
ohja | |
| LudoSanders | dinsdag 27 december 2011 @ 14:17 |
| De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet. | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 14:23 |
Nep-ambtenaar | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:26 |
| |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 14:34 |
| haha geowned door een postbode | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 14:38 |
| Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik een nep-postbode ben. | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 14:43 |
| das waar | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 14:44 |
Ja, kom dan. | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:49 |
waar moet ik heen¿ | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:49 |
| |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 14:49 |
De kant waar je neus op wijst. | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:54 |
je lolonderbroek aangedaan zie ik | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 14:55 |
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek? Tevens.. onderbroeken | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 14:55 |
indd, uit met die dingen | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 15:06 |
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips.. | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 15:11 |
of hipster | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 15:25 |
Hipsters zijn beter dan slips. | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 15:27 |
| |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 15:49 |
| grannypanties | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 15:51 |
| Mannen met slips | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 15:52 |
Dan is zeker iedereen elite? | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 15:54 |
| Net in 2,5 uur 24 euro verdient. | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:11 |
| zucht..... ambtenaren... om moe van te worden | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 16:14 |
| |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:18 |
| ja op de website staat dat ik 3 maanden van tevoren iets aan moest vragen... 3 maanden van tevoren had ik nog niets gehoord dus ik bel.. ja dat is tegenwoordig 2 maanden van tevoren zeggen ze dan.... vervolgens stond de termijn waarbinnen ik het op moest sturen op 3 weken.. was ik nog op tijd door binnen 2 weken bij hun te hebben duurt het modderfokking 1,5 maand voordat ik terugkoppeling krijg dat ik bij 1 vraag iets niet ingevuld heb | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 16:19 |
| Ik word later misschien ook wel ambtenaar. | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:19 |
| lekker max 36 uur werken cker xD | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:20 |
| onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 16:21 |
En vrijdag, want dan zijn ze ook vrij. | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:21 |
| vrijdag vrij wtf? | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 16:26 |
| Als je heel klein bent dan ben je ook vrijdagmiddag vrij, vanaf half 1 ofzo. | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:27 |
| nou dan kom je er toch met 32 uur | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:29 |
![]() | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 16:29 |
| Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè. | |
| wise | dinsdag 27 december 2011 @ 16:30 |
| |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:34 |
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 16:47 |
| nog maar een keertje WHAM! om het af te leren | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 17:09 |
Maar ik heb ook de duurste hobby. | |
| gers | dinsdag 27 december 2011 @ 17:14 |
| goeiesmiddags | |
| gers | dinsdag 27 december 2011 @ 17:16 |
| hoe was de kerst voor iedereen | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 17:16 |
| Groen. | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 17:42 |
kerst is nog niet afgelopen hoor | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 17:42 |
| en morgen ook | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 17:56 |
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? | |
| Salatrel | dinsdag 27 december 2011 @ 17:59 |
moeders | |
| gers | dinsdag 27 december 2011 @ 18:01 |
| mensen die niet gaan uit eten | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 18:02 |
| Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal. | |
| gers | dinsdag 27 december 2011 @ 18:04 |
sorry dushi | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 18:10 |
Mama | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 18:15 |
| Ik blijf altijd mama of mam zeggen, ik ga nooit ma oid zeggen. | |
| gers | dinsdag 27 december 2011 @ 18:16 |
| ik zeg altijd ons mam | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 18:19 |
| Ik zeg altijd hem vader. | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 19:00 |
Dat is ma flodder-achtig. | |
| #ANONIEM | dinsdag 27 december 2011 @ 20:50 |
| Ik verdien laters het minst en werk het meeste. Maar ik ben wel ambtenaar | |
| Devvie | dinsdag 27 december 2011 @ 21:52 |
| WIE HEPT TER HIER AL VUURWERK??? IK BEN NOG OP ZOEK NAAR ENKELE GRANAATAPPELS EN ATOOMDÖNERS | |
| 4EverBlackEyed | dinsdag 27 december 2011 @ 21:54 |
Ik ook. | |
| gers | dinsdag 27 december 2011 @ 21:54 |
| IK ZOEK LAWINEPIJLEN MET HARTE KNAL!! | |
| Panzermaus | dinsdag 27 december 2011 @ 22:07 |
| je moet je muil houden gers pardoel | |
| Allure_ | dinsdag 27 december 2011 @ 22:28 |
| THATS Y U MAD | |
| Allure_ | dinsdag 27 december 2011 @ 22:29 |
| I am the female weezy, bitch shit is eazyyy | |
| Panzermaus | dinsdag 27 december 2011 @ 22:30 |
| ally | |
| Allure_ | dinsdag 27 december 2011 @ 22:38 |
extreme hotstuff | |
| ATOMIC_FUUU | dinsdag 27 december 2011 @ 22:41 |
| ally ik heb je gemist | |
| Panzermaus | dinsdag 27 december 2011 @ 22:44 |
je zou dit tussen ons houden | |
| Allure_ | dinsdag 27 december 2011 @ 22:46 |
=$ lobi lobi | |
| Allure_ | dinsdag 27 december 2011 @ 22:50 |
| ok ok maar ik moet weer weg, jullie zyn er toch niet verjaardag van myn neefje 21 jaar hmm =$ | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:02 |
| zo lekker uit eten geweest op 3e kerstdag en nog een drankje of wat gedaan in breda en toch nog op een christelijk tijdstip thuis | |
| 4EverBlackEyed | woensdag 28 december 2011 @ 00:03 |
Wat heb je gegeten? | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:03 |
steak USA | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:04 |
| en vooraf had ik iets van tortelini in parmaham en als toetje tiramisoe | |
| 4EverBlackEyed | woensdag 28 december 2011 @ 00:04 |
Geen idee wat dat USA is, maar steak spreekt mij wel aan. | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:05 |
| gewoon lekkere dikke steak | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:05 |
| 3 vingers dik dan he... mijn vingers niet van die vrouwenvingers | |
| 4EverBlackEyed | woensdag 28 december 2011 @ 00:06 |
| Worstenvingers. | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:06 |
| maar nu ben ik dus thuis en klaarwakker omdat mijn bob weer moest werken morgen ( | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:06 |
nee steakvingers | |
| 4EverBlackEyed | woensdag 28 december 2011 @ 00:07 |
| |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:09 |
![]() | |
| 4EverBlackEyed | woensdag 28 december 2011 @ 00:12 |
Everything should taste like bacon. | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 00:14 |
echt he | |
| 4EverBlackEyed | woensdag 28 december 2011 @ 00:16 |
Voor als je het ontbijt hebt gemist. | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 08:46 |
| Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. | |
| fyah | woensdag 28 december 2011 @ 10:16 |
Fuck the police!![]() | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 12:55 |
| mooie tijd voor een ontbijt | |
| Panzermaus | woensdag 28 december 2011 @ 12:56 |
| |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 12:59 |
| morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg... | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 13:38 |
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 13:38:14 ] | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 14:16 |
| Leren of spelen voor een kind is het fijn Lekker druk bezig te zijn Vuil word je toch wel, wat je ook doet, Maar met oma komt alles weer goed! Vuil worden is heel gewoon Maar van mij geen gezeur Want bij wit en bij kleur Oma wast door en door schoon! Niet duur. | |
| BobbyB | woensdag 28 december 2011 @ 15:01 |
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt. | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 16:11 |
| Die Crocod1e steeds in dat wat draag je nu topic. | |
| Maisnon | woensdag 28 december 2011 @ 16:12 |
| Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 16:19 |
| Ja, maar is wel lastig met iemand met die manier van denken. Alles wat eruit ziet alsof het uit de winkel komt vindt hij te netjes. Imo moet het er ook gewoon zo uitzien anders zijn ze gewoon afgeschreven. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 16:19:42 ] | |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 16:19 |
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden. | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 16:20 |
| Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas. | |
| Maisnon | woensdag 28 december 2011 @ 16:29 |
| Dat zelfgemaakte shirt, die tekst is wel ernstig | |
| fyah | woensdag 28 december 2011 @ 16:32 |
![]() | |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 17:05 |
Huh, welke? | |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 17:06 |
Wtf, ik snap er niets van. | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 17:06 |
| Ja nu zie ik hem wel. Die boven mijn post. | |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 17:07 |
![]() | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 17:11 |
| Salatrel | woensdag 28 december 2011 @ 17:14 |
240p thou art a heartless bitch | |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 17:59 |
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook. | |
| fyah | woensdag 28 december 2011 @ 18:27 |
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 18:32 |
Ja. | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 18:32 |
| Maar ik kon sowieso die tekst niet echt lezen. | |
| Lakitu | woensdag 28 december 2011 @ 19:01 |
| hallo | |
| Skylark. | woensdag 28 december 2011 @ 19:54 |
Vind deze zo aan :$ zou ik ze geven?![]() | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 20:34 |
| Ja. | |
| L0t.. | woensdag 28 december 2011 @ 20:46 |
| Leuk Sky | |
| MouzurX | woensdag 28 december 2011 @ 20:52 |
| Lekker tegendraads dacht ik juist weer "nee" | |
| Skylark. | woensdag 28 december 2011 @ 21:00 |
| ATOMIC_FUUU | woensdag 28 december 2011 @ 21:02 |
| Yo Sky, al nieuws over je exchange? | |
| Skylark. | woensdag 28 december 2011 @ 21:31 |
Ik ga naar Australië. | |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 23:42 |
| Grote schuld hoe af te lossen?? Watervasten Damn, hij heeft echt ernstige problemen. Ik word er een beetje depri van. Voor de mensen die hem niet kennen en denken: wat is er opmerkelijk aan die laatste link. Hij is extreem dun, dus watervasten lijkt me neit heel verstandig. | |
| #ANONIEM | woensdag 28 december 2011 @ 23:47 |
| Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven. [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 23:48:48 ] | |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 23:48 |
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen. | |
| BobbyB | woensdag 28 december 2011 @ 23:49 |
Mijn medeleven was al weg na het lezen van
| |
| Fascination | woensdag 28 december 2011 @ 23:52 |
Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." Dat iemand zoiets serieus kan zeggen. | |
| BobbyB | woensdag 28 december 2011 @ 23:55 |
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. | |
| Fascination | donderdag 29 december 2011 @ 00:08 |
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht. | |
| Fascination | donderdag 29 december 2011 @ 00:20 |
| |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 00:42 |
wtf man, hij is echt zo fucked up | |
| #ANONIEM | donderdag 29 december 2011 @ 01:23 |
![]() | |
| #ANONIEM | donderdag 29 december 2011 @ 01:26 |
![]() wtf | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 01:33 |
| Huh wat is dat | |
| #ANONIEM | donderdag 29 december 2011 @ 01:35 |
| http://failbook.failblog.(...)everything/#comments Dom amerikaans wijf die gek doet. | |
| #ANONIEM | donderdag 29 december 2011 @ 01:35 |
| Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 | |
| Panzermaus | donderdag 29 december 2011 @ 01:52 |
| Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming? | |
| Fascination | donderdag 29 december 2011 @ 02:14 |
Nee, maar door het plaatsen van een tvp in dat topic, lijkt het me geen raar idee dat hij dat ook eens wil gaan proberen. | |
| #ANONIEM | donderdag 29 december 2011 @ 08:41 |
| Oh Fusionfreak is die met die kleurrijke kleding die altijd dezelfde pose aanneemt op foto's. [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 08:42:13 ] | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 08:53 |
qft. | |
| fyah | donderdag 29 december 2011 @ 10:59 |
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt ![]() | |
| #ANONIEM | donderdag 29 december 2011 @ 10:59 |
ik heb dat bij Chai. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 11:22 |
| |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 11:33 |
| Ik ben echt zo suf als een konijn. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 12:18 |
Het Slaapmutsje deze ook | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 12:58 |
| |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 13:00 |
you like¿ | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 13:04 |
Ik kan geen filmpjes hier afspelen | |
| Seraphine | donderdag 29 december 2011 @ 13:05 |
| |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 13:08 |
| |
| Seraphine | donderdag 29 december 2011 @ 13:09 |
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 13:10 |
you like¿ | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 13:10 |
| Seraphine | donderdag 29 december 2011 @ 13:11 |
ontzettend | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 13:12 |
okeeh | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 13:16 |
Oke, ik mis niets dus. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 13:37 |
| |
| gers | donderdag 29 december 2011 @ 13:58 |
| wtf is die fusionfreak geen troll ofzo hij maakt toch ook zelf kleding | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 14:01 |
wie is fusionfreak | |
| gers | donderdag 29 december 2011 @ 14:05 |
die nicht van de vorige pagina | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 14:06 |
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand. wat een domme mongool | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 14:18 |
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet. | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 14:25 |
| ik ben weer lekker nat van het motorrijden | |
| gers | donderdag 29 december 2011 @ 14:25 |
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 14:26 |
| |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 14:34 |
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT! | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 14:35 |
jouw kleding dus | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 14:42 |
Werk ik bij de PTT? | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 14:43 |
werkte | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 14:44 |
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 14:58 |
4ebe is 19 | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 15:16 |
Ja, en jij bent een jonge god. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 15:18 |
niet jong, wel god | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 15:26 |
Wat een deceptie. Ik sla hier steil van achterover. | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 15:52 |
ik heb nog wel meer dingen doe je dat laat doen | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:05 |
| gadverdamme | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 16:08 |
wat happend¿ | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:10 |
jij en je constante seksuele toespelingen | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 16:13 |
| Beterschap Ik ben nu echt al een maand dik verkouden | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:14 |
Aw thnx | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 16:16 |
| Zorg wel dat je beter bent overmorgen Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders Maarja, misschien valt het wel te combineren! | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 16:17 |
owh, was niet mijn bedoeling. | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:21 |
Achja ga toch niet echt iets boeiends doen met oud&nieuw. Maar 5 januari moet ik wel beter zijn | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 16:22 |
| Gaan jullie dan op vakantie? Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen Meteen maar goed beginnen | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:25 |
Ja dan gaan we weg Weet je al waar je gaat solliciteren? | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:26 |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 16:27 |
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 16:28 |
| |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:30 |
Chocolaterie Maar wel goed, je hebt toch geld nodig. Je stem wordt met veel oefenen ook wel beter joh | |
| L0t.. | donderdag 29 december 2011 @ 16:43 |
| Haha op rtl4 nu, my big fat gypsy christmas | |
| wise | donderdag 29 december 2011 @ 18:52 |
0:25. wat | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 19:50 |
Die paringsdansen worden steeds gekker. | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 19:57 |
| The fuck Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 20:04 |
echt hè. | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 20:04 |
ja hier ook ineens uit het niets | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 20:15 |
| mooi toch onweer | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 20:15 |
| oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 20:15 |
Nee, ik ben alleen thuis | |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 20:17 |
| Wow, ik zit in een carwash | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 20:17 |
| |
| 4EverBlackEyed | donderdag 29 december 2011 @ 20:18 |
Nou ja, alles wat nu valt, valt zaterdag niet Want dan moet ik buiten werken. | |
| gers | donderdag 29 december 2011 @ 21:19 |
| morgen vuurwerk kopen | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 22:06 |
Het is goedkoper om gewoon thuis te douchen. | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 22:07 |
Ik zag WD al posten dat ze die ging winnen, dus denk dat je er naar kunt fluiten. | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 22:08 |
![]() leukste nieuwkomer van 2011 | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 22:09 |
| ik zit final destination 5 te kijken | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 22:10 |
Hij is leuk he | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 22:11 |
| oh hijs nog niet zo lang bezig | |
| BobbyB | donderdag 29 december 2011 @ 22:13 |
oh | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 22:22 |
| die acupunctuur | |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 22:22 |
| dit is geen horror dit is comedy | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 22:39 |
| Salatrel | donderdag 29 december 2011 @ 22:40 |
| 15,5kg is ook niet meer wat het geweest is | |
| Maisnon | donderdag 29 december 2011 @ 22:54 |
| Echt zo vervelend die reclame telkens | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 01:20 |
uhuh het einde is ook wel geinig gedaan | |
| wise | vrijdag 30 december 2011 @ 01:39 |
| |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 10:53 |
ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop | |
| fyah | vrijdag 30 december 2011 @ 13:02 |
hypnotiserend ![]() | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 13:33 |
dat had ik niet eens gezien. wat me wel opviel was die oude mobiel van die vent bij accupunctuur maar in dat kantoor staan overal flatscreens, dat lijkt dan weer niet echt te kloppen. | |
| MouzurX | vrijdag 30 december 2011 @ 16:34 |
Wat is het nu van die halve maan in het midden? | |
| MouzurX | vrijdag 30 december 2011 @ 16:35 |
| Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen. Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns.. | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 16:38 |
zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit. | |
| MouzurX | vrijdag 30 december 2011 @ 16:41 |
Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt. Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen. | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 16:44 |
Dat is waar. Dan is het misschien om hem op z'n plek te houden voor als dat groene palletje eruit is. | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 17:26 |
moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 17:29 |
Ja zodat ze daar lekker de huizenprijzen op kunnen schroeven en gaan klagen dat iedereen in de grote steden gaat wonen. Nederland | |
| MouzurX | vrijdag 30 december 2011 @ 17:30 |
| Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master? Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen? Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet: associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek) wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek) hbo-bachelor: 4 jaar wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar. Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master) | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 17:33 |
| ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi | |
| L0t.. | vrijdag 30 december 2011 @ 18:21 |
| Hoii | |
| L0t.. | vrijdag 30 december 2011 @ 18:22 |
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd. | |
| Dqod | vrijdag 30 december 2011 @ 21:07 |
Ik zal jou eens ov kaart | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 21:09 |
bluf | |
| Dqod | vrijdag 30 december 2011 @ 21:12 |
Alle liefs uit london | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 21:13 |
| dijenkletser weer hoor | |
| Dqod | vrijdag 30 december 2011 @ 21:14 |
Ik zal j..... nvm Groot feest morgen | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 21:16 |
ja oud en nieuw he
| |
| Dqod | vrijdag 30 december 2011 @ 21:18 |
Mwopppppppppppppppppppppppp
| |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 21:21 |
| ja lekkere oliebolle | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 21:21 |
| en sjampanje | |
| Dqod | vrijdag 30 december 2011 @ 21:21 |
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes | |
| Dqod | vrijdag 30 december 2011 @ 21:22 |
Dat niet | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 21:52 |
Beetje jammer dat ik er niet bij ben. | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 22:08 |
| Nou iedereen alvast een fijne jaarwisseling dan maar. | |
| MouzurX | vrijdag 30 december 2011 @ 22:38 |
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen. | |
| fyah | vrijdag 30 december 2011 @ 22:42 |
cava | |
| Salatrel | vrijdag 30 december 2011 @ 22:47 |
| Russell Brand en Katy Perry gaan scheiden | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 22:50 |
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy. | |
| tliciouz | vrijdag 30 december 2011 @ 22:51 |
| Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! | |
| BobbyB | vrijdag 30 december 2011 @ 22:51 |
Jij ook Tli-tje. | |
| 4EverBlackEyed | vrijdag 30 december 2011 @ 22:54 |
Om nom nom | |
| 4EverBlackEyed | vrijdag 30 december 2011 @ 23:30 |
Maakt nu geen verschil meer. Komt mij nog mooi uit.. | |
| MouzurX | vrijdag 30 december 2011 @ 23:32 |
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar. Fijn ben ik NET de lul. Moet ik naar eindhoven gaan verhuizen waar ik niemand ken. Of 1900 euro per jaar betalen voor een jaar abbo, op alleen het traject tilburg-eindhoven Die prijzen bij de ns.. Hoeveel kost een auto per jaar? | |
| 4EverBlackEyed | vrijdag 30 december 2011 @ 23:42 |
Meer dan die 1900 euro... Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine. | |
| MouzurX | zaterdag 31 december 2011 @ 00:29 |
| Waar zou ik een kaart van nederland met de grootste steden kunnen vinden? Om te kopen als cadeau. | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 09:58 |
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekering komt nog benzine bij. onderhoud en apk enz enz enz | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 10:02 |
| even daargelaten dat de hyundai pony nou niet echt een pussywagon is... | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 11:58 |
| BobbyB | zaterdag 31 december 2011 @ 12:01 |
| Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen. | |
| #ANONIEM | zaterdag 31 december 2011 @ 12:25 |
Heb ik. | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 14:30 |
| ik verveel me | |
| BobbyB | zaterdag 31 december 2011 @ 14:51 |
oliebollen bakken | |
| MouzurX | zaterdag 31 december 2011 @ 14:52 |
| Battlefield 3 spelen sala | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 14:52 |
| waarom zou ik oliebollen bakken | |
| BobbyB | zaterdag 31 december 2011 @ 14:54 |
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom | |
| MouzurX | zaterdag 31 december 2011 @ 15:38 |
| Pomp op die speakers | |
| MouzurX | zaterdag 31 december 2011 @ 16:43 |
| Sinds wanneer is skylark mod haha | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 16:47 |
ik heb maar even een middagdutje gedaan | |
| fyah | zaterdag 31 december 2011 @ 18:51 |
| middernacht op wow gaat zo epic worden | |
| Skylark. | zaterdag 31 december 2011 @ 18:53 |
Altijd al. | |
| MouzurX | zaterdag 31 december 2011 @ 19:01 |
Heul nie. | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 19:08 |
vuurwerk bij main entrance orgrimmar | |
| Devvie | zaterdag 31 december 2011 @ 19:15 |
| HELP, DE DUITSERS KOMEN | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 19:25 |
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie | |
| Devvie | zaterdag 31 december 2011 @ 19:31 |
PAKT DEN KLAUWHAMERS! | |
| Devvie | zaterdag 31 december 2011 @ 19:33 |
![]() | |
| Devvie | zaterdag 31 december 2011 @ 19:33 |
| TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN | |
| Devvie | zaterdag 31 december 2011 @ 19:41 |
| all them paupers die nu al via facebook gelukkig nieuwjaar roepen | |
| BobbyB | zaterdag 31 december 2011 @ 19:47 |
opa | |
| Salatrel | zaterdag 31 december 2011 @ 19:54 |
maar wel lekker | |
| Adelante | zaterdag 31 december 2011 @ 19:55 |
slaap dan ! | |
| Salatrel | zondag 1 januari 2012 @ 12:07 |
| auw mijn hoofd | |
| Lakitu | zondag 1 januari 2012 @ 17:44 |
| krokant | |
| Allure_ | zondag 1 januari 2012 @ 18:58 |
| d | |
| Allure_ | zondag 1 januari 2012 @ 18:59 |
| e |