quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Naaimachientjes zijn voor Densmee; voor ekte mannen zijn er 2 cilindersquote:
Mijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaimachientjes zijn voor Densmee; voor ekte mannen zijn er 2 cilinders
Dat flauwe ding waar ik normaal op rijd doet 63 paardjes op 225 kilo, de Vmax uit de op doet 1680cc/175 paardjes op 315 kilo.. gaat toch net iets lekkerderquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef blup het volgende:
[TK]Citroen ax 1.1 TGE 300 euro, goed onderhoud gehad
SD probeert met een kloon z'n AXje weg te doen.
en een zakjapanner om de uitkomst te berekenenquote:
Nee, ik was te lui om de wiki te checkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
en een zakjapanner om de uitkomst te berekenen
Hmm, wel interessante nick; DM gestuurdquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef blup het volgende:
[TK]Citroen ax 1.1 TGE 300 euro, goed onderhoud gehad
SD probeert met een kloon z'n AXje weg te doen.
mijn dikke 1 cilinder is anders toch wel leuk materiaal om mee te gummen, crosbanden zijn daar ook goed voor geschikt (0 grip op asfalt)quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaimachientjes zijn voor Densmee; voor ekte mannen zijn er 2 cilinders
Dan moet je d'r een set wielen met wegrubber bij kopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn dikke 1 cilinder is anders toch wel leuk materiaal om mee te gummen, crosbanden zijn daar ook goed voor geschikt (0 grip op asfalt)![]()
kost alleen wel veel noppen
en dan niet meer zo kunnen gummenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je d'r een set wielen met wegrubber bij kopen
Nice fotosjopquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:33 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerstdagen allemaal.
Het begint vanavond al... Kerstavond. Dan morgen en overmorgen en dinsdag zijn we weer op Fok!quote:
klopt... ik heb yule gewoon dinsdagnacht al gevierdquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Het leven als heiden is zwaar deze dagen
Prettige kerstdagen alvast dan maar
hey, lees jij mijn blog?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:31 schreef Paladijn het volgende:
lal: http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Daar had ik m laatst ook op staan volgens mijquote:
omdat ze je bivakmuts zo schattig vonden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe laptop gekregen van de lieve medewerkers van de winkel waar ik hem gekocht hadLeuk kerstcadeautje.
Happy holidaysquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Het begint vanavond al... Kerstavond. Dan morgen en overmorgen en dinsdag zijn we weer op Fok!
Dus dan is het nu tijd om te groeten
Netjes; da's beter als wachten tot hij gefikst terugkomtquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe laptop gekregen van de lieve medewerkers van de winkel waar ik hem gekocht hadLeuk kerstcadeautje.
Sater. Vuurman.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar had ik m laatst ook op staan volgens mijArtikel wat ik een uurtje terug gepost heb is nu al het meest bekeken trouwens
http://alexmiedema.wordpr(...)vontuur-de-knoepert/!
Idd, hij had het over totaal 5 weken wachten. Na een beetje aandringen kwam hij met een splinternieuwe aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Netjes; da's beter als wachten tot hij gefikst terugkomt
De koevoet deed het hemquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ze je bivakmuts zo schattig vonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie het nut er nog steeds niet van in, je hebt een overflow aan al dan niet persoonlijke informatie die eigenlijk helemaal niet zo boeiend is.
gewoon iedereen in groepen indelen en uitzetten wat je niet wilt zien. ik vind het ideaal om contacten te onderhouden met vrienden die ik anders alleen op festivals zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie het nut er nog steeds niet van in, je hebt een overflow aan al dan niet persoonlijke informatie die eigenlijk helemaal niet zo boeiend is.
Ik vond het wel boeiend om te lezen dat iemand die ik ken (echt ken dus) vandaag op het laatste moment uit het ziekenhuis mocht vertrekken zodat hij de kerstdagen thuis door kon brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 25 december 2011 09:51 schreef BaraCuda het volgende:
http://bigfatsimulations.com/products/airportMadness4.html
Fristi
Stichting SD ook, alleen moet dat jochie effe opbokkenquote:
Maar goed dat ik net een nieuwe laptop hebquote:
quote:
Het is maar goed dat jij dat zegt, en niet iemand met zijn volle verstandquote:
kut ik kan deze niet vinden, en die ninja heeft zo achterlijk vveel fotosquote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, geen hulp vragen bij de buzzybee quiz!
en de foto staat gewoon op t forum, goed zoeken
quote:Op zondag 25 december 2011 16:52 schreef Paladijn het volgende:
DIII komt pas na Q1 2016, Blizzard kennende...
ja, stom, had ff het onderste stukje van de foto af moeten knippen, nu kun je gewoon al Ninja zijn foto's bijlangs gaan. Nou ja een makkelijke vraag er tussen is ook niet ergquote:Op maandag 26 december 2011 09:56 schreef densmee het volgende:
[..]
kut ik kan deze niet vinden, en die ninja heeft zo achterlijk vveel fotos
heb het ff gecontroleerd gister, er zijn maar 2 vragen die daardoor redelijk onmogelijk zijn geworden, de andere 98 moet gewoon lukken.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef Anne het volgende:
Jammer dat je foto's het niet doen, want volgens mij kan ik meer dan de helft van de vragen daarom niet beantwoorden/vinden.
wat vind je er van? Wat is moeilijk en wat is makkelijk? Welke vragen zijn stom en welke leuk? Hoe kan ik de quiz aantrekkelijker maken? Zo veel mogelijk eerlijke mening graag, leer ik weer van voor volgend jaar ^_^quote:Op maandag 26 december 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb in ieder geval even 30 34 vragen (correct) beantwoord. Nu die andere 66 nog.
Oranje V8 in den bosch?quote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
SD is vast de hele dag in Den Bosch, kwijlen bij die oranje V8![]()
Fout; uitgeslapen, eten in Gnep, en daarna roemloos verloren met wat bordspelletjes en rummikubquote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
SD is vast de hele dag in Den Bosch, kwijlen bij die oranje V8![]()
ik zal een tipje van de sluier oplichten, google helpt heel veel bij de quiz en geeft sommige antwoorden zelfs letterlijkquote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat vind je er van? Wat is moeilijk en wat is makkelijk? Welke vragen zijn stom en welke leuk? Hoe kan ik de quiz aantrekkelijker maken? Zo veel mogelijk eerlijke mening graag, leer ik weer van voor volgend jaar ^_^
quote:Op maandag 26 december 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal een tipje van de sluier oplichten, google helpt heel veel bij de quiz en geeft sommige antwoorden zelfs letterlijk
ik denk meer dan ze in de gaten hebben. maar dat vertel ik pas na de uitslag natuurlijkquote:
Ik ookquote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ik denk meer dan ze in de gaten hebben. maar dat vertel ik pas na de uitslag natuurlijk
dat is ook wel de bedoeling jaquote:Op maandag 26 december 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal een tipje van de sluier oplichten, google helpt heel veel bij de quiz en geeft sommige antwoorden zelfs letterlijk
vrije man, goedemorgenquote:
werkende vrouw, ook goedemorgenquote:
Het is zeker niet druk op je werk?quote:
Mijn collega pakt alles opquote:
uitslaaptijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn collega pakt alles op.
Ik ga dadelijk maar even heel brutaal aan d'r vragen of ik morgen en/of overmorgen ook vrij kan pakken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn collega pakt alles op.
Ik ga dadelijk maar even heel brutaal aan d'r vragen of ik morgen en/of overmorgen ook vrij kan pakken.
Tegen en of of?quote:
enquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Tegen en of of?
Ik werk gewoon tussen oud en nieuw, best frustreren dat je bij elk mailtje wat je stuurt binnen een minuut een out of office reply krijgt
lekker genieten morgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef Anne het volgende:
[..]
en!
Ik keek haar een beetje verbaasd aan: "Really? Both days?![]()
![]()
! "
Ze durft waarschijnlijk ook geen nee te zeggen, want zij is zaterdag en volgende week de hele week vrij.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:09 schreef Anne het volgende:
[..]
en!
Ik keek haar een beetje verbaasd aan: "Really? Both days?![]()
![]()
! "
Ze durft waarschijnlijk ook geen nee te zeggen, want zij is zaterdag en volgende week de hele week vrij.
Godver, da's 45+ graden torsiequote:Op dinsdag 27 december 2011 13:05 schreef densmee het volgende:
beetje jammer van het commentaar, maar wat een botte boeren.
GINNEN BANG
Wel een 5 ton aan gewicht op de achteras denk ik. Wel knap dat die wegbanden zoveel tractie kunnen gevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver, da's 45+ graden torsie![]()
Zal iets meer zijn als 5 ton denk ik, zéker als hij trekkend op zijn kont staat; die tractie komt natuurlijk niet uit de lucht vallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef densmee het volgende:
[..]
Wel een 5 ton aan gewicht op de achteras denk ik. Wel knap dat die wegbanden zoveel tractie kunnen geven
omdat ze niet hoeft te werkenquote:
wie zegt dat ze opstond? voor het zelfde geld ging ze net naar bed.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zodra er een 5 op de wekker staat en je staat op, dan gaat er toch iets niet goed
True, maar dat zeg je niet "quote:Op woensdag 28 december 2011 09:49 schreef lipje het volgende:
[..]
wie zegt dat ze opstond? voor het zelfde geld ging ze net naar bed.
wel als je reacties wilt uitlokkenquote:Op woensdag 28 december 2011 09:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
True, maar dat zeg je niet "Goedemorgen"
Dat is geluktquote:Op woensdag 28 december 2011 09:54 schreef lipje het volgende:
[..]
wel als je reacties wilt uitlokken
was je vergeten dat je vrij bentquote:Op woensdag 28 december 2011 10:08 schreef Anne het volgende:
Ik stond toen op, maar ben om 6.40u weer naar bed gegaan.
huh wat waar gaat het over?quote:
quote:
Bakje T voor mevrouw? wilt u er een uurtje slapen bij?quote:
Koffiequote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef lipje het volgende:
[..]
Bakje T voor mevrouw? wilt u er een uurtje slapen bij?
* lipje schenkt koffie en thee in
Wel heel terug komen eh.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:25 schreef BaraCuda het volgende:
http://webcam-hd.com/2alpes.php?idCamera=4 Nog een maandje![]()
Collega van me nam ook altijd een bak suiker met wat thee.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:25 schreef Anne het volgende:
Aardbeienthee met nog 3 schepjes suiker, graag.
Ik garandeer niksquote:
wat is dit? voor iedereen een eigen piste?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:25 schreef BaraCuda het volgende:
http://webcam-hd.com/2alpes.php?idCamera=4 Nog een maandje![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:30 schreef densmee het volgende:
[..]
wat is dit? voor iedereen een eigen piste?
[ afbeelding ]
Daar verbouwen ze diepvries-aspergesquote:Op woensdag 28 december 2011 10:30 schreef densmee het volgende:
[..]
wat is dit? voor iedereen een eigen piste?
[ afbeelding ]
zijn dat de remsporen van een slippende AM Vantage?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar verbouwen ze diepvries-asperges
jij hebt graag Fristi in je mond, dat weten we allemaalquote:Op woensdag 28 december 2011 18:40 schreef Anne het volgende:
Ik heb Fristi daarnet wel gespot en heb er aan zitten lurken.
Uurtje rijden. En het zal vast niet druk zijn op de wegquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef Paladijn het volgende:
Efteling, dat ligt in net zo'n uithoek als Delfzijl
*bookmark*quote:Op woensdag 28 december 2011 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt graag Fristi in je mond, dat weten we allemaal
Wie woont er nu in een uithoekquote:Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij ben ik vanaf Leeuwarden minstens 3.5 uur kwijt
Lijkt me wel aardig om dat een keer mee te makenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:10 schreef Anne het volgende:
Wegens succes is de Goede Avondkaart niet meer verkrijgbaar. Natuurlijk bent u van harte welkom op 31 december!
Staat op de algemene website van de Efteling.
En inderdaad, als je naar tickets gaat kun je de avondkaart niet meer bestellen (dagkaart heeft geen zin, ik moet werken overdag en dat is meteen 12 euro duurder per persoon).
Vanochtend kon je nog wel een avondkaart bestellen, heb ik dat linkje gelukkig bewaardWerkt het gewoon!
Wij gaan Oud en Nieuw dus vieren in de Efteling.
Dat zeg ik, Delfzijl/Kaatsheuvelquote:
Ik ben er sowieso al een jaartje of 5 niet meer geweest (en SD een jaartje of 15), dus het wordt ook wel weer eens tijdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef densmee het volgende:
[..]
Lijkt me wel aardig om dat een keer mee te maken
SD!!!!!quote:Op facebook schreeft Anne het volgende:
Nou, ik had gehoopt dat de Python niet open zou zijn, maar die is wel open. Kutterdekut.
<knip>
(ik durf daar zelf niet in)
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[ quote]
Op facebook schreeft Anne het volgende:
Nou, ik had gehoopt dat de Python niet open zou zijn, maar die is wel open. Kutterdekut.
<knip>
(ik durf daar zelf niet in)
[ /quote]
SD!!!!!
* Alfisti grijnst
je werk belde vanmiddag, waar je bleefquote:Op woensdag 28 december 2011 19:53 schreef Anne het volgende:
Joe ar al teeking mie in de meeling yes.
Jij zo; Ze bleef thuis.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
je werk belde vanmiddag, waar je bleef
Daar moet ik ooknog steeds n keer heen.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:55 schreef Anne het volgende:
We zijn naar het terminaalbad geweest in Arcen, beetje zwemmen en zwommen.
Weet je het zeker??quote:Op woensdag 28 december 2011 19:55 schreef Anne het volgende:
We zijn naar het terminaalbad geweest in Arcen
Ik laat mijn 'VGZ via UnitedConsumers' doorlopen in 2012.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef Paladijn het volgende:
Zo, maar ff goedkoper verzekert via zorgkiezerZelfde verzekeraar (de friesland), maar nu met 7% groepskorting
2cv is in het algemeen heel verwarrend.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef classpc het volgende:
Denkt 2cv nou dat 'ie Anne is of wat?
Ik vind het maar verwarrend met die avatar.
Kom je nu mee!quote:Op woensdag 28 december 2011 20:27 schreef Paladijn het volgende:
VGZ was voor mij een euro duurder in de maand en ben nog wel tevreden over defriesland (kantoor zit bovendien op een paar minuten lopen van mijn werk), maar heb dan ook nooit wat.
En... Reminder: Top Gear kerstspecial, BBC2, 21:00 uur
2cv is mijn kloon, voor als ik een keer de mongool uit wil hangen zonder mij daar voor te schamenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef classpc het volgende:
Denkt 2cv nou dat 'ie Anne is of wat?
Ik vind het maar verwarrend met die avatar.
Hmm?quote:
Doe je grijze pruik op, en vergeet je rollator niet, dan val je niet opquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Daar moet ik ooknog steeds n keer heen.
(er vanuitgaand dat je t thermaalbad bedoelt)
Joe ar goowing intoe de paaiton yes!quote:
Me too. De goedkoopste volgens die zorgkiezer is Ditzo met 116,25 in de maand.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:17 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ik laat mijn 'VGZ via UnitedConsumers' doorlopen in 2012.
Dat is 10% korting, dacht ik.
Als ze dat ook voor auto-accessoires hadden zou top wezenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
Independer.nl is wel fijn, met hun uitleg enzo.
Laat je kloon gaan, die heeft een betere smoes dan 'ik durf niet'.quote:
Wat dan? Die mag niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laat je kloon gaan, die heeft een betere smoes dan 'ik durf niet'.
Ow. Wat ga je bestellen dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als ze dat ook voor auto-accessoires hadden zou top wezen
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef 2cv het volgende:
Ja, is best wel ruk ja, maar er zijn ergere dingen (en soms 'vergeet' ik wel eens iets enzo).
Ik ben Anne.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef classpc het volgende:
Maar wie is nou Anne en wie is nou 2cv.
Het is allemaal zo verwarrend.
Je hebt de aanhalingstekens niet gezien ?quote:
Hoi!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef 2cv het volgende:
Het ligt aan mijn petjoeter, nu staat het bericht er weer:
[..]
Ik ben Anne.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef Anne het volgende:
[..]
2cv is mijn kloon, voor als ik een keer de mongool uit wil hangen zonder mij daar voor te schamen.
Independer is voor 77% overgenomen door Achmea? Dus Independer is niet zo heel erg independedquote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
Independer.nl is wel fijn, met hun uitleg enzo.
koffiezetten voor SD -quote:Op donderdag 29 december 2011 11:14 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Krabpaal ontharen - check
Stofzuigen - check
Kattenbak leegmaken - check
Was vouwen - check + nog wat wasjes aan het draaien
Douchen -
Afwassen -
Oud papier wegbrengen -
Boodschapjes doen -
Heel even een mini-pauze.
De friesland ondertussen 100%quote:Op donderdag 29 december 2011 10:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Independer is voor 77% overgenomen door Achmea? Dus Independer is niet zo heel erg independed
Ok rijd dus sinds een tijd in een verkapte Fordquote:Op donderdag 29 december 2011 17:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De friesland ondertussen 100%Dus als het daar minder wordt ga ik wel weer eens rondkijken...
Het zal je verbazen hoeveel 'echte' merken er zijn, kijk eens naar de autowereld bijvoobeeld...
Oud, maar tekenend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
De Z is gefikst!![]()
Bobinekabel naar zijn grootje, alleen konden we dat eerst niet zien, maar ik had een klemmetje andersom teruggezet waar nu ineens de vonk naar oversloeg -> gotcha!
is dat de nieuwste uitbreiding voor de Iphone?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay; het is bijna 2012, maar een tondeuse die je oplaadt via USB?![]()
Ik hef keine Aaifoonquote:Op donderdag 29 december 2011 20:12 schreef lipje het volgende:
[..]
is dat de nieuwste uitbreiding voor de Iphone?
de usb kabel van de ABN AMRO e.dentifier werkt ook op mijn Nokiaquote:Op donderdag 29 december 2011 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hef keine Aaifoon![]()
Maar er ligt hier sereneus een tondeuse op te laden aan de klapjapZit ook een netlader bij, maar is niet nodig.. en het kabeltje werkt ook op mijn foon; is gewoon mini-USB
Huh? ik heb al 10 jaar zo'n ding op een batterijtjequote:Op donderdag 29 december 2011 20:25 schreef lipje het volgende:
[..]
de usb kabel van de ABN AMRO e.dentifier werkt ook op mijn Nokia
Hmkay, da's wel wat makkelijker als die codes over en weer intoetsen dan idd, alleen als het aan de computer hangt, die online is enzo.. is het natuurlijk niet erg veilig imhoquote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef lipje het volgende:
Ja en de e.dentifier2 kan je dus op je isb aansluiten, hoef je geloof ik alleen maar je pincode in te toetsen
Hoeveel wijntjes heb jij gisteren tijdens het schoonmaken genuttigd?quote:
heb je je oranje pakje weer aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je oranje pakje weer aan?Neh, niet in mijn vrije tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nee, DMSB handboek voor zelfbouwkooienquote:
Edit: hebbemalquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef Paladijn het volgende:
En voor de mensen die't gemist hebben:
Jaja, ik heb mijn lesje geleerd: m'n vader blijft voortaan van al mijn auto's af. Zelfs als ze in de hens staan mag hij ze niet blussen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:57 schreef Paladijn het volgende:
'Saab praat met Turkse overheid over doorstart'
Straks worden Saabs nog erger verturqt dan 2cv's 99
Dat krijg je bij Rustbuster ook + nog veel meer andere nuttige meuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:55 schreef densmee het volgende:
Zo ik heb een nieuw bak en braad apparaat besteld, volgende week wordt hij geleverd
Deze
[ afbeelding ]
http://www.rustbuster.nl/Lasapparaten/Cebora_Bravo_165.htm
mijne is 1150 euro maar dan heb ik hem wel hier op 2 min rijden vandaan, plus een wisselfles van 10 liter
ja en daar moet ik 3 uur voor rijden, ik heb wel iets beters te doen in die tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat krijg je bij Rustbuster ook + nog veel meer andere nuttige meuk.
met een suzuki grand vitara 2 liter haal je dat makkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:16 schreef Paladijn het volgende:
A) dure benzine
B) 1:10 rijden![]()
![]()
Dat lukt me alleen am Ring/Zandvoort
10 cent goedkoper scheelt ook maar ¤2,5 op deze ritquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:21 schreef Paladijn het volgende:
De MX5 doet 1:12-1:13 en de Saab ~ 1:12
En benzine doet hier (in de stad, niet aan de snelweg uiteraard) 1.56 bij het bemande shellstation om de hoek
1 op 10 is een fata morgana in de ZXquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:16 schreef Paladijn het volgende:
A) dure benzine
B) 1:10 rijden![]()
![]()
Dat lukt me alleen am Ring/Zandvoort
zwaargewichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:27 schreef Paladijn het volgende:
Je rijdt ook prive in die Vitara? Zo'n zwaargewicht blokkendoos op wielen zal wel zuipen ja
En inderdaad... een paar cent bij de benzineprijs op maakt niet eens zo heel veel uit op een tank. Ik laat mijn auto er in ieder geval niet om staan - toch hoop ik dat je niet voor 1.65 tankt
Met een MX5 op het circuit 1:10 rijden dan ligt het idd niet aan de auto.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:21 schreef Paladijn het volgende:
De MX5 doet 1:12-1:13 en de Saab ~ 1:12
En benzine doet hier (in de stad, niet aan de snelweg uiteraard) 1.56 bij het bemande shellstation om de hoek
ik dacht dat er minstens 17 man moest opdraven?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:35 schreef Anne het volgende:
Normaal staat de halve parkeerplaats (want best een grote parkeerplaats) vol.
Nu alleen dit en nog een auto naast mij:
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft een auto. Ik denk dat we de 15 in ieder geval wel halenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik dacht dat er minstens 17 man moest opdraven?
Nou. Dan blijf ik wel tot 17.00 uur. Zeiksnorquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:46 schreef Sounddragon het volgende:
Je nest uit en heen en weer rijden voor 2½ uur werken; wat een hoax
Hmm, bijna top 5...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:52 schreef Anne het volgende:
.
Stats!Top 500 subforum Planes, Trains & Automobiles van 31-12-2010 t/m 31-12-2011
nr / aantal posts / gebruiker
005 4723 Alexxxxx
006 4640 Duvel
* Alfisti knuffelt Barafappertquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:29 schreef BaraCuda het volgende:
Ik sta lekker veilig tussen allemaal bekende
Whehe, je krijgt bezoek vanavond?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef Duvel het volgende:
Nou, nee, het hele huis moet nog worden opgeruimd en schoongemaakt.
Ja. We zouden eigenlijk ergens anders heen gaan, maar daar kwam een bevalling tussen.quote:
Best een idee idd... Maar goed, change of plans dus, en nu poetsen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:38 schreef Anne het volgende:
Oliebollen met muisjes. Zou niet eens verkeerd smaken, denk ik.
Hoe kom je daar nou weer op?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:24 schreef Anne het volgende:
Nou babe, ff duimen eh.
Kans van 1 op 3602 op minstens 1000 euro.
Komt uit het nieuws. De kans dat je iets wint met staatsloterijquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op?
http://fok.nl/480778quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op?
Ik vertel het je als ze op mijn rekening staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Komt uit het nieuws. De kans dat je iets wint met staatsloterij![]()
Als ze die 30 miljoen eens even in 30 x 1 miljoen hakken. wtf moet iemand met 30 miljoen
Jawel, maar dan wel iets wat je leuk vindt.. lekker belangrijk of er elk jaar geld bij moetquote:
Als je ze inderdaad wint zou ik er ook wel raad mee weten, maar het zou de loterij wat boeiender maken. Nu win je elke keer 7,50. Zou leuk zijn om wat meer prijzen van rond de 500 a 1000 euro te hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vertel het je als ze op mijn rekening staan![]()
We hebben 4 loten, we gaan het wel beleven
Welnee, ik heb allebei al een keertje gehad, wel met een straatje loten, maar dan heb je nog steeds winstquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je ze inderdaad wint zou ik er ook wel raad mee weten, maar het zou de loterij wat boeiender maken. Nu win je elke keer 7,50. Zou leuk zijn om wat meer prijzen van rond de 500 a 1000 euro te hebben.
Volgens mij is dat namelijk al uniek
Idd!quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, maar dan wel iets wat je leuk vindt.. lekker belangrijk of er elk jaar geld bij moet
Voordeel van in the middle of nowhere wonen is dat je daar in elk geval geen last van hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
Hoppaaa, daar gaat weer een straatkolk
Hmm, nou, als dit hier geen gat in de kaart is weet ik het nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voordeel van in the middle of nowhere wonen is dat je daar in elk geval geen last van hebt.
Heul ver weg hoor je wat vuurwerk, maar that's it.
Zal vanavond in Breda wel anders zijn trouwens
Eerst een deftig boerderijtje kopen met een mooi stukkie schuur erachter, de stallen ombouwen tot garage inclusief álles, en dan ga ik eens hendig mooie auto's sparen en verhandelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
Werken zou ik toch echt niet meer doen. Ja een eigen bedrijfje oprichten waar niet teveel stress bij komt kijken![]()
Voor een baas werken gaat echt niet meer werken. Als je baas 1x tegen je zit te zeiken loop je gewoon weg
Gaan hullie naar de efteling vanavond?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nou, als dit hier geen gat in de kaart is weet ik het niet
Ik ben wel benieuwd of de klefteling nog een beetje vuurwerk aan heeft laten rukken voor vannacht
Jeh, truusje heeft kaartjes gefikstquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaan hullie naar de efteling vanavond?
Truusjequote:Op zaterdag 31 december 2011 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, truusje heeft kaartjes gefikst![]()
Ik hoop alleen dat die regen een beetje optieft.
Zoiets lijkt me ook wel wat ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst een deftig boerderijtje kopen met een mooi stukkie schuur erachter, de stallen ombouwen tot garage inclusief álles, en dan ga ik eens hendig mooie auto's sparen en verhandelenZelf een beetje rondhobbelen in de states om te zoeken enzeauw.. hmmz, ik zou het wel weten
Nee, ik hoor in de verte rapmuziek ofzo, uit een paar bar slechte laptopspeakers.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
Luisteren hullie ook allemaal naar de Top 2000?
Ja, welja joh, we zijn niet van suikahh, en als ik het goed begrijp zijn er overal kampvuren enzo, dus koud hebben we het ook niet zo snelquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Truusje![]()
![]()
Ja die regen zou nog wel eens lastig kunnen gaan worden. Volgens mij ging het ook nog eens flink waaien.
Gelukkig kan het KNMI slecht weer voorspellen, dus het zal wel loslopen
De wepsaait mag Annuh dan uiteraard gaan doen als eerste projectje van haar eigen wepdiezaajn tokoquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me ook wel wat ja.
Als je ziet hoe slecht die sites en dergelijke zijn voor het importeren van amerikaanse auto's is echt triest gewoon. Dat soort bedrijven kunnen het dubbele verkopen als ze een beetje serieus aan de gang gingen
Noop, ik heb nog steeds geen draadje in de tjoener gefrot, of ik moet online luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:46 schreef BaraCuda het volgende:
Luisteren hullie ook allemaal naar de Top 2000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |