FOK!forum / Klaagbaak / [KLB SC #42332] Felix Naividad!
fyahzondag 25 december 2011 @ 23:49
gefeliciteerd met jullie kerstmis he _O_
antidood1zondag 25 december 2011 @ 23:53
danq.
WH141zondag 25 december 2011 @ 23:53
Chocomel :9
Maisnonmaandag 26 december 2011 @ 00:00
Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren
fyahmaandag 26 december 2011 @ 00:03
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Proficiat he fyah met je kerstmis nog vele jaren
da kje!
#ANONIEMmaandag 26 december 2011 @ 11:54
En mijn kerstmis dan?
#ANONIEMmaandag 26 december 2011 @ 11:55
Vandaag is echt een chille dag. We hoeven nergens meer heen, want we hebben vorig weekend al kerst gevierd met de andere familie. Iedereen is thuis, maar niemand doet echt iets en er hoeft ook niets. Echt uitzonderlijk, want mijn vader werkt soms zelfs als we op vakantie zijn. :')
Salatrelmaandag 26 december 2011 @ 14:37
die ice age kerstfilm :D _O_
MouzurXmaandag 26 december 2011 @ 19:45
Hoi
gersmaandag 26 december 2011 @ 20:06
Morgen
#ANONIEMmaandag 26 december 2011 @ 22:56
Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten. :') En alle kleding staat lelijk.
Panzermausmaandag 26 december 2011 @ 23:07
b_3590.jpg

http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL

Deze is op. ;( ;(

quote:
13s.gif Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef Chai het volgende:
Mijn sim heeft nu ze volwassen is ineens keidikke tieten. :') En alle kleding staat lelijk.
Je ben gewoon jaloers.
#ANONIEMmaandag 26 december 2011 @ 23:10
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.kokentafelen.n(...)cle&aid=3590&lang=NL

Deze is op. ;( ;(

[..]

Je ben gewoon jaloers.
Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.
Panzermausmaandag 26 december 2011 @ 23:12
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Nee, want ze zijn heel misvormd. Ze staan helemaal naar buiten gericht en zijn super puntig. Dus ze krijgt ook geen mooi decolleté of zo.
Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 00:42
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jammer zeg. Ik weet nog dat je met Sims 2 allemaal shizz als pikken etc kon downloaden en ze dan kon laten neuken. Zo hardcore was dat. Ik ging op een gegeven moment niet eens meer naar school.
:')
wisedinsdag 27 december 2011 @ 10:55
quote:
17s.gif Op zondag 25 december 2011 23:49 schreef fyah het volgende:
gefeliciteerd met jullie kerstmis he _O_
het waren 4 inlc vandaag fantastische dagen.
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 11:12
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
wisedinsdag 27 december 2011 @ 11:20
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
denkt het.
en het is de dag na 2de kerstdag, dus vele zullen brak zijn ;(
Panzermausdinsdag 27 december 2011 @ 11:22
volgens mij is de gym vandaag weer open boys NO EXCUSES
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 13:53
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:12 schreef Chai het volgende:
Wat is het hier nog rustig dan. Is iedereen nog steeds vrij of zo?
ik hoef pas volgend jaar weer te werken :)
Maisnondinsdag 27 december 2011 @ 13:56
Ik ben werk aan het zoeken nu :') dus ik weet niet in welke categorie dat valt.

Je bent pas echt vrij als je werk hebt, lijkt het wel :P
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 13:59
gezellig naar het CWI
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 13:59
oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders :')
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:00
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef Salatrel het volgende:
oh dat heet tegenwoordig ook alweer anders :')
huh :')
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 14:09
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:00 schreef wise het volgende:

[..]

huh :')
Uwv werkbedrijf.
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:13
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Uwv werkbedrijf.
ohja 8)7 :')
LudoSandersdinsdag 27 december 2011 @ 14:17
De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet.
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 14:23
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef wise het volgende:

[..]

ohja 8)7 :')
Nep-ambtenaar
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:26
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nep-ambtenaar
:( hoeken¿
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 14:34
haha geowned door een postbode
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 14:38
Je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik een nep-postbode ben.
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 14:43
das waar :)
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 14:44
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:26 schreef wise het volgende:

[..]

:( hoeken¿
Ja, kom dan.
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:49
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, kom dan.
waar moet ik heen¿ :)
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:49
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:34 schreef Salatrel het volgende:
haha geowned door een postbode
:{
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 14:49
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef wise het volgende:

[..]

waar moet ik heen¿ :)
De kant waar je neus op wijst.
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:54
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De kant waar je neus op wijst.
je lolonderbroek aangedaan zie ik
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 14:55
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:54 schreef wise het volgende:

[..]

je lolonderbroek aangedaan zie ik
Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?
Tevens.. onderbroeken :')
wisedinsdag 27 december 2011 @ 14:55
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hoezo nou weer gelijk een onderbroek?
Tevens.. onderbroeken :')
indd, uit met die dingen
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 15:06
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:55 schreef wise het volgende:

[..]

indd, uit met die dingen
Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..
wisedinsdag 27 december 2011 @ 15:11
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bij het woord onderbroeken moet ik denken aan slips..
of hipster
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 15:25
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef wise het volgende:

[..]

of hipster
Hipsters zijn beter dan slips.
wisedinsdag 27 december 2011 @ 15:27
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hipsters zijn beter dan slips.
:9~
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 15:49
grannypanties
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 15:51
Mannen met slips
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 15:52
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:17 schreef LudoSanders het volgende:
De Top2000 doet altijd alsof het zo'n elitelijst is, maar wanneer ze dan die smsjes van luisteraars voor gaan lezen.. "ik ben docent bla bla en hij staat de hele dag aan in de klas" echt, kappen! Trek die shit niet.
Dan is zeker iedereen elite? :') Overal waar een radio aanstaat staat het nu op. Wel leuker dan de standaard radiomeuk natuurlijk.
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 15:54
Net in 2,5 uur 24 euro verdient.
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:11
zucht..... ambtenaren... om moe van te worden
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 16:14
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Salatrel het volgende:
zucht..... ambtenaren... om moe van te worden
:)
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:18
ja op de website staat dat ik 3 maanden van tevoren iets aan moest vragen... 3 maanden van tevoren had ik nog niets gehoord dus ik bel.. ja dat is tegenwoordig 2 maanden van tevoren zeggen ze dan.... vervolgens stond de termijn waarbinnen ik het op moest sturen op 3 weken.. was ik nog op tijd door binnen 2 weken bij hun te hebben duurt het modderfokking 1,5 maand voordat ik terugkoppeling krijg dat ik bij 1 vraag iets niet ingevuld heb :') maar verder geen instructies hoe dat doorgegeven moet worden, aan wie gericht en naar welk adres :')
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 16:19
Ik word later misschien ook wel ambtenaar. :)
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:19
lekker max 36 uur werken cker xD
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:20
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 16:21
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:20 schreef Salatrel het volgende:
onee 32 want op woensdagmiddag moet je vrij zijn voor de kids
En vrijdag, want dan zijn ze ook vrij.
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:21
vrijdag vrij wtf?
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 16:26
Als je heel klein bent dan ben je ook vrijdagmiddag vrij, vanaf half 1 ofzo.
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:27
nou dan kom je er toch met 32 uur :) ben je 2 middagen vrij
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:29
44254d1324397951-merry-christmas-everyone-399881_337577829602081_100000496013835_1396554_120014347_n.jpg
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 16:29
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
wisedinsdag 27 december 2011 @ 16:30
quote:
:') :')
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:34
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Chai het volgende:
Ik verdien later waarschijnlijk het meest hè.
precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt :)
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 16:47
nog maar een keertje WHAM! om het af te leren :)
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 17:09
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

precies. kun je dus makkelijk 32 uur gaan werken zonder dat je je schuldig hoeft te voelen dat je minder binnen brengt :)
Maar ik heb ook de duurste hobby.
gersdinsdag 27 december 2011 @ 17:14
goeiesmiddags O+
gersdinsdag 27 december 2011 @ 17:16
hoe was de kerst voor iedereen O+
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 17:16
Groen.
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 17:42
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef gers het volgende:
hoe was de kerst voor iedereen O+
kerst is nog niet afgelopen hoor :) vanavond weer uit eten :)
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 17:42
en morgen ook :) nu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis :')
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 17:56
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kerst is nog niet afgelopen hoor :) vanavond weer uit eten :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:42 schreef Salatrel het volgende:
en morgen ook :) nu ik er aan denk volgens mij eet ik pas vrijdag weer thuis :')
Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? :')
Salatreldinsdag 27 december 2011 @ 17:59
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

Zelf eten maken, wie doet dat nu nog? :')
moeders
gersdinsdag 27 december 2011 @ 18:01
mensen die niet gaan uit eten :')
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 18:02
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
gersdinsdag 27 december 2011 @ 18:04
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:02 schreef Chai het volgende:
Het valt me op dat gersen vaak moeite hebben met de Nederlandse taal.
sorry dushi O+
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 18:10
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef Salatrel het volgende:

moeders
Mama
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 18:15
Ik blijf altijd mama of mam zeggen, ik ga nooit ma oid zeggen.
gersdinsdag 27 december 2011 @ 18:16
ik zeg altijd ons mam O+
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 18:19
Ik zeg altijd hem vader.
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 19:00
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:15 schreef Chai het volgende:
ik ga nooit ma oid zeggen.
Dat is ma flodder-achtig.
#ANONIEMdinsdag 27 december 2011 @ 20:50
Ik verdien laters het minst en werk het meeste.

Maar ik ben wel ambtenaar _O_
Devviedinsdag 27 december 2011 @ 21:52
WIE HEPT TER HIER AL VUURWERK??? IK BEN NOG OP ZOEK NAAR ENKELE GRANAATAPPELS EN ATOOMDÖNERS
4EverBlackEyeddinsdag 27 december 2011 @ 21:54
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Devvie het volgende:
IK BEN NOG OP ZOEK NAAR ENKELE GRANAATAPPELS EN ATOOMDÖNERS
Ik ook.
gersdinsdag 27 december 2011 @ 21:54
IK ZOEK LAWINEPIJLEN MET HARTE KNAL!!
Panzermausdinsdag 27 december 2011 @ 22:07
je moet je muil houden gers pardoel
Allure_dinsdag 27 december 2011 @ 22:28
THATS Y U MAD
Allure_dinsdag 27 december 2011 @ 22:29
I am the female weezy, bitch shit is eazyyy _O_
Panzermausdinsdag 27 december 2011 @ 22:30
ally O+ any hotstuff u been up to lately bby?
Allure_dinsdag 27 december 2011 @ 22:38
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Panzermaus het volgende:
ally O+ any hotstuff u been up to lately bby?
extreme hotstuff _O_
ATOMIC_FUUUdinsdag 27 december 2011 @ 22:41
ally ik heb je gemist
Panzermausdinsdag 27 december 2011 @ 22:44
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:38 schreef Allure_ het volgende:

[..]

extreme hotstuff _O_
je zou dit tussen ons houden
Allure_dinsdag 27 december 2011 @ 22:46
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ally ik heb je gemist
=$ lobi lobi
Allure_dinsdag 27 december 2011 @ 22:50
ok ok maar ik moet weer weg, jullie zyn er toch niet
verjaardag van myn neefje 21 jaar O+ vieren met zyn vriendjes
hmm =$
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:02
zo lekker uit eten geweest op 3e kerstdag en nog een drankje of wat gedaan in breda en toch nog op een christelijk tijdstip thuis :)
4EverBlackEyedwoensdag 28 december 2011 @ 00:03
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef Salatrel het volgende:
zo lekker uit eten geweest op 3e kerstdag en nog een drankje of wat gedaan in breda en toch nog op een christelijk tijdstip thuis :)
Wat heb je gegeten?
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:03
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten?
steak USA
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:04
en vooraf had ik iets van tortelini in parmaham en als toetje tiramisoe
4EverBlackEyedwoensdag 28 december 2011 @ 00:04
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef Salatrel het volgende:

[..]

steak USA
:9~ Omnomnom
Geen idee wat dat USA is, maar steak spreekt mij wel aan.
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:05
gewoon lekkere dikke steak
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:05
3 vingers dik dan he... mijn vingers niet van die vrouwenvingers
4EverBlackEyedwoensdag 28 december 2011 @ 00:06
Worstenvingers.
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:06
maar nu ben ik dus thuis en klaarwakker omdat mijn bob weer moest werken morgen ( :') )
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:06
quote:
9s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Worstenvingers.
nee steakvingers :9
4EverBlackEyedwoensdag 28 december 2011 @ 00:07
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee steakvingers :9
:9~ Naais
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:09
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

:9~ Naais
390122_10150655502154517_758174516_12055305_961833455_n.jpg?dl=1
4EverBlackEyedwoensdag 28 december 2011 @ 00:12
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Everything should taste like bacon. :')
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 00:14
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Everything should taste like bacon. :')
echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
4EverBlackEyedwoensdag 28 december 2011 @ 00:16
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef Salatrel het volgende:

[..]

echt he :D je hebt zelfs bacon luchtverfrissers voor in de auto :)
Voor als je het ontbijt hebt gemist. :)
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 08:46
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
fyahwoensdag 28 december 2011 @ 10:16
Fuck the police!

FGprC.jpg
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 12:55
mooie tijd voor een ontbijt
Panzermauswoensdag 28 december 2011 @ 12:56
quote:
13s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:46 schreef Chai het volgende:
Als ik door mijn wekkerradio heen slaap komen er allemaal dingen van de radio in mijn droom. Zoals uitvaartverzekeringen. :')
:') :') je bent aandoenlijk.
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 12:59
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 13:38
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 12:59 schreef Salatrel het volgende:
morgen ff radiospotje fixen dat ik nog 50 euro van chai krijg...
Het komt er niet letterlijk in. Ik werd ook boos op degene in mijn droom dat ie zoiets zat aan te prijzen. :') want hij praatte door anderen heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 13:38:14 ]
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 14:16
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
BobbyBwoensdag 28 december 2011 @ 15:01
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 14:16 schreef Chai het volgende:
Leren of spelen voor een kind is het fijn
Lekker druk bezig te zijn
Vuil word je toch wel, wat je ook doet,
Maar met oma komt alles weer goed!
Vuil worden is heel gewoon
Maar van mij geen gezeur
Want bij wit en bij kleur
Oma wast door en door schoon!
Niet duur.
Ik vind het creepy dat je dit soort dingen hier typt.
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 16:11
Die Crocod1e steeds in dat wat draag je nu topic. :')
Maisnonwoensdag 28 december 2011 @ 16:12
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 16:19
Ja, maar is wel lastig met iemand met die manier van denken. Alles wat eruit ziet alsof het uit de winkel komt vindt hij te netjes.

Imo moet het er ook gewoon zo uitzien anders zijn ze gewoon afgeschreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 16:19:42 ]
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 16:19
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Maisnon het volgende:
Hij is de grootste troll op fok op dit moment, maar dan onbewust :')

Moet een beetje tegen zichzelf beschermd worden misschien :P
Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 16:20
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Maisnonwoensdag 28 december 2011 @ 16:29
Dat zelfgemaakte shirt, die tekst is wel ernstig :')
fyahwoensdag 28 december 2011 @ 16:32
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
gYvmG.jpg
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 17:05
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef Chai het volgende:
Ik zag net een bericht verdwijnen van Fas.
Huh, welke?
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 17:06
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef fyah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf, ik snap er niets van. ;(
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 17:06
Ja nu zie ik hem wel. Die boven mijn post.
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 17:07
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het is echt een puber: lekker tegendraads doen, op zoek naar aandacht/erkenning. Ik snap niet dat sommige mensen er zo fel op reageren, ik voel alleen maar medelijden.
original.jpg
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 17:11
Salatrelwoensdag 28 december 2011 @ 17:14
quote:
240p thou art a heartless bitch
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 17:59
quote:
Die is leuk, ja. Die met Chris Zegers ook. :')
fyahwoensdag 28 december 2011 @ 18:27
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, ik snap er niets van. ;(
ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 18:32
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:27 schreef fyah het volgende:

[..]

ben ik mentaal ongezond als ik wel snap dat hij zijn piemel tegen de planeet pluto wil duwen om vrienden te maken met de planeet? :')
Ja.
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 18:32
Maar ik kon sowieso die tekst niet echt lezen.
Lakituwoensdag 28 december 2011 @ 19:01
hallo
Skylark.woensdag 28 december 2011 @ 19:54
Vind deze zo aan :$ zou ik ze geven?

bruine-blackstone-enkelboots-am32.jpg
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 20:34
Ja.
L0t..woensdag 28 december 2011 @ 20:46
Leuk Sky
MouzurXwoensdag 28 december 2011 @ 20:52
Lekker tegendraads dacht ik juist weer "nee"
Skylark.woensdag 28 december 2011 @ 21:00
ATOMIC_FUUUwoensdag 28 december 2011 @ 21:02
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Skylark.woensdag 28 december 2011 @ 21:31
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Yo Sky, al nieuws over je exchange?
Ik ga naar Australië.
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 23:42
Grote schuld hoe af te lossen??

Watervasten

Damn, hij heeft echt ernstige problemen. Ik word er een beetje depri van.

Voor de mensen die hem niet kennen en denken: wat is er opmerkelijk aan die laatste link. Hij is extreem dun, dus watervasten lijkt me neit heel verstandig. :')
#ANONIEMwoensdag 28 december 2011 @ 23:47
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2011 23:48:48 ]
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 23:48
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Ik heb de delen nog niet helemaal doorgenomen, maar dat ga ik even doen.
BobbyBwoensdag 28 december 2011 @ 23:49
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef zarGon het volgende:
Mwah, als je alles t/m het recentste deel doorleest verdwijnt je medeleven.
Mijn medeleven was al weg na het lezen van

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK heb geen beroep geleerd en heb totaal niks met werken of studeren. Sorry ligt mij gewoon niet!
Fascinationwoensdag 28 december 2011 @ 23:52
quote:
14s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Mijn medeleven was al weg na het lezen van

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
BobbyBwoensdag 28 december 2011 @ 23:55
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, dat doet me denken aan zo'n vent in probleemwijken. "Werken moet in je aard liggen." :)
Dat iemand zoiets serieus kan zeggen.
Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
Fascinationdonderdag 29 december 2011 @ 00:08
quote:
10s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nja het kan en van mij mag iemand zo denken, maar ga dan niet zielig lopen doen dat je schulden hebt maar nog wel dingen wil blijven doen. Dan ben ik er al snel klaar mee. :')
Nah, gelukkig steken veel socialezekerheidswetten daar een stokje voor. En terecht.
Fascinationdonderdag 29 december 2011 @ 00:20
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:06 schreef Fusionfreak het volgende:

Eigenlijk lijkt het mij zo slecht nog niet als wehkamp mij een grtoot deel van hun vorderintg moeten kwijtschelden.
:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 00:42
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

:D :'( :D! Je kunt zeggen wat je wilt, humor heeft 'ie.
wtf man, hij is echt zo fucked up :')
#ANONIEMdonderdag 29 december 2011 @ 01:23
qA2bg.png
#ANONIEMdonderdag 29 december 2011 @ 01:26
UUu7N.png

wtf :') zwarte moeten weg om te voorkomen dat aids verder verspreid? :') :')
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 01:33
Huh wat is dat
#ANONIEMdonderdag 29 december 2011 @ 01:35
http://failbook.failblog.(...)everything/#comments

Dom amerikaans wijf die gek doet.
#ANONIEMdonderdag 29 december 2011 @ 01:35
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 :')
Panzermausdonderdag 29 december 2011 @ 01:52
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
Fascinationdonderdag 29 december 2011 @ 02:14
quote:
4s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:52 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht, J.D.Morrison = Fusionfreak? Die gast gaat hartstikke dood als hij dat wil gaan doorvoeren. Echt, wie neemt die figuur tegen zichzelf in bescherming?
Nee, maar door het plaatsen van een tvp in dat topic, lijkt het me geen raar idee dat hij dat ook eens wil gaan proberen. :')
#ANONIEMdonderdag 29 december 2011 @ 08:41
Oh Fusionfreak is die met die kleurrijke kleding die altijd dezelfde pose aanneemt op foto's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 08:42:13 ]
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 08:53
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef Mozy het volgende:
Maar die fusionfreak is ook neit helemaal 100 :')
qft.
fyahdonderdag 29 december 2011 @ 10:59
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

mMe5S.png
#ANONIEMdonderdag 29 december 2011 @ 10:59
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

[ afbeelding ]
ik heb dat bij Chai.
wisedonderdag 29 december 2011 @ 11:22
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:59 schreef fyah het volgende:
haha iemand heeft dit staan wanneer zijn ex belt :') :')

[ afbeelding ]
:')
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 11:33
Ik ben echt zo suf als een konijn.
wisedonderdag 29 december 2011 @ 12:18
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben echt zo suf als een konijn.
Het Slaapmutsje

deze ook
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 12:58
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef wise het volgende:

[..]

Het Slaapmutsje

deze ook
quote:
Op 29-12-2011 12:18 schreef wise het volgende zwaar NSFW :\')
}:| Ahum
wisedonderdag 29 december 2011 @ 13:00
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

}:| Ahum
you like¿
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 13:04
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:00 schreef wise het volgende:

[..]

you like¿
Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
Seraphinedonderdag 29 december 2011 @ 13:05
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef wise het volgende:

[..]

Het Slaapmutsje

deze ook
:')
wisedonderdag 29 december 2011 @ 13:08
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
:')
Seraphinedonderdag 29 december 2011 @ 13:09
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik kan geen filmpjes hier afspelen :')
wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
wisedonderdag 29 december 2011 @ 13:10
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:

[..]

wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
you like¿
wisedonderdag 29 december 2011 @ 13:10
:')
Seraphinedonderdag 29 december 2011 @ 13:11
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef wise het volgende:

[..]

you like¿
ontzettend
wisedonderdag 29 december 2011 @ 13:12
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:11 schreef Seraphine het volgende:

[..]

ontzettend
okeeh
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 13:16
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Seraphine het volgende:

[..]

wees blij, het is een meisje die zit te masturberen.
Oke, ik mis niets dus.
wisedonderdag 29 december 2011 @ 13:37
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Oke, ik mis niets dus.
:')
gersdonderdag 29 december 2011 @ 13:58
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo :')
hij maakt toch ook zelf kleding :')
wisedonderdag 29 december 2011 @ 14:01
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:
wtf is die fusionfreak geen troll ofzo :')
hij maakt toch ook zelf kleding :')
wie is fusionfreak
gersdonderdag 29 december 2011 @ 14:05
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:01 schreef wise het volgende:

[..]

wie is fusionfreak
die nicht van de vorige pagina :')
wisedonderdag 29 december 2011 @ 14:06
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef gers het volgende:

[..]

die nicht van de vorige pagina :')
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.

wat een domme mongool
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 14:18
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef gers het volgende:

hij maakt toch ook zelf kleding :')
Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 14:25
ik ben weer lekker nat van het motorrijden :9~
gersdonderdag 29 december 2011 @ 14:25
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Er is veel wanstaltigs in de winkel te koop, maar wat hij maakt niet.
de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
wisedonderdag 29 december 2011 @ 14:26
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef Salatrel het volgende:
ik ben weer lekker nat van het motorrijden :9~
:')
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 14:34
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:25 schreef gers het volgende:

[..]

de hongernegertjes in afrika willen het zelfs niet dragen
Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
wisedonderdag 29 december 2011 @ 14:35
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, die dragen allemaal afgedragen kleding van de PTT!
jouw kleding dus
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 14:42
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef wise het volgende:

[..]

jouw kleding dus
Werk ik bij de PTT? -O-
wisedonderdag 29 december 2011 @ 14:43
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Werk ik bij de PTT? -O-
werkte
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 14:44
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef wise het volgende:

[..]

werkte
Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
wisedonderdag 29 december 2011 @ 14:58
quote:
16s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zo oud ben ik nou ook weer niet, tevens zou dat kinderarbeid zijn.
4ebe is 19 :')
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 15:16
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef wise het volgende:

[..]

4ebe is 19 :')
Ja, en jij bent een jonge god.
wisedonderdag 29 december 2011 @ 15:18
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, en jij bent een jonge god.
niet jong, wel god
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 15:26
quote:
6s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef wise het volgende:

[..]

niet jong
Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.

-O-
wisedonderdag 29 december 2011 @ 15:52
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat een deceptie.
Ik sla hier steil van achterover.

-O-
ik heb nog wel meer dingen doe je dat laat doen
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:05
gadverdamme
wisedonderdag 29 december 2011 @ 16:08
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:05 schreef L0t.. het volgende:
gadverdamme
wat happend¿
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:10
quote:
11s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef wise het volgende:

[..]

wat happend¿
jij en je constante seksuele toespelingen :')
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 16:13
Beterschap :P

Ik ben nu echt al een maand dik verkouden :') bleh
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:14
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:13 schreef Maisnon het volgende:
Beterschap :P

Ik ben nu echt al een maand dik verkouden :') bleh
Aw thnx :P Ja heb dikke keelpijn en veel snot enzo :')
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 16:16
Zorg wel dat je beter bent overmorgen :D

Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders :')

Maarja, misschien valt het wel te combineren!
wisedonderdag 29 december 2011 @ 16:17
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

jij en je constante seksuele toespelingen :')
owh, was niet mijn bedoeling.
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:21
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Zorg wel dat je beter bent overmorgen :D

Ik heb vandaag nog een uitnodiging voor iets leuks dan gehad maar heb al met iemand anders afgesproken dus dat was lullig anders :')

Maarja, misschien valt het wel te combineren!
Achja ga toch niet echt iets boeiends doen met oud&nieuw. Maar 5 januari moet ik wel beter zijn :P maarja, duurt nog een week dus komt wel goed
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 16:22
Gaan jullie dan op vakantie? :D als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand :)

Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen :')

Meteen maar goed beginnen :P
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:25
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Maisnon het volgende:
Gaan jullie dan op vakantie? :D als je dan nog niet beter bent wordt je het zo daar met dat zon zee strand :)

Mijn eerste week van 2012 gaat er eentje worden van solliciteren en verzekerdingen medisch regelen :')

Meteen maar goed beginnen :P
Ja dan gaan we weg O+ echt zin in.

Weet je al waar je gaat solliciteren?
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:26
O+ O+ O+
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 16:27
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja dan gaan we weg O+ echt zin in.

Weet je al waar je gaat solliciteren?
Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij :)

Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten :P
wisedonderdag 29 december 2011 @ 16:28
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

:') waarom zou iemand daar moeilijk over doen¿
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:30
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja ik ga nu maar voor de standaard bijbaantjes, waar ze dus moeilijk kunnen doen over mn stem ofzo :')

Ik heb 2 vacatures gevonden (bij een café en bij een kledingzaak) en 2 open bij een chocolaterie en een bakkerij :)

Allemaal hier in de buurt gewoon, zodat ik op mn gemak de boel weer kan opstarten :P
Chocolaterie O+

Maar wel goed, je hebt toch geld nodig. Je stem wordt met veel oefenen ook wel beter joh O+
L0t..donderdag 29 december 2011 @ 16:43
Haha op rtl4 nu, my big fat gypsy christmas :')
wisedonderdag 29 december 2011 @ 18:52

0:25.

wat :')
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 19:50
quote:
Die paringsdansen worden steeds gekker.
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 19:57
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 20:04
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef L0t.. het volgende:

[..]

jij en je constante seksuele toespelingen :')
echt hè.
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 20:04
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
ja hier ook ineens uit het niets
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 20:15
mooi toch onweer
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 20:15
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer :P kan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen :)
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 20:15
quote:
14s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
mooi toch onweer
Nee, ik ben alleen thuis :@
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 20:17
Wow, ik zit in een carwash :')
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 20:17
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ik zit in een carwash :')
4EverBlackEyeddonderdag 29 december 2011 @ 20:18
:')

Nou ja, alles wat nu valt, valt zaterdag niet :)
Want dan moet ik buiten werken.
gersdonderdag 29 december 2011 @ 21:19
morgen vuurwerk kopen O+
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 22:06
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ik zit in een carwash :')
Het is goedkoper om gewoon thuis te douchen.
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 22:07
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef Salatrel het volgende:
oudejaarsavond voorspellen ze ook slecht weer :P kan niet wachten tot alle paupers buiten staan met hun vuurwerk en ik lekker warm binnen zit met oliebollen en champagne al vierend dat ik de jackpot heb gewonnen :)
Ik zag WD al posten dat ze die ging winnen, dus denk dat je er naar kunt fluiten.
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 22:08
394342_332063270145992_225253837493603_1354151_351454343_n.jpg

leukste nieuwkomer van 2011
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 22:09
ik zit final destination 5 te kijken :') goeie compensatie voor al die kerst goodness
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 22:10
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef Salatrel het volgende:
ik zit final destination 5 te kijken :') goeie compensatie voor al die kerst goodness
Hij is leuk he _O_ ik vond hem beter dan de vorige. Ik vond alleen die met dat ooglaseren wel slecht :')
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 22:11
oh hijs nog niet zo lang bezig :P die gymchick is net dood :P
BobbyBdonderdag 29 december 2011 @ 22:13
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Salatrel het volgende:
oh hijs nog niet zo lang bezig :P die gymchick is net dood :P
oh :') ik heb gister een poging tot Human Centipede 2 gedaan maar die is werkelijk nog slechter dan de eerste :')
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 22:22
die acupunctuur _O-
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 22:22
dit is geen horror dit is comedy :D
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 22:39
63420500023049648306342050002304964830634205000230496483063420500023049648306342050002304964830
Salatreldonderdag 29 december 2011 @ 22:40
15,5kg is ook niet meer wat het geweest is :)
Maisnondonderdag 29 december 2011 @ 22:54
Echt zo vervelend die reclame telkens :') ik hoef geen dikke oostblokhuisvrouw te zien en al helemaal niet in ander licht in een bikini
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 01:20
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:22 schreef Salatrel het volgende:
dit is geen horror dit is comedy :D
uhuh het einde is ook wel geinig gedaan :P dat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten :')
wisevrijdag 30 december 2011 @ 01:39
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 20:04 schreef BobbyB het volgende:

[..]

echt hè.
:(

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef Maisnon het volgende:
The fuck

Ineens echt een dikke storm hier, keiharde onweersknal en flits enzo

Dacht eerst dat het vuurwerk was, maar daar was het veel te hard voor
:o
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 10:53
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 01:20 schreef BobbyB het volgende:

[..]

uhuh het einde is ook wel geinig gedaan :P dat ze in dat vliegtuig uit het eerste deel zitten :')
ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop :')
fyahvrijdag 30 december 2011 @ 13:02
hypnotiserend :o

fqJ9K.gif
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 13:33
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja ik zat bij die gymchick al te denken van wtf waarom hangt er een spandoek met 1994 erop :')
dat had ik niet eens gezien. wat me wel opviel was die oude mobiel van die vent bij accupunctuur maar in dat kantoor staan overal flatscreens, dat lijkt dan weer niet echt te kloppen.
MouzurXvrijdag 30 december 2011 @ 16:34
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:02 schreef fyah het volgende:
hypnotiserend :o

[ afbeelding ]
Wat is het nu van die halve maan in het midden?
MouzurXvrijdag 30 december 2011 @ 16:35
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 16:38
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat is het nu van die halve maan in het midden?
zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
MouzurXvrijdag 30 december 2011 @ 16:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

zodat dat rode ding precies op de goede plek blijft. Zou dat rode ding door blijven draaien door restenergie komt het groene palletje niet meer goed uit.
Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.

Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 16:44
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Muah, hij blijft toch al stilhangen omdat die groene pas na een tijd er uit gaat, waardoor de rode eig al door wilt.

Maar op zich goed punt want 0,1cm verschil en je krijgt dan natuurlijk al problemen.
Dat is waar. Dan is het misschien om hem op z'n plek te houden voor als dat groene palletje eruit is.
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 17:26
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef MouzurX het volgende:
Lekker trouwens als straks de ov kaart wordt afgeschaft want reizen kost een godsvermogen.
Denk dat ik dan nog liever een auto koop dan een jaar abbo voor de ns..
moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen :P
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 17:29
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef Salatrel het volgende:

[..]

moet je in de bewoonde wereld gaan wonen danwel een studie dicht bij huis volgen :P
Ja zodat ze daar lekker de huizenprijzen op kunnen schroeven en gaan klagen dat iedereen in de grote steden gaat wonen. _O_

Nederland _O_
MouzurXvrijdag 30 december 2011 @ 17:30
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?

Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?

Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:

associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.


Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 17:33
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
L0t..vrijdag 30 december 2011 @ 18:21
Hoii
L0t..vrijdag 30 december 2011 @ 18:22
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef MouzurX het volgende:
Maare krijg je nou stufi na de 4 jaar die je hebt gekregen op het HBO? Als ik dus een schakelprogramma volg (40 studiepunten, hoort bij een universitaire bachelor) en daarna een 2 jaar durende master?

Of totaal niks, maar op dit moment nog wel de OV kaart gratis voor die 3 jaar met een 0 euro lening tenzij ze alles wegbezuinigen?

Kijk hieronder voor een overzicht van het aantal jaren prestatiebeurs dat wordt omgezet:

associate-degreeprogramma: 2 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
wo-bachelor: 3 jaar (alleen op schriftelijk verzoek)
hbo-bachelor: 4 jaar
wo-bachelor + wo-master 1 jaar: 4 jaar
hbo-bachelor + hbo-master: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 2 jaar: 5 jaar
wo-bachelor + wo-master 3 jaar: 6 jaar.

Leuk maar mijn optie staat er dus niet bij (HBO bachelor + wo master)
Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Dqodvrijdag 30 december 2011 @ 21:07
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Ik zal jou eens ov kaart
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 21:09
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:07 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik zal jou eens ov kaart
bluf
Dqodvrijdag 30 december 2011 @ 21:12
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:09 schreef Salatrel het volgende:

[..]

blof
Alle liefs uit london
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 21:13
dijenkletser weer hoor
Dqodvrijdag 30 december 2011 @ 21:14
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef Salatrel het volgende:
dijenkletser weer hoor
Ik zal j..... nvm :@
Groot feest morgen :)
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 21:16
ja oud en nieuw he

SPOILER
hahahaha ja ik weet wel :P
Dqodvrijdag 30 december 2011 @ 21:18
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Salatrel het volgende:
ja oud en nieuw he

SPOILER
hahahaha ja ik weet wel :P
Mwopppppppppppppppppppppppp :(

SPOILER
VREETFESTIJNNNNNNNNNNN :9~
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 21:21
ja lekkere oliebolle :9~
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 21:21
en sjampanje
Dqodvrijdag 30 december 2011 @ 21:21
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
ja lekkere oliebolle :9~
Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Dqodvrijdag 30 december 2011 @ 21:22
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
Dat niet :') Wel liquor 43 en bier en nog wat andere dranken :@
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 21:52
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Beetje jammer dat ik er niet bij ben.
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 22:08
Nou iedereen alvast een fijne jaarwisseling dan maar.
MouzurXvrijdag 30 december 2011 @ 22:38
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Fijn, vooral die OV dwingt me dus te moeten verhuizen.
fyahvrijdag 30 december 2011 @ 22:42
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Salatrel het volgende:
en sjampanje
cava _O_ het champagne voor arme mensen
Salatrelvrijdag 30 december 2011 @ 22:47
Russell Brand en Katy Perry gaan scheiden
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 22:50
quote:
Gelukkig maar. Russell was veel te knap voor Katy.
tliciouzvrijdag 30 december 2011 @ 22:51
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
BobbyBvrijdag 30 december 2011 @ 22:51
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
Hallo fok vriendjes, alvast een hele fijne jaarwisseling! :Y O+
Jij ook Tli-tje.
4EverBlackEyedvrijdag 30 december 2011 @ 22:54
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:21 schreef Dqod het volgende:

[..]

Oliebollen, appelflappen, appeltaart, kwarktaart, hapjes :D :9
Om
nom
nom
4EverBlackEyedvrijdag 30 december 2011 @ 23:30
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef Salatrel het volgende:
ov kaart is niet gratis toch? vroegâh in mijn tijd als je van de OV kaart afzag kreeg je meer stufi
Maakt nu geen verschil meer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:22 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Nee je krijgt geen stufi na je HBO en je hebt vanaf januari ook nog maar 1 jaar recht op OV na je nominale tijd.
Komt mij nog mooi uit..
MouzurXvrijdag 30 december 2011 @ 23:32
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Komt mij nog mooi uit..
Maar das een bezuiniging die ze willen doorvoeren lees ik ergens, nu is het dan nog steeds 3 jaar.

Fijn ben ik NET de lul. Moet ik naar eindhoven gaan verhuizen waar ik niemand ken.
Of 1900 euro per jaar betalen voor een jaar abbo, op alleen het traject tilburg-eindhoven :')
Die prijzen bij de ns..

Hoeveel kost een auto per jaar?
4EverBlackEyedvrijdag 30 december 2011 @ 23:42
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef MouzurX het volgende:

Hoeveel kost een auto per jaar?
Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
MouzurXzaterdag 31 december 2011 @ 00:29
Waar zou ik een kaart van nederland met de grootste steden kunnen vinden? Om te kopen als cadeau.
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 09:58
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Meer dan die 1900 euro...
Wegenbelasting, reparaties, verzekering (zeker beginnende bestuurders), benzine.
zelfs een huyndai pony met 75pk uit 1993 kost nog 25 euro per maand voor iemand van 24 met 0 schadevrije jaren alleen voor WA verzekering _O- wegenbelasting is 71 euro per kwartaal.

komt nog benzine bij. onderhoud en apk enz enz enz
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 10:02
even daargelaten dat de hyundai pony nou niet echt een pussywagon is...
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 11:58
BobbyBzaterdag 31 december 2011 @ 12:01
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
#ANONIEMzaterdag 31 december 2011 @ 12:25
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:01 schreef BobbyB het volgende:
Gewoon een belastingvrije treehug skelter nemen.
Heb ik.
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 14:30
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
BobbyBzaterdag 31 december 2011 @ 14:51
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:30 schreef Salatrel het volgende:
ik verveel me :') wat moet ik nou doen tot vanavond
oliebollen bakken
MouzurXzaterdag 31 december 2011 @ 14:52
Battlefield 3 spelen sala _O_
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 14:52
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
BobbyBzaterdag 31 december 2011 @ 14:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:52 schreef Salatrel het volgende:
waarom zou ik oliebollen bakken :P maat heeft al in de rij gestaan voor oliebollen voor vanavond :P
ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
MouzurXzaterdag 31 december 2011 @ 15:38
Pomp op die speakers
MouzurXzaterdag 31 december 2011 @ 16:43
Sinds wanneer is skylark mod haha
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 16:47
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

ik moet ze zo nog gaan bakken als ik thuis kom
ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
fyahzaterdag 31 december 2011 @ 18:51
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
Skylark.zaterdag 31 december 2011 @ 18:53
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Sinds wanneer is skylark mod haha
Altijd al.
MouzurXzaterdag 31 december 2011 @ 19:01
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:53 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Altijd al.
Heul nie.
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 19:08
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 18:51 schreef fyah het volgende:
middernacht op wow gaat zo epic worden _O_
vuurwerk bij main entrance orgrimmar _O_
Devviezaterdag 31 december 2011 @ 19:15
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 19:25
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:15 schreef Devvie het volgende:
HELP, DE DUITSERS KOMEN :'(
we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
Devviezaterdag 31 december 2011 @ 19:31
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

we zullen ze tegenhouden bij de grebbelinie
PAKT DEN KLAUWHAMERS!
Devviezaterdag 31 december 2011 @ 19:33
hammerzeit.jpg
Devviezaterdag 31 december 2011 @ 19:33
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
Devviezaterdag 31 december 2011 @ 19:41
all them paupers die nu al via facebook gelukkig nieuwjaar roepen :')
BobbyBzaterdag 31 december 2011 @ 19:47
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb maar even een middagdutje gedaan :)
opa
Salatrelzaterdag 31 december 2011 @ 19:54
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:47 schreef BobbyB het volgende:

[..]

opa
maar wel lekker :@
Adelantezaterdag 31 december 2011 @ 19:55
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 19:33 schreef Devvie het volgende:
TYPHUSVUURWERK, IK WIL SLAPEN :(
slaap dan !
Salatrelzondag 1 januari 2012 @ 12:07
auw mijn hoofd :') goed begin van 2012
Lakituzondag 1 januari 2012 @ 17:44
krokant
Allure_zondag 1 januari 2012 @ 18:58
d
Allure_zondag 1 januari 2012 @ 18:59
e