quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Naaimachientjes zijn voor Densmee; voor ekte mannen zijn er 2 cilindersquote:
Mijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaimachientjes zijn voor Densmee; voor ekte mannen zijn er 2 cilinders
Dat flauwe ding waar ik normaal op rijd doet 63 paardjes op 225 kilo, de Vmax uit de op doet 1680cc/175 paardjes op 315 kilo.. gaat toch net iets lekkerderquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef blup het volgende:
[TK]Citroen ax 1.1 TGE 300 euro, goed onderhoud gehad
SD probeert met een kloon z'n AXje weg te doen.
en een zakjapanner om de uitkomst te berekenenquote:
Nee, ik was te lui om de wiki te checkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:10 schreef lipje het volgende:
[..]
en een zakjapanner om de uitkomst te berekenen
Hmm, wel interessante nick; DM gestuurdquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:39 schreef blup het volgende:
[TK]Citroen ax 1.1 TGE 300 euro, goed onderhoud gehad
SD probeert met een kloon z'n AXje weg te doen.
mijn dikke 1 cilinder is anders toch wel leuk materiaal om mee te gummen, crosbanden zijn daar ook goed voor geschikt (0 grip op asfalt)quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaimachientjes zijn voor Densmee; voor ekte mannen zijn er 2 cilinders
Dan moet je d'r een set wielen met wegrubber bij kopenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:03 schreef densmee het volgende:
[..]
mijn dikke 1 cilinder is anders toch wel leuk materiaal om mee te gummen, crosbanden zijn daar ook goed voor geschikt (0 grip op asfalt)![]()
kost alleen wel veel noppen
en dan niet meer zo kunnen gummenquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je d'r een set wielen met wegrubber bij kopen
Nice fotosjopquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:33 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne kerstdagen allemaal.
Het begint vanavond al... Kerstavond. Dan morgen en overmorgen en dinsdag zijn we weer op Fok!quote:
klopt... ik heb yule gewoon dinsdagnacht al gevierdquote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Het leven als heiden is zwaar deze dagen
Prettige kerstdagen alvast dan maar
hey, lees jij mijn blog?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:31 schreef Paladijn het volgende:
lal: http://tvolen.be/2011/12/22/mongool-blijkt-na-30-jaar-kerngezond/
Daar had ik m laatst ook op staan volgens mijquote:
omdat ze je bivakmuts zo schattig vonden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe laptop gekregen van de lieve medewerkers van de winkel waar ik hem gekocht hadLeuk kerstcadeautje.
Happy holidaysquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Het begint vanavond al... Kerstavond. Dan morgen en overmorgen en dinsdag zijn we weer op Fok!
Dus dan is het nu tijd om te groeten
Netjes; da's beter als wachten tot hij gefikst terugkomtquote:Op zaterdag 24 december 2011 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Nieuwe laptop gekregen van de lieve medewerkers van de winkel waar ik hem gekocht hadLeuk kerstcadeautje.
Sater. Vuurman.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar had ik m laatst ook op staan volgens mijArtikel wat ik een uurtje terug gepost heb is nu al het meest bekeken trouwens
http://alexmiedema.wordpr(...)vontuur-de-knoepert/!
Idd, hij had het over totaal 5 weken wachten. Na een beetje aandringen kwam hij met een splinternieuwe aanquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Netjes; da's beter als wachten tot hij gefikst terugkomt
De koevoet deed het hemquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ze je bivakmuts zo schattig vonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie het nut er nog steeds niet van in, je hebt een overflow aan al dan niet persoonlijke informatie die eigenlijk helemaal niet zo boeiend is.
gewoon iedereen in groepen indelen en uitzetten wat je niet wilt zien. ik vind het ideaal om contacten te onderhouden met vrienden die ik anders alleen op festivals zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Ik zie het nut er nog steeds niet van in, je hebt een overflow aan al dan niet persoonlijke informatie die eigenlijk helemaal niet zo boeiend is.
Ik vond het wel boeiend om te lezen dat iemand die ik ken (echt ken dus) vandaag op het laatste moment uit het ziekenhuis mocht vertrekken zodat hij de kerstdagen thuis door kon brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 25 december 2011 09:51 schreef BaraCuda het volgende:
http://bigfatsimulations.com/products/airportMadness4.html
Fristi
Stichting SD ook, alleen moet dat jochie effe opbokkenquote:
Maar goed dat ik net een nieuwe laptop hebquote:
quote:
Het is maar goed dat jij dat zegt, en niet iemand met zijn volle verstandquote:
kut ik kan deze niet vinden, en die ninja heeft zo achterlijk vveel fotosquote:Op maandag 26 december 2011 02:08 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, geen hulp vragen bij de buzzybee quiz!
en de foto staat gewoon op t forum, goed zoeken
quote:Op zondag 25 december 2011 16:52 schreef Paladijn het volgende:
DIII komt pas na Q1 2016, Blizzard kennende...
ja, stom, had ff het onderste stukje van de foto af moeten knippen, nu kun je gewoon al Ninja zijn foto's bijlangs gaan. Nou ja een makkelijke vraag er tussen is ook niet ergquote:Op maandag 26 december 2011 09:56 schreef densmee het volgende:
[..]
kut ik kan deze niet vinden, en die ninja heeft zo achterlijk vveel fotos
heb het ff gecontroleerd gister, er zijn maar 2 vragen die daardoor redelijk onmogelijk zijn geworden, de andere 98 moet gewoon lukken.quote:Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef Anne het volgende:
Jammer dat je foto's het niet doen, want volgens mij kan ik meer dan de helft van de vragen daarom niet beantwoorden/vinden.
wat vind je er van? Wat is moeilijk en wat is makkelijk? Welke vragen zijn stom en welke leuk? Hoe kan ik de quiz aantrekkelijker maken? Zo veel mogelijk eerlijke mening graag, leer ik weer van voor volgend jaar ^_^quote:Op maandag 26 december 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Ik heb in ieder geval even 30 34 vragen (correct) beantwoord. Nu die andere 66 nog.
Oranje V8 in den bosch?quote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
SD is vast de hele dag in Den Bosch, kwijlen bij die oranje V8![]()
Fout; uitgeslapen, eten in Gnep, en daarna roemloos verloren met wat bordspelletjes en rummikubquote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
SD is vast de hele dag in Den Bosch, kwijlen bij die oranje V8![]()
ik zal een tipje van de sluier oplichten, google helpt heel veel bij de quiz en geeft sommige antwoorden zelfs letterlijkquote:Op maandag 26 december 2011 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat vind je er van? Wat is moeilijk en wat is makkelijk? Welke vragen zijn stom en welke leuk? Hoe kan ik de quiz aantrekkelijker maken? Zo veel mogelijk eerlijke mening graag, leer ik weer van voor volgend jaar ^_^
quote:Op maandag 26 december 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal een tipje van de sluier oplichten, google helpt heel veel bij de quiz en geeft sommige antwoorden zelfs letterlijk
ik denk meer dan ze in de gaten hebben. maar dat vertel ik pas na de uitslag natuurlijkquote:
Ik ookquote:Op maandag 26 december 2011 22:34 schreef densmee het volgende:
[..]
ik denk meer dan ze in de gaten hebben. maar dat vertel ik pas na de uitslag natuurlijk
dat is ook wel de bedoeling jaquote:Op maandag 26 december 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
ik zal een tipje van de sluier oplichten, google helpt heel veel bij de quiz en geeft sommige antwoorden zelfs letterlijk
vrije man, goedemorgenquote:
werkende vrouw, ook goedemorgenquote:
Het is zeker niet druk op je werk?quote:
Mijn collega pakt alles opquote:
uitslaaptijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn collega pakt alles op.
Ik ga dadelijk maar even heel brutaal aan d'r vragen of ik morgen en/of overmorgen ook vrij kan pakken.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn collega pakt alles op.
Ik ga dadelijk maar even heel brutaal aan d'r vragen of ik morgen en/of overmorgen ook vrij kan pakken.
Tegen en of of?quote:
enquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Tegen en of of?
Ik werk gewoon tussen oud en nieuw, best frustreren dat je bij elk mailtje wat je stuurt binnen een minuut een out of office reply krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |