quote:Op zondag 25 december 2011 00:02 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben vanavond moderator, ik moet alles in de gaten houden. Ik kan iedereen noten in ieder geval.
zie OP.quote:Op zondag 25 december 2011 00:28 schreef KoekiMonster het volgende:
waar blijven die plaatjes van kerst hoeren dan?
dan paint je die tepels rood...quote:Op zondag 25 december 2011 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zie OP.
Tepels mochten niet helaas.
tepels mogen niet..quote:
Stel je eens een wereld voor waarbij topless vrouwen gewoon de normaalste zaak van de wereld waren, dus dat je ze net zo vaak tegen zou komen als mannen zonder shirt.quote:Op zondag 25 december 2011 00:31 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
tepels mogen niet..
en als het wel bij mannen mag
merk ik hier toch enige discriminatie
Verhuis naar Afrika.quote:Op zondag 25 december 2011 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stel je eens een wereld voor waarbij topless vrouwen gewoon de normaalste zaak van de wereld waren, dus dat je ze net zo vaak tegen zou komen als mannen zonder shirt.
What a perfect world that would be.
Ratel, wanneer gaan we dansen ?quote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verhuis naar Afrika.Volop tetten te zien.
Kom rotterdam, dan dansen we tot het ochtendglorenquote:Op zondag 25 december 2011 00:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin eigenlijk.
Tegen de tijd dat ik daar ben is het al ochtend.quote:Op zondag 25 december 2011 00:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kom rotterdam, dan dansen we tot het ochtendgloren
Dan dansen we tot het weer avond wordquote:Op zondag 25 december 2011 00:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is het al ochtend.
't Is 1e kerstdag schatquote:Op zondag 25 december 2011 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan dansen we tot het weer avond word
Voor zover je dat tetten kunt noemenquote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het over tetten, niet over koffiefilterzakjes.quote:Op zondag 25 december 2011 00:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bij mij thuis natuurlijk. Muziek, bier en een jointjequote:Op zondag 25 december 2011 00:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
't Is 1e kerstdag schatAlles is dicht. Of bedoel je dansen bij jou thuis?
Anaal halve prijs.quote:Op zondag 25 december 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan gaan de kerststerretjes in de uitverkoop.
Oke,quote:Op zondag 25 december 2011 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan gaan de kerststerretjes in de uitverkoop.
Special offer! Change your penis into a tasteless chocolatesanta for half price!quote:
Hallo Paul.quote:
Spamquote:Op zondag 25 december 2011 01:17 schreef Beach het volgende:
╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Repost this if ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ you are a beautiful strong black woman ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ who don’t need no presents ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Ja ik was net bij de rode brug in Utrecht ( serieus) en daar waren bijna alle ramen bemandquote:
Oke.quote:Op zondag 25 december 2011 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer. Regel eens dat ik mod word op ONZ
quote:Op zondag 25 december 2011 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Oerbeer. Regel eens dat ik mod word op ONZ
Weet ik, waarom dit danquote:
niet haten op mannen die zich voordoen als vrouwquote:Op zondag 25 december 2011 01:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Weet ik waarom dit dan [ afbeelding ]
Voelt hij zich een beetje onzeker.
Wil je er over praten, gooi het maar in de groep.quote:Op zondag 25 december 2011 01:27 schreef Beach het volgende:
[..]
niet haten op mannen die zich voordoen als vrouw
picsquote:Op zondag 25 december 2011 01:28 schreef Monopoly het volgende:
Mijn huisgenoot is zo. Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |