Chocolaatje wil niet geprikt worden?quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat prikkenGladde wangen
Nee, zwitsalzachtquote:Op zondag 25 december 2011 14:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chocolaatje wil niet geprikt worden?
Wat een domper.
Ik heb me toevallig net geschorenquote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Precies, ik vind dat prikkenGladde wangen
Het is dat je het hartje erbij plaatst en jaquote:
Zoals het hoort. Wij hebben een rollade en een beenham. Maar dat is beide voor morgen. Vandaag bij mijn oma hebben we een cateraar.quote:Op zondag 25 december 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is het voorgerecht, als hoofdgerecht hebben we een rollade voor 6 personen.
Note: we zijn maar met zijn tweeën.
Het is zo makkelijk om ergens dan mee weg te komen hè.quote:Op zondag 25 december 2011 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is dat je het hartje erbij plaatst en ja ;*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Het kan een tof iets zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
En schattige lieve mannen was een goed iets meen ik mij te herinneren van gister.
Jij ook.quote:Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef Capstan het volgende:
Zo, tussen de bedrijven door toch nog: fijne Kerst, allemaal!
Het is tof ja, als ze maar wel voor zichzelf opkomenquote:Op zondag 25 december 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
En schattige lieve mannen was een goed iets meen ik mij te herinneren van gister.
Wanneer is het feminisme eindelijk zo ver dat de dame voor de heer op kan komen?quote:Op zondag 25 december 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is tof ja, als ze maar wel voor zichzelf opkomenen ook voor hun meisje als ze die hebben
En toch ben ik nog altijd alleen. Wat klopt er nietquote:Op zondag 25 december 2011 14:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is tof ja, als ze maar wel voor zichzelf opkomenen ook voor hun meisje als ze die hebben
Nu ik dat weet ga ik me natuurlijk nooit meer druk lopen makenquote:Op zondag 25 december 2011 14:24 schreef xFriendx het volgende:
wanneer er meer manwijven zijn?quote:Op zondag 25 december 2011 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer is het feminisme eindelijk zo ver dat de dame voor de heer op kan komen?
Wacht maarquote:Op zondag 25 december 2011 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om ergens dan mee weg te komen hè.
Het komt wel.quote:Op zondag 25 december 2011 14:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het zou gewoon leuk zijn als ze omdat ze me een schatje vinden in elk geval een keer iets leuks met me zouden willen doen, maar ho maar![]()
Moet je horen wie dat zegtquote:
Mag ik even een baken zijn van optimisme?quote:

Mooie kerstboom welquote:Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Cthulhu kerstsfeertje voor in dezen topik
Vandaar dequote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik even een baken zijn van optimisme? [ afbeelding ]
Die meisjes benadrukken alleen maar dat ie lief en schattig is, nee dat helpt.
Ach, dat vind ik soms ook wel van mannen die ik zou raken hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
wat een stomme meisjesquote:Op zondag 25 december 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als klein jongetje vonden we meisjes sowieso stom. Alleen door die gierende hormonen laten we die mening met de jaren vaak maar varenquote:
Jullie zijn ook stom, maar dat wisten jullie al.quote:
Wait, whut?quote:Op zondag 25 december 2011 14:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wacht maar
Als we eenmaal getrouwd zijn zou je het toch echt op een andere manier moeten goedmaken
Het was als 10 jarige mijn ultieme levensdoel nooit aan meisjes te beginnen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als klein jongetje vonden we meisjes sowieso stom. Alleen door die gierende hormonen laten we die mening met de jaren vaak maar varen
Toen ik tien was vertelde een klasgenootje dat ze een heel, heel, héél klein beetje verliefd op me was. Dat was tot nu toe wel de enigequote:Op zondag 25 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was als 10 jarige mijn ultieme levensdoel nooit aan meisjes te beginnen.
Ik moet zeggen het is niet gelukt.
Zo'n beetje het leukste wat er isquote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
Tegenwoordig houd ik nog steeds niet van kusjes. Bah kusjes.
Inderdaad zeg, gadverredamme.quote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
ik ben niet stomquote:Op zondag 25 december 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie zijn ook stom, maar dat wisten jullie al.
Ik wil wel eens weten of ik er van zou houden. Misschien vind ik het wel niksquote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |