Ik snap het niet, ze moeten gewoon iedereen testen ter wereld en iedereen met een chronische soa naar australie sturen waar tevens ook alle gevangen ter wereld zittenquote:Op zondag 25 december 2011 16:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is simpel, gewoon niet meer neuken
Nog niks van gemerkt andersquote:
Dan zou je iedereen tegelijk moeten testen. Bovendien kan je ook negatief testen terwijl je wel een SOA hebtquote:Op zondag 25 december 2011 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze moeten gewoon iedereen testen ter wereld en iedereen met een chronische soa naar australie sturen waar tevens ook alle gevangen ter wereld zitten
haha down under, ik snap hetquote:Op zondag 25 december 2011 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ze moeten gewoon iedereen testen ter wereld en iedereen met een chronische soa naar australie sturen waar tevens ook alle gevangen ter wereld zitten
Meestal zijn die boekenwurmen van toen heel slim en zelfverzekerd.quote:Op zondag 25 december 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou nu de "populaire" jongens wel eens willen zien van toen ja
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 25 december 2011 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zou je iedereen tegelijk moeten testen. Bovendien kan je ook negatief testen terwijl je wel een SOA hebt
dat is wel een goede verbetering jaquote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal zijn die boekenwurmen van toen heel slim en zelfverzekerd.
Ik vond als grootste voorbeeld de "Lekkerste" dj van 3FM:
Van sullige radionerd:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Ik was zo'n dromer die alles interessanter vond dan het schoolbord. Maar ondertussen wel even de juf of meester verbeteren als ie een foutje maaktequote:Op zondag 25 december 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal zijn die boekenwurmen van toen heel slim en zelfverzekerd.
Ik vond als grootste voorbeeld de "Lekkerste" dj van 3FM:
Van sullige radionerd:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
de oma's komen morgenquote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Moeten jullie niet eens kerst gaan vieren?
zwaar herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was zo'n dromer die alles interessanter vond dan het schoolbord. Maar ondertussen wel even de juf of meester verbeteren als ie een foutje maakte
Ahh okayquote:
Kan je altijd interessant maken..vraag ze hoe kerst was toen zij jong waren? Dat vroeg ik me vandaag toevallig af over m'n eigen grootouders.quote:Op zondag 25 december 2011 16:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Oma en Oma & Opa zitten hier op de bank te keuvelen. Verder niet bijzonder interessant
De juf stond voor de tigste keer staartdelingen uit te leggen, ik zat in m'n schrift vrachtwagens te tekenen.quote:
haha ik was de "nerd"quote:Op zondag 25 december 2011 16:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De juf stond voor de tigste keer staartdelingen uit te leggen, ik zat in m'n schrift vrachtwagens te tekenen.
Juf: "Bart! Let je ook even op?"
Ik: "Huhwat?"
Juf: *wijst naar het bord*
Ik: "27 kthanksbye"
Juf:
Daar ben ik mee bezig, ik heb net het voorgerecht achter kiezen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Ik zit in de trein, als het goed is kan ik straks direct aanschuiven.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Even uitbuiken voor het hoofdgerechtquote:Op zondag 25 december 2011 16:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig, ik heb net het voorgerecht achter kiezen.
Jij ook!quote:Op zondag 25 december 2011 16:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zit in de trein, als het goed is kan ik straks direct aanschuiven.
fijne kerst allemaal!
Ik ook. En het werd nog erger toen ik in groep 6 bleef zitten in verband met een achterstand op de sociaal-emotionele ontwikkeling. Toen kwam alles dat ik al wist nóg een keer voorbij. Dus de stof kon me al helemáál niet meer boeien, de klas accepteerde me niet en dus ik hen ook niet, and that's where it all went wrongquote:
Ik ben ooit de klas uitgestuurd omdat ik maar stellig bleef volhouden dat niet Amsterdam maar Haarlem de hoofdstad van Noord-Holland was. Dat wijf maar zeiken dat het niet zo was en dat zij het beter wist, terwijl ik gek was op topografie en de Bosatlas als favoriete boek had.quote:Op zondag 25 december 2011 16:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik was zo'n dromer die alles interessanter vond dan het schoolbord. Maar ondertussen wel even de juf of meester verbeteren als ie een foutje maakte
Igualmente amigo!quote:
Jij zit te wachten tot de dames daar jouw kerstmaal hebben opgediend?quote:
Sja. Verder zullen we maar geen vooroordelen over de Pabo bevestigenquote:Op zondag 25 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ooit de klas uitgestuurd omdat ik maar stellig bleef volhouden dat niet Amsterdam maar Haarlem de hoofdstad van Noord-Holland was. Dat wijf maar zeiken dat het niet zo was en dat zij het beter wist, terwijl ik gek was op topografie en de Bosatlas als favoriete boek had.
Haha nee, ik zal er ook zelf aan mee moeten werken maar gelukkig was het kookwerk allemaal al gisteren voor het kerstnachtmaal en eten we vandaag ongeveer hetzelfdequote:Op zondag 25 december 2011 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit te wachten tot de dames daar jouw kerstmaal hebben opgediend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |