Ik weet het niet. Misschien dat ik dinsdagochtend nog snel wat kan schrijven; ik was er eerlijk gezegd nog niet aan toegekomenquote:Op zondag 25 december 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Hopelijk komt Benzin ook met zoiets als deze reeks een jaar bestaat, zoals hij had gezegd.
Jij houdt van nagellak toch? Ik zag net dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij houdt van nagellak toch? Ik zag net dit:
Hoe cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeurpiet, jij hebt tenminste familie.quote:Op zondag 25 december 2011 13:41 schreef Myraela het volgende:
Straks naar mijn stiefoma om te eten. Eigenlijk geen zin. de hele familie is er, ik ken de helft niet eens.
Stief-familie.quote:Op zondag 25 december 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeurpiet, jij hebt tenminste familie.
Hier ook ja. Ik heb al gekeken of het niet aan mijn internet lag.quote:Op zondag 25 december 2011 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Langzamer dan normaal merk ik nu ja. Het zal wel druk zijn hier nu het kerst is.
Wie weet zit er wel een hele leuke stiefneef tussenquote:
Neen.quote:Op zondag 25 december 2011 13:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wie weet zit er wel een hele leuke stiefneef tussen
Je kent de helft niet zeg je netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |