Toen ik dat postte was hij al 5 minuten bezig met een inleidend verhaal.quote:
Maar is objectief gezien niet lang voor een presentatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
Dat kan best lang zijn als iets saai is
Kort maar krachtig.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar is objectief gezien niet lang voor een presentatie.
Zou ook niet echt goed overkomen als je na 3 minuten al uitgeluld bent als je een presentatie zou geven over je eigen bedrijf
je kund je er mar druk over maken.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Whehe, Happygirl wat een frustraties zo op de vroege ochtend.
Ik gok dat het probleem deels komt doordat Nederlands onze moerstaal is, en dan typ je meer op gevoel dan dat je erover nadenkt. Vooral op een forum waar veel mensen al meer naar spreektaal neigen door het tempo. Maar goed, bij sommige mensen maakt dat gevoel zelden fouten, bij sommige gaat hun gevoel met enige regelmaat de mist in en andere mensen hebben er weer totaal geen gevoel voor maar die hebben al een excuusbriefje van jou mogen ontvangen.
Ikzelf maak me ook schuldig aan het hier totaal niet opletten hoe het nou eigenlijk zou moeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Bij SR? Gerard Ekdom. De reden dat heloef überhaupt is gaan fappen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
Heloef wie is die man trouwens die nu de hele tijd draait? Ik vind hem tof.
Is hij er morgen ook?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij SR? Gerard Ekdom. De reden dat heloef überhaupt is gaan fappen.
Nice. nomnomnom.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, hij mag niet weg uit dat huis.
Morgen heeft hij een afspraak dan is hij er niet.quote:
Bwhehehehehehquote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morgen heeft hij een afspraak dan is hij er niet.
Ik weet dat ze met 3 zijn en ik zie die andere 2 nu toch ook niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent wel echt een trouwe volger van SR he
GODVERDOMME.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is minstens een kop kleiner dan jij bent.
Zijn er nog meer kleine mannen? Hoppa.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij is minstens een kop kleiner dan jij bent.
Laat ze aan je haartjes voelen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam eigenlijk op de TT af, wie kan me helpen?
Wat is je probleem?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam eigenlijk op de TT af, wie kan me helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |