Ik blijf het toch raar vinden.quote:Op zondag 25 december 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn huisgenoot is zo. Niets mis mee.
Maar even eerlijk hij is dus mod maar is bijna nooit meer op onz. Toch raar.quote:
SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC! ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮quote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef Paul het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no presents ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Dat heeft redenen. Die kan ik achter de schermen gewoon zien. Alleen jullie niet.quote:Op zondag 25 december 2011 01:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Maar even eerlijk hij is dus mod maar is bijna nooit meer op onz. Toch raar.
Ik zou wel een mooie aanvulling zijn voor het team.quote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heeft redenen. Die kan ik achter de schermen gewoon zien. Alleen jullie niet.
Vind ik ook wel ja.quote:Op zondag 25 december 2011 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou wel een mooie aanvulling zijn voor het team.
Ik ben de laatste tijd vaak in de nacht online door school
Oh als ze iemand nodig hebben zal ik je zeker wel voorstellenquote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gooi je een poll achter de schermen ?
Ik kan alleen in de algemene komen.
Mijn stem heb je Mono.quote:Op zondag 25 december 2011 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gooi je een poll achter de schermen ?
Ik kan alleen in de algemene komen.
Je bent niet de enigste.quote:Op zondag 25 december 2011 01:39 schreef Beach het volgende:
Maar ik ben al bezig om mod te worden heb gemaild enzo.
Murp is aan het verhuizen en heeft het druk ermeequote:Op zondag 25 december 2011 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat heeft redenen. Die kan ik achter de schermen gewoon zien. Alleen jullie niet.
Enigequote:
Er zijn er nog wel een aantal andere redenen bij.quote:Op zondag 25 december 2011 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Murp is aan het verhuizen en heeft het druk ermee
Is geen geheim hoor
kneusquote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij is mijn duim gekneusd, lol.
Geen geld voor internet omdat skeerquote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een aantal andere redenen bij.
Waar steek je dat ding ook overal in mens.quote:Op zondag 25 december 2011 01:41 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij is mijn duim gekneusd, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |