Niet van kusjes houdenquote:Op zondag 25 december 2011 14:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, gadverredamme.
F*ck no!quote:Op zondag 25 december 2011 14:49 schreef Murdera het volgende:
Ik geef het hier nog 15 minuten voor de 1e scheldkanonnade.
<I'm watching you.jpg>quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bazen gezin hier.
Haha ik kan daar serieus van genieten.
Ik ga weer, dit wil ik niet missen.
Vuige roddelsquote:Op zondag 25 december 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:
Het is helemaal niet tof als je weet dat iemand vreemd gaat en je er niets van kan zeggen.Ik bemoei me graag met dat soort dingen.
Roddelsquote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vuige roddels
Iemand van hier?
Nee, jullie kennen ze niet. Maar het is voor mij gewoon lullig omdat ik zowel haar, als der vriend als de jongen waarmee ze vreemd gaat ken.quote:Op zondag 25 december 2011 15:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vuige roddels
Iemand van hier?
Tis net een soapquote:Op zondag 25 december 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jullie kennen ze niet. Maar het is voor mij gewoon lullig omdat ik zowel haar, als der vriend als de jongen waarmee ze vreemd gaat ken.
Vrouwenquote:Op zondag 25 december 2011 15:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jullie kennen ze niet. Maar het is voor mij gewoon lullig omdat ik zowel haar, als der vriend als de jongen waarmee ze vreemd gaat ken.
Ik vind het hier in elk geval reuze meevallen met dat geklaag over onbetrouwbare klootzakkenquote:Op zondag 25 december 2011 15:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen
En dan klagen over de onbetrouwbare klootzakken
Daar moet ik je gelukkig gelijk in gevenquote:Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het hier in elk geval reuze meevallen met dat geklaag over onbetrouwbare klootzakken
ik ken ook geen onbetrouwbare klootzakkenquote:Op zondag 25 december 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het hier in elk geval reuze meevallen met dat geklaag over onbetrouwbare klootzakken
En toen gaf je 'm een trap in z'n zak?quote:Op zondag 25 december 2011 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken ook geen onbetrouwbare klootzakkenalleen eentje die me 2 uur liet wachten voor niks
nee, hij kwam niet opdagen dus die kon het vergeten toenquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En toen gaf je 'm een trap in z'n zak?
Zoals de meesten hier denk ik. Allemaal type zo-trouw-als-een-labradorquote:Op zondag 25 december 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
Ik ben zeer betrouwbaar, ik zou niet eens durven vreemd te gaan.
Ik zou zo verbaasd zijn dat iemand me leuk vind dat ik er niet eens op zou komen.quote:Op zondag 25 december 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoals de meesten hier denk ik. Allemaal type zo-trouw-als-een-labrador
hehe dat is wel liefquote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zo verbaasd zijn dat iemand me leuk vind dat ik er niet eens op zou komen.
Ik zou het in eerste instantie ook niet zo willen geloven hoor, maar dat is niet zo zeer omdat ik het voor onmogelijk houd. Meer omdat het verleden heeft geleerd dat het over het algemeen tegenvalt. Zien is geloven, het toegeven en erin gaan geloven duurt even.quote:Op zondag 25 december 2011 15:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou zo verbaasd zijn dat iemand me leuk vind dat ik er niet eens op zou komen.
Jij ook fijne feestdagenquote:
Dat verbaast mij eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 25 december 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
We zijn prima gozers, waarom zouden wij niet een prima chick kunnen hosselen swa
verbazingwekkend inderdaadquote:Op zondag 25 december 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou het in eerste instantie ook niet zo willen geloven hoor, maar dat is niet zo zeer omdat ik het voor onmogelijk houd. Meer omdat het verleden heeft geleerd dat het over het algemeen tegenvalt. Zien is geloven, het toegeven en erin gaan geloven duurt even.
We zijn prima gozers, waarom zouden wij niet een prima chick kunnen hosselen swa
quote:Op zondag 25 december 2011 15:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat verbaast mij eigenlijk ook wel.
Are you poundering what I'm poundering?quote:Op zondag 25 december 2011 15:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verbazingwekkend inderdaad
succesquote:Op zondag 25 december 2011 15:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Are you poundering what I'm poundering?![]()
It's time to take over the world
Willen is kunnenquote:
Dat is de verkeerde vraagquote:
Als het op versieren aan komt, ik kom gewoonweg niet de juiste tegen. Maar goedquote:Op zondag 25 december 2011 16:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde vraag![]()
De vraag is of doen ook succes hebben betekent
En het antwoord daarop laat zich raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |