Ik weet wel dat er niets tussen de 20-30 rondloopt.quote:Op zondag 25 december 2011 13:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kent de helft niet zeg je net
Jij bent ook onverzadigbaar hequote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er niets tussen de 20-30 rondloopt.
Neehoor, ik ben op het moment eigenlijk prima tevreden.quote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent ook onverzadigbaar he
Wat ben ik blij dat niemand mij uitnodigtquote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in januari al weer voor 10 feestjes en dergelijke uitgenodigd. Van mijn beide banen, van de universiteit, van Naturalis, verjaardag van mijn achternichtje (O+) en nog meer van die rommel. Ik hoef me niet te vervelen in ieder geval.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben op het moment eigenlijk prima tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik sla dat soort dingen altijd over.quote:Op zondag 25 december 2011 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben in januari al weer voor 10 feestjes en dergelijke uitgenodigd. Van mijn beide banen, van de universiteit, van Naturalis, verjaardag van mijn achternichtje (O+) en nog meer van die rommel. Ik hoef me niet te vervelen in ieder geval.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ieks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, ik ben op het moment eigenlijk prima tevreden.
Maar je blijft een scheetje.quote:Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat niemand mij uitnodigt
quote:Op zondag 25 december 2011 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij houdt van nagellak toch? Ik zag net dit:
die heb ik al eens gemaakt, maar mobiel & in trein dus kan 'm niet postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 25 december 2011 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet lemmings van hun eigen topics maken
Altijd koppie erbij houden dus.quote:
Belangrijke beslissingen maken op FOK!quote:Op zondag 25 december 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
Ik moet belangrijke beslissingen maken hier.
Wel of geen stropdas?quote:Op zondag 25 december 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
Ik moet belangrijke beslissingen maken hier.
High-five bro, we zijn verdoemd.quote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Alle meisjes op Fok die mij of mijn foto hebben gezien zeggen dat ik een schatje ben
Gewoon doen.quote:Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
Nee jongens wat voor bodem ik leg onder mijn garnalencocktail, ik zat te denken aan tonijnsalade.
Gadverdamme.quote:Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
Nee jongens wat voor bodem ik leg onder mijn garnalencocktail, ik zat te denken aan tonijnsalade.
Jij bent serieus de eerste die ik ken die garnalen ranzig vindt.quote:Op zondag 25 december 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Gewoon doen.
hoewel garnalen te ranzig zijn voor woorden
Ik vind je ook een schatjequote:Op zondag 25 december 2011 14:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Alle meisjes op Fok die mij of mijn foto hebben gezien zeggen dat ik een schatje ben
Jij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |