Dat is wel echt lulligquote:Op zondag 25 december 2011 17:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de 4e klas begon ik ook het te negeren en toen hield het inderdaad op mja ik trok het me gewoon heel erg aan, helemaal opmerkingen als als jij ooit een vriendje krijgt mag je wel zorgen dat hij bovenop ligt enzo
daar is men meer van gaastra denk ik zoquote:Op zondag 25 december 2011 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de Veluwe gaat pas echt langzaam met hypes
Meer het sportief bekakt inderdaad ja.quote:Op zondag 25 december 2011 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
daar is men meer van gaastra denk ik zo
met een vrome christelijk meid erinquote:Op zondag 25 december 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer het sportief bekakt inderdaad ja.
quote:Op zondag 25 december 2011 17:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze waren gewoon jaloers op je tieten
Het is een onhandige poging om je een hart onder de riem te steken, vergeef mequote:
Ik had darmproblemen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze haatten je omdat je stonk?
haha wel lief van je hoorquote:Op zondag 25 december 2011 17:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is een onhandige poging om je een hart onder de riem te steken, vergeef me
triest dat je zonder zoiets te weten iemand "haat" omdat ie stinktquote:
Sja. Zoistiequote:
Had ik ook een hele tijd, tot mijn negende ofzo. Toen was het ineens over. Maar het was wel echt kut en inderdaad een pestreden.quote:
Ik heb het heel lang geloofd dat wat ze zeiden waar was.quote:Op zondag 25 december 2011 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
inderdaad, ben nog steeds onzeker daardoor
Ik vind mezelf nog steeds lelijk en asociaal door al die dingen eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang geloofd dat wat ze zeiden waar was.
Het ergste vond ik wel dat de juffrouw aan een stel jongens had gezegd "Als we in de Efteling zijn, doe aardig tegen Rayen" die ene dag behandelden ze me als ik normaal was, ik mocht mee in hun groepje, ze praatten met me. Mooiste dag van het jaar voor mij.
Een paar weken laten kwam ik er achter zei er een van die gasten "Ja we deden het alleen omdat ze het aan ons vroeg, niemand wil vrienden met jou zijn"
Loka, fuck itquote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog steeds lelijk en asociaal door al die dingen eigenlijk
Het heeft wel heel veel voor me verpest in elk geval. Vooral toen ik een jaar of 14 was vond ik het erg.
Dat dus, ik worstel er nog steeds mee. Best erg eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft wel heel veel voor me verpest in elk geval. Vooral toen ik een jaar of 14 was vond ik het erg.
Ik heb er nu ook niet meer echt last van, maar een fucked zelfbeeld is niet zomaar weer verdwenenquote:
Ik hoopte dat je hierna zou pochen dat je lul ook toen al groter was dan die van de meesters.quote:Op zondag 25 december 2011 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was altijd populair op de basisschool. Ik mocht als enige naar alle feestjes.![]()
En ik was slimmer dan de meesters en juffen. Qua spelling, topografie en rekenen in ieder geval. Kwam ik de dag na de les op school met mijn Atlas om te tonen dat de juf een domme koe was. Kwam er daarna altijd zo´n slecht excuus van: "Ja, jouw atlas kan dat wel zeggen, maar toch zijn er maar 6 werelddelen."
aawh sneuquote:Op zondag 25 december 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang geloofd dat wat ze zeiden waar was.
Het ergste vond ik wel dat de juffrouw aan een stel jongens had gezegd "Als we in de Efteling zijn, doe aardig tegen Rayen" die ene dag behandelden ze me als ik normaal was, ik mocht mee in hun groepje, ze praatten met me. Mooiste dag van het jaar voor mij.
Een paar weken laten kwam ik er achter zei er een van die gasten "Ja we deden het alleen omdat ze het aan ons vroeg, niemand wil vrienden met jou zijn"
Maar neem van mij aan dat iedereen om je heen je daarin zal steunen, dus doe gewoon je ding en ondervind dat iedereen je graag mag.quote:Op zondag 25 december 2011 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook niet meer echt last van, maar een fucked zelfbeeld is niet zomaar weer verdwenen
Daar gaat behoorlijk wat tijd overheen vrees ik
Asociaal ben ik sowieso, ik kom uit Amsterdam.quote:Op zondag 25 december 2011 17:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |