Die vrouw was ver in de 50.quote:Op zondag 25 december 2011 16:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sja. Verder zullen we maar geen vooroordelen over de Pabo bevestigen
mja ik haalde altijd wel een 7 of hoger en was zegmaar het pispaaltje van de klasquote:Op zondag 25 december 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. En het werd nog erger toen ik in groep 6 bleef zitten in verband met een achterstand op de sociaal-emotionele ontwikkeling. Toen kwam alles dat ik al wist nóg een keer voorbij. Dus de stof kon me al helemáál niet meer boeien, de klas accepteerde me niet en dus ik hen ook niet, and that's where it all went wrong
Dan is het een wonder dat ik nooit ben blijven zitten.quote:Op zondag 25 december 2011 16:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook. En het werd nog erger toen ik in groep 6 bleef zitten in verband met een achterstand op de sociaal-emotionele ontwikkeling. Toen kwam alles dat ik al wist nóg een keer voorbij. Dus de stof kon me al helemáál niet meer boeien, de klas accepteerde me niet en dus ik hen ook niet, and that's where it all went wrong
ze haatten je omdat je stonk?quote:Op zondag 25 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan is het een wonder dat ik nooit ben blijven zitten.
Iedereen haatte me omdat ik stonk en ik stond elke dag bijna alleen met mijn beste vriend voetbalkaartjes te ruilen.
Same here. Stel je voor, blijven zitten, door je nieuwe klas als kneusje gezien worden want je blijft toch niet voor niks zitten, en dan structureel het beste scoren van het hele spul. Zo erg dat ik zelfs m'n best ging doen om maar eens niet de beste te zijn, konden ze me er tenminste ook niet mee pestenquote:Op zondag 25 december 2011 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mja ik haalde altijd wel een 7 of hoger en was zegmaar het pispaaltje van de klas
ja erg is datquote:Op zondag 25 december 2011 16:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here. Stel je voor, blijven zitten, door je nieuwe klas als kneusje gezien worden want je blijft toch niet voor niks zitten, en dan structureel het beste scoren van het hele spul. Zo erg dat ik zelfs m'n best ging doen om maar eens niet de beste te zijn, konden ze me er tenminste ook niet mee pesten
Trouwens, niet dat ik nou zo bizar slim ben ofzo hoor. De rest was gewoon vooral niet te pienterquote:
ja ik had allemaal van die Nickelsonsletjes in mijn klas enzo, toen vond ik het nog verschrikkelijk dat ik niet zoals hen wasquote:Op zondag 25 december 2011 16:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Trouwens, niet dat ik nou zo bizar slim ben ofzo hoor. De rest was gewoon vooral niet te pienter
Nickelsonsletjes? Huhwat?quote:Op zondag 25 december 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik had allemaal van die Nickelsonsletjes in mijn klas enzo, toen vond ik het nog verschrikkelijk dat ik niet zoals hen was
Hmm. Ik word oud geloof ikquote:Op zondag 25 december 2011 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sletjes met een glimmende vuilniszak als jas
Kom je nog wel eens buiten? De helft van de meiden tussen 12 en 18 jaar heeft volgens mij zo'n glimmende jas nuquote:
Jawel hoor. Sterker nog, mijn twee jongste nichtjesquote:Op zondag 25 december 2011 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens buiten? De helft van de meiden tussen 12 en 18 jaar heeft volgens mij zo'n glimmende jas nu
Reserveduitsland? Ik zat ook tegen de Duitse grens in Enschede en ik kwam ze jammer genoeg vaak genoeg tegenquote:Op zondag 25 december 2011 16:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jawel hoor. Sterker nog, mijn twee jongste nichtjesvallen in die leeftijdscategorie. En ik heb werkelijk geen idee wat voor jassen je bedoelt
Maar ik woon dan ook in Reserveduitsland, het duurt wel eens vaker lang voordat een nieuwe hype zich tot hier verspreidt
Voor wat het waard is: je bent een toffe chickquote:Op zondag 25 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
inderdaad, ben nog steeds onzeker daardoor
Hartje Achterhoek hier. Enschede ligt tenminste nog in de bewoonde wereldquote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Reserveduitsland? Ik zat ook tegen de Duitse grens in Enschede en ik kwam ze jammer genoeg vaak genoeg tegen
Op de Veluwe gaat pas echt langzaam met hypes
Ik zit ook nog wel in die leeftijdscategorie, ik draag het ook niet. Mijn kleding is dan wel veel te simpel maar het ziet er in elk geval niet sletterig en goedkoop uit
Tegen het einde van klas drie ging ik me er wat minder van aantrekken en toen stopte het ook wonderbaarlijk genoeg gewoon na minstens 8 jaar aaneengesloten kutgedrag van klasgenoten tegenover mij. Ik zal het ook wel over mezelf hebben afgeroepen door asocialiteit.quote:Op zondag 25 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
inderdaad, ben nog steeds onzeker daardoor
in de 4e klas begon ik ook het te negeren en toen hield het inderdaad op mja ik trok het me gewoon heel erg aan, helemaal opmerkingen als als jij ooit een vriendje krijgt mag je wel zorgen dat hij bovenop ligt enzoquote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegen het einde van klas drie ging ik me er wat minder van aantrekken en toen stopte het ook wonderbaarlijk genoeg gewoon na minstens 8 jaar aaneengesloten kutgedrag van klasgenoten tegenover mij. Ik zal het ook wel over mezelf hebben afgeroepen door asocialiteit.
Dat is het punt inderdaad, ik bleef er dus zelfs een jaar om plakken op de basisschool. Nou weet ik niet of asocialiteit het juiste woord is, maar een gebrek aan sociale vaardigheden was het zeker. Nou is dat probleem wel opgelost, alleen het zelfvertrouwen wat dat betreft is nooit hersteld. Als het er ooit überhaupt wasquote:Op zondag 25 december 2011 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zal het ook wel over mezelf hebben afgeroepen door asocialiteit.
Ze waren gewoon jaloers op je tietenquote:Op zondag 25 december 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de 4e klas begon ik ook het te negeren en toen hield het inderdaad op mja ik trok het me gewoon heel erg aan, helemaal opmerkingen als als jij ooit een vriendje krijgt mag je wel zorgen dat hij bovenop ligt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |