quote:Op zondag 25 december 2011 11:59 schreef Joysa het volgende:
Knabbel en babbel plaatje c_m
En geen zin om tt te veranderen want mobiel
schattigquote:Op zondag 25 december 2011 12:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 12:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Twee keer dezelfde tt, wat een armoede.
Luie donder.quote:Op zondag 25 december 2011 12:28 schreef Joysa het volgende:
[..]dan moest ik de blokkade op scherm draaien weer uitzetten, geen zin in
Waarom?quote:Op zondag 25 december 2011 12:53 schreef xFriendx het volgende:
En weer fijn lijstjes met goede voornemens opstellen
Ik weet het niet. Misschien dat ik dinsdagochtend nog snel wat kan schrijven; ik was er eerlijk gezegd nog niet aan toegekomenquote:Op zondag 25 december 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Hopelijk komt Benzin ook met zoiets als deze reeks een jaar bestaat, zoals hij had gezegd.
Jij houdt van nagellak toch? Ik zag net dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij houdt van nagellak toch? Ik zag net dit:
Hoe cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeurpiet, jij hebt tenminste familie.quote:Op zondag 25 december 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Straks naar mijn stiefoma om te eten. Eigenlijk geen zin. de hele familie is er, ik ken de helft niet eens.
Stief-familie.quote:Op zondag 25 december 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeurpiet, jij hebt tenminste familie.
Hier ook ja. Ik heb al gekeken of het niet aan mijn internet lag.quote:Op zondag 25 december 2011 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Langzamer dan normaal merk ik nu ja. Het zal wel druk zijn hier nu het kerst is.
Wie weet zit er wel een hele leuke stiefneef tussenquote:
Neen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie weet zit er wel een hele leuke stiefneef tussen
Je kent de helft niet zeg je netquote:
Ik weet wel dat er niets tussen de 20-30 rondloopt.quote:Op zondag 25 december 2011 13:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kent de helft niet zeg je net
Jij bent ook onverzadigbaar hequote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er niets tussen de 20-30 rondloopt.
Neehoor, ik ben op het moment eigenlijk prima tevreden.quote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent ook onverzadigbaar he
Wat ben ik blij dat niemand mij uitnodigtquote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in januari al weer voor 10 feestjes en dergelijke uitgenodigd. Van mijn beide banen, van de universiteit, van Naturalis, verjaardag van mijn achternichtje (O+) en nog meer van die rommel. Ik hoef me niet te vervelen in ieder geval.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben op het moment eigenlijk prima tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik sla dat soort dingen altijd over.quote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in januari al weer voor 10 feestjes en dergelijke uitgenodigd. Van mijn beide banen, van de universiteit, van Naturalis, verjaardag van mijn achternichtje (O+) en nog meer van die rommel. Ik hoef me niet te vervelen in ieder geval.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ieks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben op het moment eigenlijk prima tevreden.
Maar je blijft een scheetje.quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat niemand mij uitnodigt
quote:Op zondag 25 december 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij houdt van nagellak toch? Ik zag net dit:
die heb ik al eens gemaakt, maar mobiel & in trein dus kan 'm niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet lemmings van hun eigen topics maken
Altijd koppie erbij houden dus.quote:
Belangrijke beslissingen maken op FOK!quote:Op zondag 25 december 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
Ik moet belangrijke beslissingen maken hier.
Wel of geen stropdas?quote:Op zondag 25 december 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
Ik moet belangrijke beslissingen maken hier.
High-five bro, we zijn verdoemd.quote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Alle meisjes op Fok die mij of mijn foto hebben gezien zeggen dat ik een schatje ben
Gewoon doen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
Nee jongens wat voor bodem ik leg onder mijn garnalencocktail, ik zat te denken aan tonijnsalade.
Gadverdamme.quote:Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
Nee jongens wat voor bodem ik leg onder mijn garnalencocktail, ik zat te denken aan tonijnsalade.
Jij bent serieus de eerste die ik ken die garnalen ranzig vindt.quote:Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gewoon doen.
hoewel garnalen te ranzig zijn voor woorden
Ik vind je ook een schatjequote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Alle meisjes op Fok die mij of mijn foto hebben gezien zeggen dat ik een schatje ben
Jij ookquote:
ik ben dan ook raarquote:Op zondag 25 december 2011 14:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent serieus de eerste die ik ken die garnalen ranzig vindt.
Oh dear.....quote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Heldquote:Op zondag 25 december 2011 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die salade eten met kerst
Vlees, vlees, vlees, ik heb saladevrees
Hetzelfde hier. Gewoon vlees en stokbrood met kruidenboter. Die salades kunnen mij gestolen worden.quote:Op zondag 25 december 2011 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was ook nog in dubio.quote:Op zondag 25 december 2011 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel of geen stropdas?
Geen. Net overhemd, beetje open, jasje, en gewoon cool zijn.
Dit is het voorgerecht, als hoofdgerecht hebben we een rollade voor 6 personen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Net een echte kerel zo.quote:Op zondag 25 december 2011 14:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Glitteroverhemdje, zonnebril, zonnebank.quote:Op zondag 25 december 2011 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik was ook nog in dubio.
Toch maar zonder stropdas. Gedoe altijd met die dingen.
Maar nu zie ik er wel weer gewoon uit als normaal.
Ik kan niet fancy'er worden dan ik al ben.
True, nickeson jasje, bontkraagje, petje.quote:Op zondag 25 december 2011 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Glitteroverhemdje, zonnebril, zonnebank.
Ik moet nog leren hoe ik zo'n ding vast maak.quote:
dubbel knopen!!!! Enkel ziet zo scheef uitquote:Op zondag 25 december 2011 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nog leren hoe ik zo'n ding vast maak.
http://www.geekologie.com/2011/12/man-arrested-for-taxidermy-ing-together.php#more
Omg, zo fout, maar toch zo mooi!
Jij hebt nog nooit een echt bazig baardje gezien denk ik.quote:
Teach me.quote:Op zondag 25 december 2011 14:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
dubbel knopen!!!! Enkel ziet zo scheef uitik kan het zelfs
Nja, het zou gewoon leuk zijn als ze omdat ze me een schatje vinden in elk geval een keer iets leuks met me zouden willen doen, maar ho maarquote:
Chocolaatje wil niet geprikt worden?quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat prikkenGladde wangen
Nee, zwitsalzachtquote:Op zondag 25 december 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chocolaatje wil niet geprikt worden?
Wat een domper.
Ik heb me toevallig net geschorenquote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat prikkenGladde wangen
Het is dat je het hartje erbij plaatst en jaquote:
Zoals het hoort. Wij hebben een rollade en een beenham. Maar dat is beide voor morgen. Vandaag bij mijn oma hebben we een cateraar.quote:Op zondag 25 december 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is het voorgerecht, als hoofdgerecht hebben we een rollade voor 6 personen.
Note: we zijn maar met zijn tweeën.
Het is zo makkelijk om ergens dan mee weg te komen hè.quote:Op zondag 25 december 2011 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is dat je het hartje erbij plaatst en ja ;*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Het kan een tof iets zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
En schattige lieve mannen was een goed iets meen ik mij te herinneren van gister.
Jij ook.quote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef Capstan het volgende:
Zo, tussen de bedrijven door toch nog: fijne Kerst, allemaal!
Het is tof ja, als ze maar wel voor zichzelf opkomenquote:Op zondag 25 december 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
En schattige lieve mannen was een goed iets meen ik mij te herinneren van gister.
Wanneer is het feminisme eindelijk zo ver dat de dame voor de heer op kan komen?quote:Op zondag 25 december 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is tof ja, als ze maar wel voor zichzelf opkomenen ook voor hun meisje als ze die hebben
En toch ben ik nog altijd alleen. Wat klopt er nietquote:Op zondag 25 december 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is tof ja, als ze maar wel voor zichzelf opkomenen ook voor hun meisje als ze die hebben
Nu ik dat weet ga ik me natuurlijk nooit meer druk lopen makenquote:Op zondag 25 december 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
wanneer er meer manwijven zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer is het feminisme eindelijk zo ver dat de dame voor de heer op kan komen?
Wacht maarquote:Op zondag 25 december 2011 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om ergens dan mee weg te komen hè.
Het komt wel.quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het zou gewoon leuk zijn als ze omdat ze me een schatje vinden in elk geval een keer iets leuks met me zouden willen doen, maar ho maar![]()
Moet je horen wie dat zegtquote:
Mag ik even een baken zijn van optimisme?quote:
Mooie kerstboom welquote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Cthulhu kerstsfeertje voor in dezen topik
Vandaar dequote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik even een baken zijn van optimisme? [ afbeelding ]
Die meisjes benadrukken alleen maar dat ie lief en schattig is, nee dat helpt.
Ach, dat vind ik soms ook wel van mannen die ik zou raken hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
wat een stomme meisjesquote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als klein jongetje vonden we meisjes sowieso stom. Alleen door die gierende hormonen laten we die mening met de jaren vaak maar varenquote:
Jullie zijn ook stom, maar dat wisten jullie al.quote:
Wait, whut?quote:Op zondag 25 december 2011 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wacht maar
Als we eenmaal getrouwd zijn zou je het toch echt op een andere manier moeten goedmaken
Het was als 10 jarige mijn ultieme levensdoel nooit aan meisjes te beginnen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als klein jongetje vonden we meisjes sowieso stom. Alleen door die gierende hormonen laten we die mening met de jaren vaak maar varen
Toen ik tien was vertelde een klasgenootje dat ze een heel, heel, héél klein beetje verliefd op me was. Dat was tot nu toe wel de enigequote:Op zondag 25 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was als 10 jarige mijn ultieme levensdoel nooit aan meisjes te beginnen.
Ik moet zeggen het is niet gelukt.
Zo'n beetje het leukste wat er isquote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
Tegenwoordig houd ik nog steeds niet van kusjes. Bah kusjes.
Inderdaad zeg, gadverredamme.quote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
ik ben niet stomquote:Op zondag 25 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie zijn ook stom, maar dat wisten jullie al.
Ik wil wel eens weten of ik er van zou houden. Misschien vind ik het wel niksquote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
Niet van kusjes houdenquote:Op zondag 25 december 2011 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, gadverredamme.
F*ck no!quote:Op zondag 25 december 2011 14:49 schreef Murdera het volgende:
Ik geef het hier nog 15 minuten voor de 1e scheldkanonnade.
<I'm watching you.jpg>quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bazen gezin hier.
Haha ik kan daar serieus van genieten.
Ik ga weer, dit wil ik niet missen.
Vuige roddelsquote:Op zondag 25 december 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:
Het is helemaal niet tof als je weet dat iemand vreemd gaat en je er niets van kan zeggen.Ik bemoei me graag met dat soort dingen.
Roddelsquote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vuige roddels
Iemand van hier?
Nee, jullie kennen ze niet. Maar het is voor mij gewoon lullig omdat ik zowel haar, als der vriend als de jongen waarmee ze vreemd gaat ken.quote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vuige roddels
Iemand van hier?
Tis net een soapquote:Op zondag 25 december 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jullie kennen ze niet. Maar het is voor mij gewoon lullig omdat ik zowel haar, als der vriend als de jongen waarmee ze vreemd gaat ken.
Vrouwenquote:Op zondag 25 december 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jullie kennen ze niet. Maar het is voor mij gewoon lullig omdat ik zowel haar, als der vriend als de jongen waarmee ze vreemd gaat ken.
Ik vind het hier in elk geval reuze meevallen met dat geklaag over onbetrouwbare klootzakkenquote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen
En dan klagen over de onbetrouwbare klootzakken
Daar moet ik je gelukkig gelijk in gevenquote:Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het hier in elk geval reuze meevallen met dat geklaag over onbetrouwbare klootzakken
ik ken ook geen onbetrouwbare klootzakkenquote:Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het hier in elk geval reuze meevallen met dat geklaag over onbetrouwbare klootzakken
En toen gaf je 'm een trap in z'n zak?quote:Op zondag 25 december 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken ook geen onbetrouwbare klootzakkenalleen eentje die me 2 uur liet wachten voor niks
nee, hij kwam niet opdagen dus die kon het vergeten toenquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En toen gaf je 'm een trap in z'n zak?
Zoals de meesten hier denk ik. Allemaal type zo-trouw-als-een-labradorquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben zeer betrouwbaar, ik zou niet eens durven vreemd te gaan.
Ik zou zo verbaasd zijn dat iemand me leuk vind dat ik er niet eens op zou komen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoals de meesten hier denk ik. Allemaal type zo-trouw-als-een-labrador
hehe dat is wel liefquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zo verbaasd zijn dat iemand me leuk vind dat ik er niet eens op zou komen.
Ik zou het in eerste instantie ook niet zo willen geloven hoor, maar dat is niet zo zeer omdat ik het voor onmogelijk houd. Meer omdat het verleden heeft geleerd dat het over het algemeen tegenvalt. Zien is geloven, het toegeven en erin gaan geloven duurt even.quote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zo verbaasd zijn dat iemand me leuk vind dat ik er niet eens op zou komen.
Jij ook fijne feestdagenquote:
Dat verbaast mij eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 25 december 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
We zijn prima gozers, waarom zouden wij niet een prima chick kunnen hosselen swa
verbazingwekkend inderdaadquote:Op zondag 25 december 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou het in eerste instantie ook niet zo willen geloven hoor, maar dat is niet zo zeer omdat ik het voor onmogelijk houd. Meer omdat het verleden heeft geleerd dat het over het algemeen tegenvalt. Zien is geloven, het toegeven en erin gaan geloven duurt even.
We zijn prima gozers, waarom zouden wij niet een prima chick kunnen hosselen swa
quote:Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat verbaast mij eigenlijk ook wel.
Are you poundering what I'm poundering?quote:Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verbazingwekkend inderdaad
succesquote:Op zondag 25 december 2011 15:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Are you poundering what I'm poundering?![]()
It's time to take over the world
Willen is kunnenquote:
Dat is de verkeerde vraagquote:
Als het op versieren aan komt, ik kom gewoonweg niet de juiste tegen. Maar goedquote:Op zondag 25 december 2011 16:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde vraag![]()
De vraag is of doen ook succes hebben betekent
En het antwoord daarop laat zich raden
Ik hou het ook niet voor onmogelijk alleen de laatste keer dat het gebeurde was toen 5 was dus dat wordt gewoon een vreemde gewaarwording straks.quote:Op zondag 25 december 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou het in eerste instantie ook niet zo willen geloven hoor, maar dat is niet zo zeer omdat ik het voor onmogelijk houd. Meer omdat het verleden heeft geleerd dat het over het algemeen tegenvalt. Zien is geloven, het toegeven en erin gaan geloven duurt even.
Ze vielen allemaal niet op negers, ach ja kan gebeuren he.quote:Op zondag 25 december 2011 16:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het op versieren aan komt, ik kom gewoonweg niet de juiste tegen. Maar goed
Nee dat was het niet. Ik kom gewoon geen vrouw tegen waarmee ik überhaubt een klik hebquote:Op zondag 25 december 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vielen allemaal niet op negers, ach ja kan gebeuren he.
Je bent al op je 5e ontmaagd? O.oquote:Op zondag 25 december 2011 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet voor onmogelijk alleen de laatste keer dat het gebeurde was toen 5 was dus dat wordt gewoon een vreemde gewaarwording straks.
Nee dat was het bij mij bedoel ik.quote:Op zondag 25 december 2011 16:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Ik kom gewoon geen vrouw tegen waarmee ik überhaubt een klik heb
Ik weet niet eens wat voor soort klik ik zoek![]()
Toen ik 5 was vond een meisje mij voor het laatst leuk slimmerik.quote:Op zondag 25 december 2011 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent al op je 5e ontmaagd? O.o
Doutzen Kroes valt op negers.quote:Op zondag 25 december 2011 16:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vielen allemaal niet op negers, ach ja kan gebeuren he.
Helaas is er maar 1 Doutzen Kroes en is ze al op een neger gevallenquote:Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doutzen Kroes valt op negers.
Ja dat snap ik wel, die is van vroeger alleen maar blanke Sietse's en Harmen's gewend.quote:Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doutzen Kroes valt op negers.
Hier in de Achterhoek zijn ook geen negers. Lieve boerinnetjes genoeg die vast wel een neger willenquote:Op zondag 25 december 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, die is van vroeger alleen maar blanke Sietse's en Harmen's gewend.
Dan is zo'n neger als man heerlijk anders.
Nou, je zag hoeveel negers wij hier hebben. Je bent dan wel speciaal. En wat je van ver haalt, is lekker.quote:Op zondag 25 december 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, die is van vroeger alleen maar blanke Sietse's en Harmen's gewend.
Dan is zo'n neger als man heerlijk anders.
Ik weet hoe het voelt, ik ben overgoten met liefdesbrieven in de 1e tm 3e klas alleen toen vond ik meisjes nog stomquote:Op zondag 25 december 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 5 was vond een meisje mij voor het laatst leuk slimmerik.
Ik was echt heel knap als kind, ze lagen aan mijn voeten.
Ik vond haar wel heel leuk weet ik nog.quote:Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ik ben overgoten met liefdesbrieven in de 1e tm 3e klas alleen toen vond ik meisjes nog stom
Herkenbaar.quote:Op zondag 25 december 2011 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet hoe het voelt, ik ben overgoten met liefdesbrieven in de 1e tm 3e klas alleen toen vond ik meisjes nog stom
Wat is er mis gegaan?quote:Op zondag 25 december 2011 16:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond haar wel heel leuk weet ik nog.
Ze wou me altijd kusjes geven, maar dat vond ik als enige 5 jarige jongen totaal niet erg.
Ze is verhuisd.quote:
dat is simpel, gewoon niet meer neukenquote:Op zondag 25 december 2011 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil de Soa's uit de wereld helpen.
Willen is kunnen
Ik doe mee!quote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is simpel, gewoon niet meer neuken
Dat doen we hier toch al nietquote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou nu de "populaire" jongens wel eens willen zien van toen jaquote:Op zondag 25 december 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
En juist die jongens die toen iedereen stom vond zijn nu populair.
stiekem welquote:Op zondag 25 december 2011 16:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat doen we hier toch al niet
Een aantal van de toen (ik heb het over de eerste en tweede klas middelbare school) populaire gasten zijn nu de lowlifers van het dorp. Zonder uitzondering is hun opleiding mislukt, hebben ze een of ander kutbaantje niveautje putjes-scheppen-op-zee en een enkeling is zelfs helemaal van het rechte pad af. Ik was dan al die tijd het pispaaltje, dát heb ik tenminste wél goed voor elkaarquote:Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou nu de "populaire" jongens wel eens willen zien van toen ja
Ik snap het niet, ze moeten gewoon iedereen testen ter wereld en iedereen met een chronische soa naar australie sturen waar tevens ook alle gevangen ter wereld zittenquote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nog niks van gemerkt andersquote:
Dan zou je iedereen tegelijk moeten testen. Bovendien kan je ook negatief testen terwijl je wel een SOA hebtquote:Op zondag 25 december 2011 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze moeten gewoon iedereen testen ter wereld en iedereen met een chronische soa naar australie sturen waar tevens ook alle gevangen ter wereld zitten
haha down under, ik snap hetquote:Op zondag 25 december 2011 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze moeten gewoon iedereen testen ter wereld en iedereen met een chronische soa naar australie sturen waar tevens ook alle gevangen ter wereld zitten
Meestal zijn die boekenwurmen van toen heel slim en zelfverzekerd.quote:Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou nu de "populaire" jongens wel eens willen zien van toen ja
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 25 december 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zou je iedereen tegelijk moeten testen. Bovendien kan je ook negatief testen terwijl je wel een SOA hebt
dat is wel een goede verbetering jaquote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal zijn die boekenwurmen van toen heel slim en zelfverzekerd.
Ik vond als grootste voorbeeld de "Lekkerste" dj van 3FM:
Van sullige radionerd:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Ik was zo'n dromer die alles interessanter vond dan het schoolbord. Maar ondertussen wel even de juf of meester verbeteren als ie een foutje maaktequote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal zijn die boekenwurmen van toen heel slim en zelfverzekerd.
Ik vond als grootste voorbeeld de "Lekkerste" dj van 3FM:
Van sullige radionerd:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
de oma's komen morgenquote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Moeten jullie niet eens kerst gaan vieren?
zwaar herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was zo'n dromer die alles interessanter vond dan het schoolbord. Maar ondertussen wel even de juf of meester verbeteren als ie een foutje maakte
Ahh okayquote:
Kan je altijd interessant maken..vraag ze hoe kerst was toen zij jong waren? Dat vroeg ik me vandaag toevallig af over m'n eigen grootouders.quote:Op zondag 25 december 2011 16:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Oma en Oma & Opa zitten hier op de bank te keuvelen. Verder niet bijzonder interessant
De juf stond voor de tigste keer staartdelingen uit te leggen, ik zat in m'n schrift vrachtwagens te tekenen.quote:
haha ik was de "nerd"quote:Op zondag 25 december 2011 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De juf stond voor de tigste keer staartdelingen uit te leggen, ik zat in m'n schrift vrachtwagens te tekenen.
Juf: "Bart! Let je ook even op?"
Ik: "Huhwat?"
Juf: *wijst naar het bord*
Ik: "27 kthanksbye"
Juf:
Daar ben ik mee bezig, ik heb net het voorgerecht achter kiezen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Ik zit in de trein, als het goed is kan ik straks direct aanschuiven.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Even uitbuiken voor het hoofdgerechtquote:Op zondag 25 december 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, ik heb net het voorgerecht achter kiezen.
Jij ook!quote:Op zondag 25 december 2011 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, als het goed is kan ik straks direct aanschuiven.
fijne kerst allemaal!
Ik ook. En het werd nog erger toen ik in groep 6 bleef zitten in verband met een achterstand op de sociaal-emotionele ontwikkeling. Toen kwam alles dat ik al wist nóg een keer voorbij. Dus de stof kon me al helemáál niet meer boeien, de klas accepteerde me niet en dus ik hen ook niet, and that's where it all went wrongquote:
Ik ben ooit de klas uitgestuurd omdat ik maar stellig bleef volhouden dat niet Amsterdam maar Haarlem de hoofdstad van Noord-Holland was. Dat wijf maar zeiken dat het niet zo was en dat zij het beter wist, terwijl ik gek was op topografie en de Bosatlas als favoriete boek had.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was zo'n dromer die alles interessanter vond dan het schoolbord. Maar ondertussen wel even de juf of meester verbeteren als ie een foutje maakte
Igualmente amigo!quote:
Jij zit te wachten tot de dames daar jouw kerstmaal hebben opgediend?quote:
Sja. Verder zullen we maar geen vooroordelen over de Pabo bevestigenquote:Op zondag 25 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit de klas uitgestuurd omdat ik maar stellig bleef volhouden dat niet Amsterdam maar Haarlem de hoofdstad van Noord-Holland was. Dat wijf maar zeiken dat het niet zo was en dat zij het beter wist, terwijl ik gek was op topografie en de Bosatlas als favoriete boek had.
Haha nee, ik zal er ook zelf aan mee moeten werken maar gelukkig was het kookwerk allemaal al gisteren voor het kerstnachtmaal en eten we vandaag ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2011 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit te wachten tot de dames daar jouw kerstmaal hebben opgediend?
Die vrouw was ver in de 50.quote:Op zondag 25 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja. Verder zullen we maar geen vooroordelen over de Pabo bevestigen
mja ik haalde altijd wel een 7 of hoger en was zegmaar het pispaaltje van de klasquote:Op zondag 25 december 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. En het werd nog erger toen ik in groep 6 bleef zitten in verband met een achterstand op de sociaal-emotionele ontwikkeling. Toen kwam alles dat ik al wist nóg een keer voorbij. Dus de stof kon me al helemáál niet meer boeien, de klas accepteerde me niet en dus ik hen ook niet, and that's where it all went wrong
Dan is het een wonder dat ik nooit ben blijven zitten.quote:Op zondag 25 december 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. En het werd nog erger toen ik in groep 6 bleef zitten in verband met een achterstand op de sociaal-emotionele ontwikkeling. Toen kwam alles dat ik al wist nóg een keer voorbij. Dus de stof kon me al helemáál niet meer boeien, de klas accepteerde me niet en dus ik hen ook niet, and that's where it all went wrong
ze haatten je omdat je stonk?quote:Op zondag 25 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is het een wonder dat ik nooit ben blijven zitten.
Iedereen haatte me omdat ik stonk en ik stond elke dag bijna alleen met mijn beste vriend voetbalkaartjes te ruilen.
Same here. Stel je voor, blijven zitten, door je nieuwe klas als kneusje gezien worden want je blijft toch niet voor niks zitten, en dan structureel het beste scoren van het hele spul. Zo erg dat ik zelfs m'n best ging doen om maar eens niet de beste te zijn, konden ze me er tenminste ook niet mee pestenquote:Op zondag 25 december 2011 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mja ik haalde altijd wel een 7 of hoger en was zegmaar het pispaaltje van de klas
ja erg is datquote:Op zondag 25 december 2011 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Stel je voor, blijven zitten, door je nieuwe klas als kneusje gezien worden want je blijft toch niet voor niks zitten, en dan structureel het beste scoren van het hele spul. Zo erg dat ik zelfs m'n best ging doen om maar eens niet de beste te zijn, konden ze me er tenminste ook niet mee pesten
Trouwens, niet dat ik nou zo bizar slim ben ofzo hoor. De rest was gewoon vooral niet te pienterquote:
ja ik had allemaal van die Nickelsonsletjes in mijn klas enzo, toen vond ik het nog verschrikkelijk dat ik niet zoals hen wasquote:Op zondag 25 december 2011 16:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Trouwens, niet dat ik nou zo bizar slim ben ofzo hoor. De rest was gewoon vooral niet te pienter
Nickelsonsletjes? Huhwat?quote:Op zondag 25 december 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik had allemaal van die Nickelsonsletjes in mijn klas enzo, toen vond ik het nog verschrikkelijk dat ik niet zoals hen was
Hmm. Ik word oud geloof ikquote:Op zondag 25 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sletjes met een glimmende vuilniszak als jas
Kom je nog wel eens buiten? De helft van de meiden tussen 12 en 18 jaar heeft volgens mij zo'n glimmende jas nuquote:
Jawel hoor. Sterker nog, mijn twee jongste nichtjesquote:Op zondag 25 december 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens buiten? De helft van de meiden tussen 12 en 18 jaar heeft volgens mij zo'n glimmende jas nu
Reserveduitsland? Ik zat ook tegen de Duitse grens in Enschede en ik kwam ze jammer genoeg vaak genoeg tegenquote:Op zondag 25 december 2011 16:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sterker nog, mijn twee jongste nichtjesvallen in die leeftijdscategorie. En ik heb werkelijk geen idee wat voor jassen je bedoelt
Maar ik woon dan ook in Reserveduitsland, het duurt wel eens vaker lang voordat een nieuwe hype zich tot hier verspreidt
Voor wat het waard is: je bent een toffe chickquote:Op zondag 25 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
inderdaad, ben nog steeds onzeker daardoor
Hartje Achterhoek hier. Enschede ligt tenminste nog in de bewoonde wereldquote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reserveduitsland? Ik zat ook tegen de Duitse grens in Enschede en ik kwam ze jammer genoeg vaak genoeg tegen
Op de Veluwe gaat pas echt langzaam met hypes
Ik zit ook nog wel in die leeftijdscategorie, ik draag het ook niet. Mijn kleding is dan wel veel te simpel maar het ziet er in elk geval niet sletterig en goedkoop uit
Tegen het einde van klas drie ging ik me er wat minder van aantrekken en toen stopte het ook wonderbaarlijk genoeg gewoon na minstens 8 jaar aaneengesloten kutgedrag van klasgenoten tegenover mij. Ik zal het ook wel over mezelf hebben afgeroepen door asocialiteit.quote:Op zondag 25 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de 4e klas begon ik ook het te negeren en toen hield het inderdaad op mja ik trok het me gewoon heel erg aan, helemaal opmerkingen als als jij ooit een vriendje krijgt mag je wel zorgen dat hij bovenop ligt enzoquote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen het einde van klas drie ging ik me er wat minder van aantrekken en toen stopte het ook wonderbaarlijk genoeg gewoon na minstens 8 jaar aaneengesloten kutgedrag van klasgenoten tegenover mij. Ik zal het ook wel over mezelf hebben afgeroepen door asocialiteit.
Dat is het punt inderdaad, ik bleef er dus zelfs een jaar om plakken op de basisschool. Nou weet ik niet of asocialiteit het juiste woord is, maar een gebrek aan sociale vaardigheden was het zeker. Nou is dat probleem wel opgelost, alleen het zelfvertrouwen wat dat betreft is nooit hersteld. Als het er ooit überhaupt wasquote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal het ook wel over mezelf hebben afgeroepen door asocialiteit.
Ze waren gewoon jaloers op je tietenquote:Op zondag 25 december 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de 4e klas begon ik ook het te negeren en toen hield het inderdaad op mja ik trok het me gewoon heel erg aan, helemaal opmerkingen als als jij ooit een vriendje krijgt mag je wel zorgen dat hij bovenop ligt enzo
Dat is wel echt lulligquote:Op zondag 25 december 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de 4e klas begon ik ook het te negeren en toen hield het inderdaad op mja ik trok het me gewoon heel erg aan, helemaal opmerkingen als als jij ooit een vriendje krijgt mag je wel zorgen dat hij bovenop ligt enzo
daar is men meer van gaastra denk ik zoquote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de Veluwe gaat pas echt langzaam met hypes
Meer het sportief bekakt inderdaad ja.quote:Op zondag 25 december 2011 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
daar is men meer van gaastra denk ik zo
met een vrome christelijk meid erinquote:Op zondag 25 december 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer het sportief bekakt inderdaad ja.
quote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze waren gewoon jaloers op je tieten
Het is een onhandige poging om je een hart onder de riem te steken, vergeef mequote:
Ik had darmproblemen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze haatten je omdat je stonk?
haha wel lief van je hoorquote:Op zondag 25 december 2011 17:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is een onhandige poging om je een hart onder de riem te steken, vergeef me
triest dat je zonder zoiets te weten iemand "haat" omdat ie stinktquote:
Sja. Zoistiequote:
Had ik ook een hele tijd, tot mijn negende ofzo. Toen was het ineens over. Maar het was wel echt kut en inderdaad een pestreden.quote:
Ik heb het heel lang geloofd dat wat ze zeiden waar was.quote:Op zondag 25 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog steeds lelijk en asociaal door al die dingen eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang geloofd dat wat ze zeiden waar was.
Het ergste vond ik wel dat de juffrouw aan een stel jongens had gezegd "Als we in de Efteling zijn, doe aardig tegen Rayen" die ene dag behandelden ze me als ik normaal was, ik mocht mee in hun groepje, ze praatten met me. Mooiste dag van het jaar voor mij.
Een paar weken laten kwam ik er achter zei er een van die gasten "Ja we deden het alleen omdat ze het aan ons vroeg, niemand wil vrienden met jou zijn"
Loka, fuck itquote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog steeds lelijk en asociaal door al die dingen eigenlijk
Het heeft wel heel veel voor me verpest in elk geval. Vooral toen ik een jaar of 14 was vond ik het erg.
Dat dus, ik worstel er nog steeds mee. Best erg eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft wel heel veel voor me verpest in elk geval. Vooral toen ik een jaar of 14 was vond ik het erg.
Ik heb er nu ook niet meer echt last van, maar een fucked zelfbeeld is niet zomaar weer verdwenenquote:
Ik hoopte dat je hierna zou pochen dat je lul ook toen al groter was dan die van de meesters.quote:Op zondag 25 december 2011 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was altijd populair op de basisschool. Ik mocht als enige naar alle feestjes.![]()
En ik was slimmer dan de meesters en juffen. Qua spelling, topografie en rekenen in ieder geval. Kwam ik de dag na de les op school met mijn Atlas om te tonen dat de juf een domme koe was. Kwam er daarna altijd zo´n slecht excuus van: "Ja, jouw atlas kan dat wel zeggen, maar toch zijn er maar 6 werelddelen."
aawh sneuquote:Op zondag 25 december 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang geloofd dat wat ze zeiden waar was.
Het ergste vond ik wel dat de juffrouw aan een stel jongens had gezegd "Als we in de Efteling zijn, doe aardig tegen Rayen" die ene dag behandelden ze me als ik normaal was, ik mocht mee in hun groepje, ze praatten met me. Mooiste dag van het jaar voor mij.
Een paar weken laten kwam ik er achter zei er een van die gasten "Ja we deden het alleen omdat ze het aan ons vroeg, niemand wil vrienden met jou zijn"
Maar neem van mij aan dat iedereen om je heen je daarin zal steunen, dus doe gewoon je ding en ondervind dat iedereen je graag mag.quote:Op zondag 25 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook niet meer echt last van, maar een fucked zelfbeeld is niet zomaar weer verdwenen
Daar gaat behoorlijk wat tijd overheen vrees ik
Asociaal ben ik sowieso, ik kom uit Amsterdam.quote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |