Anoniem op meets ftw.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je er uit ziet.
Je vroeg trouwens of ik een foto van jou wou zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, dat had ik mezelf in Sexy& Gewaagd gezet
Morgequote:
Ik maak helemaal nergens vervelende opmerkingen en ik heb ook nergens gezegd dat ik informatie over jou openbaar ga maken. Zo laag ben ik namelijk niet. Ik ben jou niet en als je mijn persoonlijke informatie zo graag openbaar wil maken, doe dat, als je daar zo gelukkig van wordt. En verder ben ik wel klaar met jouw gezeik constant. Jij wordt er blijkbaar gelukkig van om mensen voor de gek te houden met foto's van andere mensen, moet je zelf weten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou je gewoon maar even gedeisd houden met opmerking maken richting mij. That's all. Ben er wel een beetje klaar mee.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:56 schreef Murdera het volgende:
Ik snap het echt niet.
De hele tijd is het gezellig en dan in 1 keer heel hard gebitch, en dan weer gezellig.
Na 3 uur weer hetzelfde.
En je weet zeker dat je een vrouw bent?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik ben altijd alleen maar lief.
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik ben altijd alleen maar lief.
heloef used Internet!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Mijn god het rijke kakkertje met een eigen bedrijf gaat nu een ellenlange presentatie houden.
Leuk, biologie.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:20 schreef Newbie114 het volgende:
Moggel
Lekker vissenkoppen ontleed net![]()
Nu honger.
Ik luister naar niemand die presenteert, heb ondertussen SR aan staan.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
heloef used Internet!
heloef is distracted and doesn't have to listen!
It's super effective.
Heb heb een wildfm weekend mix aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik luister naar niemand die presenteert, heb ondertussen SR aan staan.
quote:Op donderdag 22 december 2011 12:20 schreef heloef het volgende:
Mijn god het rijke kakkertje met een eigen bedrijf gaat nu een ellenlange presentatie houden.
Hij is pas 9 minuten bezigquote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef heloef het volgende:
Hij gaat ook veel te lang door die vent.
Toen ik dat postte was hij al 5 minuten bezig met een inleidend verhaal.quote:
Maar is objectief gezien niet lang voor een presentatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan best lang zijn als iets saai is
Kort maar krachtig.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar is objectief gezien niet lang voor een presentatie.
Zou ook niet echt goed overkomen als je na 3 minuten al uitgeluld bent als je een presentatie zou geven over je eigen bedrijf
je kund je er mar druk over maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Whehe, Happygirl wat een frustraties zo op de vroege ochtend.
Ik gok dat het probleem deels komt doordat Nederlands onze moerstaal is, en dan typ je meer op gevoel dan dat je erover nadenkt. Vooral op een forum waar veel mensen al meer naar spreektaal neigen door het tempo. Maar goed, bij sommige mensen maakt dat gevoel zelden fouten, bij sommige gaat hun gevoel met enige regelmaat de mist in en andere mensen hebben er weer totaal geen gevoel voor maar die hebben al een excuusbriefje van jou mogen ontvangen.
Ikzelf maak me ook schuldig aan het hier totaal niet opletten hoe het nou eigenlijk zou moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Bij SR? Gerard Ekdom. De reden dat heloef überhaupt is gaan fappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
Heloef wie is die man trouwens die nu de hele tijd draait? Ik vind hem tof.
Is hij er morgen ook?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij SR? Gerard Ekdom. De reden dat heloef überhaupt is gaan fappen.
Nice. nomnomnom.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hij mag niet weg uit dat huis.
Morgen heeft hij een afspraak dan is hij er niet.quote:
Bwhehehehehehquote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morgen heeft hij een afspraak dan is hij er niet.
Ik weet dat ze met 3 zijn en ik zie die andere 2 nu toch ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel echt een trouwe volger van SR he
GODVERDOMME.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is minstens een kop kleiner dan jij bent.
Zijn er nog meer kleine mannen? Hoppa.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is minstens een kop kleiner dan jij bent.
Laat ze aan je haartjes voelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam eigenlijk op de TT af, wie kan me helpen?
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Dat mag niet iedereen zo maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat ze aan je haartjes voelen.
Vertel.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef DustPuppy het volgende:
Mensen,
Ik heb jullie hulp niet meer nodig
Maar je weet toch wel dat ze het huis niet uit mogenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat ze met 3 zijn en ik zie die andere 2 nu toch ook niet?
Je hebt het moeilijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ja, maar ik weet niet of je ze altijd kan zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ze het huis niet uit mogen
Voor jou komt Gerard Ekdom vast wel voor het raam staanquote:Op donderdag 22 december 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je ze altijd kan zien.
Ik heb een 'dinnetjequote:
Ik heb het extreem moeilijk ja.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Goede vriend van me zei dat ik mooie tanden heb. Ik ben het oneens.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het extreem moeilijk ja.
Ja prima.quote:
Bedoelde hij niet tieten ipv tanden?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Goede vriend van me zei dat ik mooie tanden heb. Ik ben het oneens.
Wat niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet tieten ipv tanden?
Nee jij moet luisteren ik praat dan.quote:
Ik ken haar van mijn sportvereniging. We liepen al een tijdje om elkaar heen te draaien, maar toen we dit weekend na een avondje bios bij elkaar in bed belanden leek het ons toch wel duidelijkquote:
Oh wat tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn sportvereniging. We liepen al een tijdje om elkaar heen te draaien, maar toen we dit weekend na een avondje bios bij elkaar in bed belanden leek het ons toch wel duidelijk
Oh, nou in dat geval brand los zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee jij moet luisteren ik praat dan.
Ja nu hoeft het niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval brand los zou ik zeggen
Lik mijn kut.quote:
Mja, we zijn net 2 verliefde pubers op het momentquote:
Nee sorry ik kan er niet aan gaan beginnen om zomaar bij iedereen te gaan likken.quote:
Hoe schattig.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, we zijn net 2 verliefde pubers op het moment
Dit begrijp ik wel inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry ik kan er niet aan gaan beginnen om zomaar bij iedereen te gaan likken.
Dan stroomt mijn pm box dadelijk weer vol met verzoekjes
Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
Heloef wie is die man trouwens die nu de hele tijd draait? Ik vind hem tof.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
Myra vind je hem niet wat:
[ afbeelding ]
Die is sowieso langer dan jou.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
En ik was niet eens op zoek
De klik was er gewoon en dan opeens gebeurd het
Jammer hij is wel 1,90 ofzo namelijk.quote:
Ja, maar blond. Daardoor staat zijn hele hoofd me niet aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer hij is wel 1,90 ofzo namelijk.
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar blond. Daardoor staat zijn hele hoofd me niet aan.
De volgende keer doe je gewoon alsof je jezelf moet presenteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Oh ja overigens net een presentatie gehad, me weer een naar een voldoende geluld zoals altijd.![]()
Het is een wonder dat iemand die zo makkelijk kan praten zoals ik niet kan versieren eigenlijk.
Maar jij verdient het ook.quote:
Ik kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.
Ik ben echt zo benieuwd naar jou in het echt hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Oh ja overigens net een presentatie gehad, me weer een naar een voldoende geluld zoals altijd.![]()
Het is een wonder dat iemand die zo makkelijk kan praten zoals ik niet kan versieren eigenlijk.
Ik val ook niet op negerinnen, zij niet op blond.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.
Donkere ogenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
Dan blijft er maar eentje over Myra, goed nieuws hij is niet blond:
[ afbeelding ]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, ik ben een lopend spraakwater, presentaties doe ik altijd uit mijn hoofd en haal daarmee makkelijk voldoendes.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
Klinkt als een waterdicht planquote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
Okee, dat is duidelijk dan schreeuw ik wel even door de microfoon dat je hem wil.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.
Ik snap het hele probleem niet. Ik was al goedgekeurd.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel jij komt thuis... en er ligt een man in je bed... Wat doe je?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.
Vanwaar kom je alleen met die twee opties voor haar dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een lopend spraakwater, presentaties doe ik altijd uit mijn hoofd en haal daarmee makkelijk voldoendes.
3FM haal ik zelf wel.
Eerst pissen, ik moet altijd plassen als ik thuis kom.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel jij komt thuis... en er ligt er aan man in je bed... Wat doe je?
Wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel jij komt thuis... en er ligt er aan man in je bed... Wat doe je?
Hij mag er dus wel gewoon blijven liggen? Je maakt em niet wakker ofzo? Je gaat er gewoon naast slapen?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst pissen, ik moet altijd plassen als ik thuis kom.
Ehm, dat zijn de 3 mannen die in het Glazen Huis zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vanwaar kom je alleen met die twee opties voor haar dan?
Als het je vriend/scharrel/watdanook is mag hij denk ik wel blijven liggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij mag er dus wel gewoon blijven liggen? Je maakt em niet wakker ofzo? Je gaat er gewoon naast slapen?
Nee het ging mij om myr, zij zou iemand die aan uiterlijk X voldoet niet haar bed uit schoppen... Dus ik maak en situatie schets om te achterhalen hoe zij zou reageren als er een vreemde man in haar bed ligt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens, ik snap 'm niet. Wat voor een man ligt er in je bed?
Ligt er natuurlijk aan he.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij mag er dus wel gewoon blijven liggen? Je maakt em niet wakker ofzo? Je gaat er gewoon naast slapen?
Dus? Beter bied je haar een exemplaar aan die wel vrij rondloopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn de 3 mannen die in het Glazen Huis zitten.
Ik kijk eerst wie het is. Ken ik hem en is hij just a friend, dan laat ik hem slapen. Ken ik hem en is hij neukable, dan bespring ik hem. Ken ik hem niet en is hij niet neukable, dan schop ik hem mijn huis uit, ken ik hem niet en is hij neukable, dan gaan we eerst maar eens even praten en kennismakenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
Niet zo slim, straks hoort hij jequote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan he.Als het een scharrel is kruip ik er naast. Als het een onbekende is raak ik in paniek.
True story?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wie het is. Ken ik hem en is hij just a friend, dan laat ik hem slapen. Ken ik hem en is hij neukable, dan bespring ik hem. Ken ik hem niet en is hij niet neukable, dan schop ik hem mijn huis uit, ken ik hem niet en is hij neukable, dan gaan we eerst maar eens even praten en kennismaken
We gaan morgen naar dat huis dus dan weet ik alvast aan wie van de 3 ik haar moet aanbieden.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus? Beter bied je haar een exemplaar aan die wel vrij rondloopt.
Wat een gedoe zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wie het is. Ken ik hem en is hij just a friend, dan laat ik hem slapen. Ken ik hem en is hij neukable, dan bespring ik hem. Ken ik hem niet en is hij niet neukable, dan schop ik hem mijn huis uit, ken ik hem niet en is hij neukable, dan gaan we eerst maar eens even praten en kennismaken
Wat zeg je dat weer tactvol Heloef, aanbiedenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan morgen naar dat huis dus dan weet ik alvast aan wie van de 3 ik haar moet aanbieden.
En aan wie gaat zij jou aanbieden?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan morgen naar dat huis dus dan weet ik alvast aan wie van de 3 ik haar moet aanbieden.
Kunnen we Myra aanbieden voor een liedje denk je?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog nooit onverwachts iemand in mijn bed gelegen zonder dat ik het van te voren wist.quote:
Zeg gun die jongens ook wat.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer tactvol Heloef, aanbieden
Lijkt me wel een leuke grapquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog nooit onverwachts iemand in mijn bed gelegen zonder dat ik het van te voren wist.
Ik weet niet waar je woontquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog nooit onverwachts iemand in mijn bed gelegen zonder dat ik het van te voren wist.
Ik vind Annemieke Schollaardt wel tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En aan wie gaat zij jou aanbieden?
Wij doneren Myra aan het Rode Kruis.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we Myra aanbieden voor een liedje denk je?
Ik zou er een topic over openen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er een vrouw in je bed lag dan? Simpele man
Lelijk: slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch thuis zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg gun die jongens ook wat.![]()
Die mogen tenminste een lekker wijf krijgen na een paar dagen niet eten, neuken en fappen.
Ik zei lekker wijf.quote:
Zou jij gaan fappen daar?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
Wie zegt dat ze niet fappen in dat huis?
Boeie kamer zoeken met deur die op slot kan en fappen maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou jij gaan fappen daar?![]()
Er lopen om de haverklap gasten in en uit daar.
''Ik wist dat hier een mooie jongen woont*quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou me eerst afvragen hoe de neuk ze m'n huis in is gekomen.
Ik ken de vrouwen van de dj's niet dus daar kan ik niet over oordelen.quote:
Zou je het jezelf afvragen of haar?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou me eerst afvragen hoe de neuk ze m'n huis in is gekomen.
Eerst mezelf en daarna haar.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je het jezelf afvragen of haar?
Dat is toch geen antwoord op de vraag HOE?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
''Ik wist dat hier een mooie jongen woont*
En dan?
Zouden ze wel een hoop geld mee ophalenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken de vrouwen van de dj's niet dus daar kan ik niet over oordelen.
Maar dan nog is het niet netjes om Myra voor een gangbang aan te bieden in het glazen huis.
Jawel, oorzaak gevolg, mooie jongen --> Huis gekraakt om te wachten tot jongen terug komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag HOE?
Dat, en types die zomaar in het bed van een wildvreemde gaan liggen omdat ze ergens gehoord heeft dat hij wel knap is moet je niet eens willen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als ze zin heeft en mooi is: neukenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het zou kunnen op de WC maar verder.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Boeie kamer zoeken met deur die op slot kan en fappen maar.
Nee dat is antwoord op de vraag waarom.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alsof je gelijk een relatie moet krijgen met iemand die je niet kentquote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, en types die zomaar in het bed van een wildvreemde gaan liggen omdat ze ergens gehoord heeft dat hij wel knap is moet je niet eens willen.
Nee dat is antwoord op de vraag WAAROM, maar niet HOE ze is binnengekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
Jawel, oorzaak gevolg, mooie jongen --> Huis gekraakt om te wachten tot jongen terug komt.
Eerst kijken of er niemand verstopt is in een kast.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga je dan ook toetsen of je hypothese klopt?
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zin heeft en mooi is: neuken
Als ze een plork is en zin heeft: neuken
Als ze lelijk is, zin heeft en een walvis is: Greenpeace bellen
Als ze geen zin heeft maar wel knap is: Als nog aanduwen als straf voor het inbreken
Nou ja om een keer aan te duwen kan best.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, en types die zomaar in het bed van een wildvreemde gaan liggen omdat ze ergens gehoord heeft dat hij wel knap is moet je niet eens willen.
Ik zeg toch, huis gekraakt!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee dat is antwoord op de vraag WAAROM, maar niet HOE ze is binnengekomen.
Ik heb het niet over meteen een relatie, gewoon dat je zo'n type niet moet willen (neuken/kennen/in je huis laten).quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof je gelijk een relatie moet krijgen met iemand die je niet kent
Ze weet nu waar je woont en dat ze seks van je kan krijgen, die raak je nooit meer kwijt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja om een keer aan te duwen kan best.
Daarna schop je ze dan gewoon het huis uit.
Voel je niks van anders.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze weet nu waar je woont en dat ze seks van je kan krijgen, die raak je nooit meer kwijt.
Dat kan, maar iedereen is wel eens geil.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het niet over meteen een relatie, gewoon dat je zo'n type niet moet willen (neuken/kennen/in je huis laten).
En het probleem is.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze weet nu waar je woont en dat ze seks van je kan krijgen, die raak je nooit meer kwijt.
Als ze alleen wil neuken mag dat best.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een plork en een lelijke walvis?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Als ze zin heeft en mooi is: neuken
Als ze een plork is en zin heeft: neuken
Als ze lelijk is, zin heeft en een walvis is: Greenpeace bellen
Als ze geen zin heeft maar wel knap is: Als nog aanduwen als straf voor het inbreken
Tsja als je ze enorm triest, eenzaam en wanhopig bent dat je niet een nadeel kan ontdekken verdien je het gewoon inderdaad.quote:
Nou ja, als ze alleen af en toe langs komt voor de seks is het ook niet zo erg he.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bij heloef is dat hetzelfdequote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een plork en een lelijke walvis?
Roep dat nog maar eens als ze al je eventuele kansen bij meiden die wel relatiemateriaal zijn gaat verpesten.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze alleen wil neuken mag dat best.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja als je ze enorm triest, eenzaam en wanhopig bent dat je niet een nadeel kan ontdekken verdien je het gewoon inderdaad.
Maar goed dat je me al kent danquote:Op donderdag 22 december 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik zou geen onbekende in mijn huis willen, laat staan bed. Dan speelt uiterlijk echt al lang niet meer mee.
Je bent pessimistisch!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Roep dat nog maar eens als ze al je eventuele kansen bij meiden die wel relatiemateriaal zijn gaat verpesten.
Een lelijke walvis is dik + lelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een plork en een lelijke walvis?
Ook voor jou nog even de uitleg:quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Een lelijke walvis is dik + lelijk.
Een plork = perfect lichaam ontiegelijke rotkop
Dat is wel handig ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
Royco wil je een cursus lockpicking?
Op zich zou daar niets mis mee zijn, maar als het zo'n gestoord raar type is dat ze zich ongevraagd toegang verschaft tot de woning van een wildvreemde omdat hij misschien wel knap zou kunnen zijn, dan denk ik niet dat het allemaal erg soepel blijft verlopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, als ze alleen af en toe langs komt voor de seks is het ook niet zo erg he.
Je kunt het maar weer gehad hebben
dat is een beetje stalkerigñquote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich zou daar niets mis mee zijn, maar als het zo'n gestoord raar type is dat ze zich ongevraagd toegang verschaft tot de woning van een wildvreemde omdat hij misschien wel knap zou kunnen zijn, dan denk ik niet dat het allemaal erg soepel blijft verlopen.
Worth it.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Roep dat nog maar eens als ze al je eventuele kansen bij meiden die wel relatiemateriaal zijn gaat verpesten.
Dat is wel waar, maar goed, ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat een wildvreemde in mijn bed gaat liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich zou daar niets mis mee zijn, maar als het zo'n gestoord raar type is dat ze zich ongevraagd toegang verschaft tot de woning van een wildvreemde omdat hij misschien wel knap zou kunnen zijn, dan denk ik niet dat het allemaal erg soepel blijft verlopen.
En een walvis met een mooi koppie?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
Een lelijke walvis is dik + lelijk.
Een plork = perfect lichaam ontiegelijke rotkop
Ze heeft ingebroken in je huis, daar moet wel een steekje los bij zitten dus reken maar op veel drama met zo'n typetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze alleen wil neuken mag dat best.
Dat wijst heloef pertinent af want walvis.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een walvis met een mooi koppie?
Knuppel langs je bed zetten zodat je haar eventueel kan slaan dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze heeft ingebroken in je huis, daar moet wel een steekje los bij zitten dus reken maar op veel drama met zo'n typetje.
Het is ook allemaal hypothetisch natuurlijk, maar niks mis met enige standaarden en 2x nadenken voordat je meteen op iemand duikt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar goed, ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat een wildvreemde in mijn bed gaat liggen
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Ze heeft ingebroken in je huis, daar moet wel een steekje los bij zitten dus reken maar op veel drama met zo'n typetje.
Gewoon ergens in duwen, dan is ze kreupel en kreupele mensen kunnen niet meer inbreken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Knuppel langs je bed zetten zodat je haar eventueel kan slaan dan.
Probleem is dat ze al in bed ligt en dus eerder bij de knuppel kan dan jij.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien is ze wel masochistisch en kickt ze daar opquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
ook een optiequote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon ergens in duwen, dan is ze kreupel en kreupele mensen kunnen niet meer inbreken.
Neen ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een walvis met een mooi koppie?
Ik dacht het, jij zei het.quote:
Ja schat want ik ben ook heel serieus natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Misschien dat dit beter overkomt bij de extreem wanhopige onder ons.
Haha, jij voelt je aangesproken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja schat want ik ben ook heel serieus natuurlijk.
Hoe dik?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
Neen ook niet.
En je moet wel heel dik zijn wil ik je een walvis vinden.
Tuurlijk ben ik wanhopig. Maar zo wanhopig ook weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, jij voelt je aangesproken.
Lees de PI, schat.
Is van persoon tot persoon verschillend.quote:
Maar toch voelde je je aangesproken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik wanhopig. Maar zo wanhopig ook weer niet.
Hoi zeggen en gewoon doorlopen naar de playstation?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
Als een vreemde random in mijn bed ligt zou ik het wel raar vinden. Als mijn vriendin gewoon langskomt zonder iets te vragen, en mijn ouders laten er binnen en gaat dan op mijn bed wachten. Dan weet ik wel wat ik doe
Als je het zelf nog maar weet dan mocht er een gedrocht in je bed liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Is van persoon tot persoon verschillend.
Jeweetquote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi zeggen en gewoon doorlopen naar de playstation?
En van de hoeveelheid alcohol die je op hebt hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is van persoon tot persoon verschillend.
Ik denk niet dat ze er in ligt aangezien ze vast er doorheen is gezakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het zelf nog maar weet dan mocht er een gedrocht in je bed liggen
Met voldoende op worden mensen 25% knapper. Verraderlijk goedje is datquote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
En van de hoeveelheid alcohol die je op hebt he
Precies, je moet je geen seks laten opdringen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jeweet
en als ze dan zichzelf gaat verwennen vragen of het lukt? En doorgamen.
Wel meer als 25%quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met voldoende op worden mensen 25% knapper. Verraderlijk goedje is dat
Mooi spul hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met voldoende op worden mensen 25% knapper. Verraderlijk goedje is dat
En na verloop van tijd zeggen dat ze ook wel even met jouw joystick mag spelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jeweet
en als ze dan zichzelf gaat verwennen vragen of het lukt? En doorgamen.
Het is inderdaad net als een goeie fles wijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, je moet je geen seks laten opdringen.
We doen het wel als wij de tijd er rijp voor achten
Ohnoes, je hebt nog zo'n schattig 1 persoonsbedje natuurlijk? *kusjekroel*quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef heloef het volgende:
Ik denk niet dat ze er in ligt aangezien ze vast er doorheen is gezakt.
Nee gewoon doorgamen heloefje.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef heloef het volgende:
[..]
En na verloop van tijd zeggen dat ze ook wel even met jou joystick mag spelen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ohnoes, je hebt nog zo'n schattig 1 persoonsbedje natuurlijk? *kusjekroel*
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel omdat zij zo dik is, je verpest mijn grap.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Fout Heloef.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef heloef het volgende:
[..]
En na verloop van tijd zeggen dat ze ook wel even met jouw joystick mag spelen.
Bij de meesten mannen welquote:
deze baas snapt het.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fout Heloef.
Je moet ze laten smeken om je joystick.
Zij pijpt, jij gamet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee gewoon doorgamen heloefje.
Ze moet eerst smeken loefje.quote:
Ik heb inderdaad onder invloed wel dingen gedaan waar ik achteraf toch een wtf gevoel bij had.quote:
Okee, eerst laten smeken dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze moet eerst smeken loefje.
Mijn grap was gewoon meer baasquote:Op donderdag 22 december 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
Nee ik bedoel omdat zij zo dik is, je verpest mijn grap.![]()
Ik heb een tweepersoons boxspring.
Pics ter illustratie gaarne, zulke percentages kan ik me niet meer voorstellen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso meer dan 25% inderdaad... Laten we zeggen 1000%
Ik ook helaasquote:Op donderdag 22 december 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad onder invloed wel dingen gedaan waar ik achteraf toch een wtf gevoel bij had.
Ik zat er zelf ook nog over na te denken.. Maar ik geloof dat de percentages negatief worden... van 10 voor lelijk dat iemand -100% knapper wordt dus zegmaar...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pics ter illustratie gaarne, zulke percentages kan ik me niet meer voorstellen.
Hoef ik niet eens voor onder invloed te zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad onder invloed wel dingen gedaan waar ik achteraf toch een wtf gevoel bij had.
Ja fijn he, vriendenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook helaas. En sommigen zijn zelfs vastgelegt
Denken vrouwen zo ja? "Wacht heloef heeft een tweepersoons boxspring! Nu wil ik hem wel neuken."quote:Op donderdag 22 december 2011 13:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn grap was gewoon meer baasBedankt dat je je wel even verantwoord over je bed. Je weet nooit welke meisjes stiekem meelezen
Ok.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zat er zelf ook nog over na te denken.. Maar ik geloof dat de percentages negatief worden... van 10 voor lelijk dat iemand -100% knapper wordt dus zegmaar...
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ok.
Waar zijn de plaatjes?
Dergelijke dingen kunnen meegenomen worden in de overwegingen, ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Denken vrouwen zo ja? "Wacht heloef heeft een tweepersoons boxspring! Nu wil ik hem wel neuken."
Nee, andersom. Oh Heloef heeft een 1-persoonsbed. Afknapperquote:Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
Denken vrouwen zo ja? "Wacht heloef heeft een tweepersoons boxspring! Nu wil ik hem wel neuken."
inderdaad, en dan zetten ze het nog op facebook ook...quote:
Mooi he, die tag functionaliteit.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, en dan zetten ze het nog op facebook ook...
Het is wel een pluspunt ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik sta echt fcking bezopen een godsgruwelijk lelijk wijf te bekken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi he, die tag functionaliteit.
Tov normaal gesproken.. Dus gewoon een normaal meisje.. Kijk in de spiegelquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Plaatjes.
Zo heb je toch nog geen beeld bij die vergelijking.
Je kunt gewoon untaggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Mooi he, die tag functionaliteit.
Hmm nee, wordt hem niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tov normaal gesproken.. Dus gewoon een normaal meisje.. Kijk in de spiegel
En dit wel?quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
Nee, ik sta echt fcking bezopen een godsgruwelijk lelijk wijf te bekken.
Drank doet meer dan je lief is zal ik maar zeggen. Ik had wel een mooie nacht. Dat wel.quote:
Teleurstellend dames, teleurstellend.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dergelijke dingen kunnen meegenomen worden in de overwegingen, ja.
Dan denk je wel heel vooruit, als je op dat punt bent dat ze uberhaupt bij jouw bed komt moet ze je al leuk vinden en moet dat bed ook niks meer uitmaken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, andersom. Oh Heloef heeft een 1-persoonsbed. Afknapper
Dat is die niet, eerlijk waar.. Lelijke meisjes worden normale meisjes met dat spul op.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm nee, wordt hem niet.
Bij deze verklaar ik je vergelijking als overtrokken.
Ook altijd leuk als de persoon in kwestie een vriendin krijgt.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook altijd leuk als de persoon in kwestie een vriendin krijgt.
Oh wacht.
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh wacht.
Vrouwen denken op een andere manier dan wij heloef.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Teleurstellend dames, teleurstellend.
[..]
Dan denk je wel heel vooruit, als je op dat punt bent dat ze uberhaupt bij jouw bed komt moet ze je al leuk vinden en moet dat bed ook niks meer uitmaken.
Breezers zijn voor vmbo sletjes.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Foto er na kotsen met 2 lege breezers in je handen, dan is je rep weer helemaal terug hoor.
Dat jij nou een koe neukt met drank op moet je zelf weten natuurlijk, maar dan klopt je vergelijking tussen meisjes alsnog niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is die niet, eerlijk waar.. Lelijke meisjes worden normale meisjes met dat spul op.
Exact.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Breezers zijn voor vmbo sletjes.
Sommige mensen vinden dieren nou eenmaal aantrekkelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat jij nou een koe neukt met drank op moet je zelf weten natuurlijk, maar dan klopt je vergelijking tussen meisjes alsnog niet.
Why so serious?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat jij nou een koe neukt met drank op moet je zelf weten natuurlijk, maar dan klopt je vergelijking tussen meisjes alsnog niet.
GMTA.quote:
Het is niet eerlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen denken op een andere manier dan wij heloef.
En iedereen er dus vanuit gaat dat het dat lelijke wijf op de foto isquote:Op donderdag 22 december 2011 13:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh wacht.
Ook echt!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
GMTA.
Mensen die de PI niet snappen
Geen aandacht aan bestedenquote:
Nee joysa was er niet bij op Camp Lost 2011.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En iedereen er dus vanuit gaat dat het dat lelijke wijf op de foto is
Reacties als 'is dit haar nou, Stefan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En iedereen er dus vanuit gaat dat het dat lelijke wijf op de foto is
Jij bent daar wel bekend mee, neem ik aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef moneyfornothing het volgende:
Materialistische krengen zijn het, zoveel is me nu wel duidelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen aandacht aan bestedenMannen zullen vrouwen nooit snappen
Begin ze eens te gebruiken. Je bent nu al bijna een maand op Fok ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, dat ding let ik toch niet op.
Ja Veluwe hè, je weet hoe het er aan toe gaat hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent daar wel bekend mee, neem ik aan?
Niet allemaal Heloefquote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Materialistische krengen zijn het, zoveel is me nu wel duidelijk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Begin ze eens te gebruiken. Je bent nu al bijna een maand op Fok ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja Veluwe hè, je weet hoe het er aan toe gaat hier.
Je leert het wel, nu hoef je dus alleen nog rijk te worden en je loopt binnen bij ze.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Materialistische krengen zijn het, zoveel is me nu wel duidelijk.
En jij weet een lelijk wijf te regelen? Doe je goedquote:Op donderdag 22 december 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
Camp Lost 2011 komen alleen IGAD studenten en hete IMEM chicks
Hmm i'd tap that with some whiskey.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals meisje rechts..
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger.
Vroeger, toen was alles beter. Uiteraard.
Laat ons teruggaan naar een tijd voor Replique, voor de vermaledijde "Snel Reageren"-functie.
Toen je nog je tijd nam om een post voor te bereiden.
Toen het aanklikken van een PI net zo vanzelfsprekend was als een gepermbande Kastanova.
Opa vertelt:
"Vroeger namen mensen de tijd voor een post. Een PI hoorde daarbij. Je ziet het tegenwoordig ook nog wel eens, maar dan vaak bij mensen die al wat langer op Fok! ronddwalen. Aan het correct gebruik van een PI herken je de echte hard-core Fok!ker. Mensen die weten dat de, danwel
betekent dat je jezelf ontzettend tof vind en dat je post an sich al genoeg is voor een schouderklopje. Volgens jezelf dan. Laten we het rijtje eens doornemen:
, danwel
: De standaard PI. M.a.w.: ik ben een baggeraar danwel een newbie, danwel een luie donder.
, danwel
: Let op! Deze post is belangrijk, maar niet zo belangrijk als bij het gebruik van het uitroepteken.
, danwel
: Deze post valt in de catagorie: "Misschien zou je beter....", danwel "Jezelf ondersteboven hangend insmeren met vla kan een zooitje geven" of gelijke strekking.
, danwel
: Let op: Deze post is belangrijker dan een post met slechts het pijltje.
, danwel
: Wat bedeol je?
, danwel
: Zie boven.
, danwel
: De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water. Als voorbeeld een post in laten we zeggen, een subforum waar altijd lief wordt gedaan over dieren en planten:
[ quote]
[]
Wat erg dat je hond met zijn staart in de keukenmachine is gekomen! Sterkte.
[ /quote]
In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken,,
,
."
, danwel
: Ik ben ameunig hellig
!!!!!111, vaak gebruikt in KLB.
, danwel
: Er gaat mij iets na aan het hart. Deze PI kan ook worden ingezet als subtiele hint dat een post anders gelezen dient te worden dat zo op het eerste gezicht blijkt.
, danwel
: H! H! H!
,
: Dude! NO FOKKING WAY!!!1111
, danwel
: Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
, danwel
: Neen.
, danwel
: Okay.
,
: Een subtiele PI, deze kan worden ingezet als counterattack bij een bemoedigende post, maar ook om op zeer omfloerste wijze weer te geven dat het topic eigenlijk niet reagerenswaardig is.
, danwel
: Eigenlijk nergens goed voor, maar toch leuk als vervanging van de standaard PI als je even geen andere toepasselijke kunt bedenken."
De, alsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
Hiermee wordt een liefdevol gevoel verspreid, uiteraard ultiem toepasbaar voor Tokay-posts. Everyone's a winner with this PI!
Dealsmede ook tevens de blauwe variant hierop*:
De ultieme lange-neus PI. Minachtend, laatdunkend, vrijgevochten. Laat met deze PI zien wat je er echt over denkt. Misschien niet zo subtiel als de, doch voor sommige mentaly challenged Fok!kers daarom juist des te duidelijker.
*: Let wel: blauwe variant enkel indien aanwezig.
Bedankt opa.
Gebruiken jullie wel eens PI's of hebben jullie wel eens PI's gebruikt, of kennen jullie iemand die wel eens PI's heeft gebruikt? Deel hier je ervaringen en laat onze gele, danwel blauw/grijze vriendjes niet zomaar roemloos ten onder gaan in een zee van "Snel reageren" posts.
Je hebt joysa nog nooit gezien?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij weet een lelijk wijf te regelen? Doe je goed
Welles, ze kijken of je bed groot genoeg is, of je lattenbodem hebt of niet.quote:
Ik had het over die bezopen chick die je bekte.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt joysa nog nooit gezien?
Die neus van die linker is ook niet misquote:Op donderdag 22 december 2011 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals meisje rechts..
Ach ja, Ik was te ver heen om nog iets te realiseren wat ik deed. En ik had blijkbaar een weddenschap met een maat om de dichtsbijzijnde chick te tongen. En dat bleek een lelijke troll te zijn achteraf. Maar wel gratis bier gewonnenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had het over die bezopen chick die je bekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |