Dan zaten we niet op dezelfde tc of was je er toen mijn internet eruit gefloept wasquote:Op zondag 25 december 2011 03:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee, ik was ratel. Maar jij was er toen nog niet.
zo vaak, maar ik neem aan dat dit een retorische vraag isquote:Op zondag 25 december 2011 04:27 schreef Flippiee het volgende:
Heb je je ooit wel eens afgevraagd wat gelukkig zijn is? Of wat liefde is? Wat is liefde?
Op de slechte manier met drugs oaquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Flippiee het volgende:
Soms zou ik willen dat ik van alles kon vertgeten
Ja ook man, ook. Deze vraag is alles.quote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Beach het volgende:
[..]
zo vaak, maar ik neem aan dat dit een retorische vraag is
Preciesquote:Op zondag 25 december 2011 04:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
What is love, baby don't hurt me!
Het antwoord daar op is voor iedereen anders, derhalve kan ik dat niet voor je beantwoorden. Uiteindelijk zul je dat zelf ontdekken.quote:Op zondag 25 december 2011 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ook man, ook. Deze vraag is alles.
Goed geantwoord Beachquote:Op zondag 25 december 2011 04:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Het antwoord daar op is voor iedereen anders, derhalve kan ik dat niet voor je beantwoorden. Uiteindelijk zul je dat zelf ontdekken.
was vandaag niet de begrafenis?![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 04:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed geantwoord Beach
En nee die was vrijdag.
begrijpelijk jaquote:Op zondag 25 december 2011 04:33 schreef Flippiee het volgende:
Als ik vabdaag begrafenis had, dan was ik wezen coma zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |