Hoe staan de zaken, knakker?quote:
Vermoeide zaakjes.quote:
Slaap zequote:
Ik nietquote:
Ratel, kom cammen dan saampjes op MSNquote:Op zondag 25 december 2011 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Iedereen is weg
Wat een pech, wat een pech
Iedereen is weg
En Ratel heeft dus pech![]()
Ik voel me Remi. Alleen op de wereld
Nu niet maar ik was er vanavond wel eventjes. Dusss...quote:
Geen zin om MSN op te starten. PC gaat dan loeien als een gek.quote:Op zondag 25 december 2011 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ratel, kom cammen dan saampjes op MSN
O was jij godquote:Op zondag 25 december 2011 03:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nu niet maar ik was er vanavond wel eventjes. Dusss...
[..]
Geen zin om MSN op te starten. PC gaat dan loeien als een gek.
Dan zaten we niet op dezelfde tc of was je er toen mijn internet eruit gefloept wasquote:Op zondag 25 december 2011 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik was ratel. Maar jij was er toen nog niet.
zo vaak, maar ik neem aan dat dit een retorische vraag isquote:Op zondag 25 december 2011 04:27 schreef Flippiee het volgende:
Heb je je ooit wel eens afgevraagd wat gelukkig zijn is? Of wat liefde is? Wat is liefde?
Op de slechte manier met drugs oaquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Flippiee het volgende:
Soms zou ik willen dat ik van alles kon vertgeten
Ja ook man, ook. Deze vraag is alles.quote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Beach het volgende:
[..]
zo vaak, maar ik neem aan dat dit een retorische vraag is
Preciesquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
What is love, baby don't hurt me!
Het antwoord daar op is voor iedereen anders, derhalve kan ik dat niet voor je beantwoorden. Uiteindelijk zul je dat zelf ontdekken.quote:Op zondag 25 december 2011 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook man, ook. Deze vraag is alles.
Goed geantwoord Beachquote:Op zondag 25 december 2011 04:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Het antwoord daar op is voor iedereen anders, derhalve kan ik dat niet voor je beantwoorden. Uiteindelijk zul je dat zelf ontdekken.
was vandaag niet de begrafenis?![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 04:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed geantwoord Beach
En nee die was vrijdag.
begrijpelijk jaquote:Op zondag 25 december 2011 04:33 schreef Flippiee het volgende:
Als ik vabdaag begrafenis had, dan was ik wezen coma zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |