tr gemacht dit mag nietquote:Op zondag 25 december 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
Goedenavond! jeboi Dalando live op http://tinychat.com/kerstavondtc !
Ik doe geen drugs en roken maar wel extra BIER.quote:Op zondag 25 december 2011 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Lekker bier drinken en hasj roken met kerst. Beter wordt het niet !
Ben wel in brabant héquote:Op zondag 25 december 2011 00:11 schreef Monopoly het volgende:
Crack_ , ik ben alleen, mag ik bij jou komen slapen vannacht ?
Niet voor de cam toch?quote:
Spuit je wel op de boom dan?quote:
ik hoop het welquote:Op zondag 25 december 2011 00:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet voor de cam toch?
quote:Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben vanavond moderator, ik moet alles in de gaten houden. Ik kan iedereen noten in ieder geval.
zie OP.quote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef KoekiMonster het volgende:
waar blijven die plaatjes van kerst hoeren dan?
dan paint je die tepels rood...quote:Op zondag 25 december 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zie OP.
Tepels mochten niet helaas.
tepels mogen niet..quote:
Stel je eens een wereld voor waarbij topless vrouwen gewoon de normaalste zaak van de wereld waren, dus dat je ze net zo vaak tegen zou komen als mannen zonder shirt.quote:Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
tepels mogen niet..
en als het wel bij mannen mag
merk ik hier toch enige discriminatie
Verhuis naar Afrika.quote:Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stel je eens een wereld voor waarbij topless vrouwen gewoon de normaalste zaak van de wereld waren, dus dat je ze net zo vaak tegen zou komen als mannen zonder shirt.
What a perfect world that would be.
Ratel, wanneer gaan we dansen ?quote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verhuis naar Afrika.Volop tetten te zien.
Kom rotterdam, dan dansen we tot het ochtendglorenquote:Op zondag 25 december 2011 00:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin eigenlijk.
Tegen de tijd dat ik daar ben is het al ochtend.quote:Op zondag 25 december 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom rotterdam, dan dansen we tot het ochtendgloren
Dan dansen we tot het weer avond wordquote:Op zondag 25 december 2011 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het al ochtend.
't Is 1e kerstdag schatquote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan dansen we tot het weer avond word
Voor zover je dat tetten kunt noemenquote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het over tetten, niet over koffiefilterzakjes.quote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mij thuis natuurlijk. Muziek, bier en een jointjequote:Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
't Is 1e kerstdag schatAlles is dicht. Of bedoel je dansen bij jou thuis?
Anaal halve prijs.quote:Op zondag 25 december 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan gaan de kerststerretjes in de uitverkoop.
Oke,quote:Op zondag 25 december 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan gaan de kerststerretjes in de uitverkoop.
Special offer! Change your penis into a tasteless chocolatesanta for half price!quote:
Hallo Paul.quote:
Spamquote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef Beach het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no presents ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Ja ik was net bij de rode brug in Utrecht ( serieus) en daar waren bijna alle ramen bemandquote:
Oke.quote:Op zondag 25 december 2011 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer. Regel eens dat ik mod word op ONZ
quote:Op zondag 25 december 2011 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer. Regel eens dat ik mod word op ONZ
Weet ik, waarom dit danquote:
niet haten op mannen die zich voordoen als vrouwquote:Op zondag 25 december 2011 01:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Weet ik waarom dit dan [ afbeelding ]
Voelt hij zich een beetje onzeker.
Wil je er over praten, gooi het maar in de groep.quote:Op zondag 25 december 2011 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
niet haten op mannen die zich voordoen als vrouw
picsquote:Op zondag 25 december 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn huisgenoot is zo. Niets mis mee.
Ik blijf het toch raar vinden.quote:Op zondag 25 december 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn huisgenoot is zo. Niets mis mee.
Maar even eerlijk hij is dus mod maar is bijna nooit meer op onz. Toch raar.quote:
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC! ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮quote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef Paul het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no presents ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Dat heeft redenen. Die kan ik achter de schermen gewoon zien. Alleen jullie niet.quote:Op zondag 25 december 2011 01:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Maar even eerlijk hij is dus mod maar is bijna nooit meer op onz. Toch raar.
Ik zou wel een mooie aanvulling zijn voor het team.quote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heeft redenen. Die kan ik achter de schermen gewoon zien. Alleen jullie niet.
Vind ik ook wel ja.quote:Op zondag 25 december 2011 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou wel een mooie aanvulling zijn voor het team.
Ik ben de laatste tijd vaak in de nacht online door school
Oh als ze iemand nodig hebben zal ik je zeker wel voorstellenquote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gooi je een poll achter de schermen ?
Ik kan alleen in de algemene komen.
Mijn stem heb je Mono.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gooi je een poll achter de schermen ?
Ik kan alleen in de algemene komen.
Je bent niet de enigste.quote:Op zondag 25 december 2011 01:39 schreef Beach het volgende:
Maar ik ben al bezig om mod te worden heb gemaild enzo.
Murp is aan het verhuizen en heeft het druk ermeequote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heeft redenen. Die kan ik achter de schermen gewoon zien. Alleen jullie niet.
Enigequote:
Er zijn er nog wel een aantal andere redenen bij.quote:Op zondag 25 december 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Murp is aan het verhuizen en heeft het druk ermee
Is geen geheim hoor
kneusquote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij is mijn duim gekneusd, lol.
Geen geld voor internet omdat skeerquote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een aantal andere redenen bij.
Waar steek je dat ding ook overal in mens.quote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij is mijn duim gekneusd, lol.
Wat suggereer je.quote:Op zondag 25 december 2011 01:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar steek je dat ding ook overal in mens.
eensquote:Op zondag 25 december 2011 01:43 schreef Omdatappel het volgende:
Ik zou geen goede mod zijn, denk ik. Praktischer als veel users je kennen.
Net nog wel.quote:Op zondag 25 december 2011 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben ik weer
Is het nog een beetje gezellig hiero?
Moet je vooral op FOK! blijven rondhangenquote:Op zondag 25 december 2011 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Stelletje hoerenhommo's steken de hele tijd vuurwerk af terwijl ik wil pitten
Vinden ze leuk man. Kut pubers.quote:Op zondag 25 december 2011 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Stelletje hoerenhommo's steken de hele tijd vuurwerk af terwijl ik wil pitten
Want hier steken ze het ook af?quote:Op zondag 25 december 2011 01:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet je vooral op FOK! blijven rondhangen
Omg, Ratel!quote:Op zondag 25 december 2011 01:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben ik weer
Is het nog een beetje gezellig hiero?
Achja zo was ik ookquote:
quote:Op zondag 25 december 2011 01:49 schreef Beach het volgende:
Over twee jaar krijgen we posts van Huppelmuts dat haar koter de hele tijd bezig is met vuurwerk.
Dat zeg jezeluf.quote:
Dit dusquote:Op zondag 25 december 2011 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu ben ik 'volwassen'
jij weet wel waarom.quote:Op zondag 25 december 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, hoe dit zo ineens?
Jij ook, Mono.
Ja ik ga ook zo slapenquote:Op zondag 25 december 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wel goed, beetje moe, zo slapen ditdat. Met jou?
Dusquote:Op zondag 25 december 2011 01:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb morgenochtend om 11:00 een kerstbrunch met familie
Herkenbaar, maar vanacond wil ik me hieraan houdenquote:Op zondag 25 december 2011 01:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd.
Kijk ik op de klok: 02:01.
Fuck, dan maar 02:30.
Uitzondering machen. Omdat appelquote:Op zondag 25 december 2011 01:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Was je zelf niet ook al bezet, eigenlijk?
Truston.quote:Op zondag 25 december 2011 02:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zoals beloofd ga ik dus slapen, fijne Kerstdagen nog!
Monopoly, baas!quote:
Hoe dat zo?quote:
Een beetje druk de laatste dagen.quote:
I haz agreement.quote:
Ahjj, hoe lang heb je geslapen?quote:
Redactie Sport?quote:
Maandje of zoiets.quote:Op zondag 25 december 2011 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Redactie Sport?![]()
Sinds wanneer draag jij die titel?
Gefeliciteerd!quote:
Ik heb wel zin in koffie.quote:
Het laatste wat ik me herinner was ongeveer 20:00 uur.quote:Op zondag 25 december 2011 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahjj, hoe lang heb je geslapen?
Ahh, da's wel lekker dan. Denk je dat er vannacht nog wat slaap in zit?quote:Op zondag 25 december 2011 02:13 schreef Rucky het volgende:
Het laatste wat ik me herinner was ongeveer 20:00 uur.
soms vraag is bewen jij dronkenquote:
Beetje fietsen.quote:
Nou herinner ik me waarom ik vroeg in slaap viel.quote:Op zondag 25 december 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook al een zooi bier op , het bevalt me prima vanavond.
Nog een lekker jointje draaien nu
ja ik heb een zolder bier opquote:Op zondag 25 december 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook al een zooi bier op , het bevalt me prima vanavond.
Nog een lekker jointje draaien nu
ny78yec70y8seuis7c7epc9s080quote:Op zondag 25 december 2011 02:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
soms vraag is bewen jij dronken
Kaabeetje!quote:
haahah wat staat hier jij zgt het dus zal wel grsppig zijnquote:Op zondag 25 december 2011 02:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ny78yec70y8seuis7c7epc9s080
Snel naar boven rennen dan.quote:Op zondag 25 december 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
wel mega lachen, kom je met je blauwe kop thuis zit je moeder beneden
quote:Op zondag 25 december 2011 02:23 schreef napoleonfour het volgende:
mega awkard krestboom ligt tevens opd d grund.
doequote:Op zondag 25 december 2011 02:25 schreef napoleonfour het volgende:
moeder niet blij, ballen kapot. piek zit in mijn haa. moet rigelijk filmen
Foto is ook goed.quote:Op zondag 25 december 2011 02:25 schreef napoleonfour het volgende:
moeder niet blij, ballen kapot. piek zit in mijn haa. moet rigelijk filmen
quote:Op zondag 25 december 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
ja die foto heeft aight1 alleen, niet sharen ofzo
De hufter, hoe durft hij.quote:Op zondag 25 december 2011 02:30 schreef napoleonfour het volgende:
ja die foto heeft aight1 alleen, niet sharen ofzo
De Illuminati!!!!!!!!!!!! Algehele poiltiestaat. Big Brother houdt je in de gaten.quote:Op zondag 25 december 2011 02:38 schreef TheFamousMan het volgende:
De overheid is niet te vertrouwen, ze weten alles, mensen verdwijnen en worden nooit meer teruggevonden, 9/11 is een complot, ik weet alles, vertrouw ze niet, ze hebben overal oren, ze luisteren je af, ze hebben overal spionnen, vertrouw niemand.
Zalando! Baas!quote:
JIJ SNAPT ME ZUSTER, heil de occupy, fuck het systeemquote:Op zondag 25 december 2011 02:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De Illuminati!!!!!!!!!!!! Algehele poiltiestaat. Big Brother houdt je in de gaten.
al 4x plaag geslagenquote:
Hoe staan de zaken, knakker?quote:
Vermoeide zaakjes.quote:
Slaap zequote:
Ik nietquote:
Ratel, kom cammen dan saampjes op MSNquote:Op zondag 25 december 2011 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen is weg
Wat een pech, wat een pech
Iedereen is weg
En Ratel heeft dus pech![]()
Ik voel me Remi. Alleen op de wereld
Nu niet maar ik was er vanavond wel eventjes. Dusss...quote:
Geen zin om MSN op te starten. PC gaat dan loeien als een gek.quote:Op zondag 25 december 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ratel, kom cammen dan saampjes op MSN
O was jij godquote:Op zondag 25 december 2011 03:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu niet maar ik was er vanavond wel eventjes. Dusss...
[..]
Geen zin om MSN op te starten. PC gaat dan loeien als een gek.
Dan zaten we niet op dezelfde tc of was je er toen mijn internet eruit gefloept wasquote:Op zondag 25 december 2011 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik was ratel. Maar jij was er toen nog niet.
zo vaak, maar ik neem aan dat dit een retorische vraag isquote:Op zondag 25 december 2011 04:27 schreef Flippiee het volgende:
Heb je je ooit wel eens afgevraagd wat gelukkig zijn is? Of wat liefde is? Wat is liefde?
Op de slechte manier met drugs oaquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Flippiee het volgende:
Soms zou ik willen dat ik van alles kon vertgeten
Ja ook man, ook. Deze vraag is alles.quote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Beach het volgende:
[..]
zo vaak, maar ik neem aan dat dit een retorische vraag is
Preciesquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
What is love, baby don't hurt me!
Het antwoord daar op is voor iedereen anders, derhalve kan ik dat niet voor je beantwoorden. Uiteindelijk zul je dat zelf ontdekken.quote:Op zondag 25 december 2011 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook man, ook. Deze vraag is alles.
Goed geantwoord Beachquote:Op zondag 25 december 2011 04:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Het antwoord daar op is voor iedereen anders, derhalve kan ik dat niet voor je beantwoorden. Uiteindelijk zul je dat zelf ontdekken.
was vandaag niet de begrafenis?![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 04:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed geantwoord Beach
En nee die was vrijdag.
begrijpelijk jaquote:Op zondag 25 december 2011 04:33 schreef Flippiee het volgende:
Als ik vabdaag begrafenis had, dan was ik wezen coma zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |