Dat mag niet iedereen zo maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat ze aan je haartjes voelen.
Vertel.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef DustPuppy het volgende:
Mensen,
Ik heb jullie hulp niet meer nodig
Maar je weet toch wel dat ze het huis niet uit mogenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat ze met 3 zijn en ik zie die andere 2 nu toch ook niet?
Je hebt het moeilijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam eigenlijk op de TT af, wie kan me helpen?
Ja, maar ik weet niet of je ze altijd kan zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ze het huis niet uit mogen
Voor jou komt Gerard Ekdom vast wel voor het raam staanquote:Op donderdag 22 december 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je ze altijd kan zien.
Ik heb een 'dinnetjequote:
Ik heb het extreem moeilijk ja.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Goede vriend van me zei dat ik mooie tanden heb. Ik ben het oneens.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het extreem moeilijk ja.
Ja prima.quote:
Bedoelde hij niet tieten ipv tanden?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Goede vriend van me zei dat ik mooie tanden heb. Ik ben het oneens.
Wat niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet tieten ipv tanden?
Nee jij moet luisteren ik praat dan.quote:
Ik ken haar van mijn sportvereniging. We liepen al een tijdje om elkaar heen te draaien, maar toen we dit weekend na een avondje bios bij elkaar in bed belanden leek het ons toch wel duidelijkquote:
Oh wat tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn sportvereniging. We liepen al een tijdje om elkaar heen te draaien, maar toen we dit weekend na een avondje bios bij elkaar in bed belanden leek het ons toch wel duidelijk
Oh, nou in dat geval brand los zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee jij moet luisteren ik praat dan.
Ja nu hoeft het niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval brand los zou ik zeggen
Lik mijn kut.quote:
Mja, we zijn net 2 verliefde pubers op het momentquote:
Nee sorry ik kan er niet aan gaan beginnen om zomaar bij iedereen te gaan likken.quote:
Hoe schattig.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, we zijn net 2 verliefde pubers op het moment
Dit begrijp ik wel inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry ik kan er niet aan gaan beginnen om zomaar bij iedereen te gaan likken.
Dan stroomt mijn pm box dadelijk weer vol met verzoekjes
Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
Heloef wie is die man trouwens die nu de hele tijd draait? Ik vind hem tof.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
Myra vind je hem niet wat:
[ afbeelding ]
Die is sowieso langer dan jou.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
En ik was niet eens op zoek
De klik was er gewoon en dan opeens gebeurd het
Jammer hij is wel 1,90 ofzo namelijk.quote:
Ja, maar blond. Daardoor staat zijn hele hoofd me niet aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer hij is wel 1,90 ofzo namelijk.
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar blond. Daardoor staat zijn hele hoofd me niet aan.
De volgende keer doe je gewoon alsof je jezelf moet presenteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Oh ja overigens net een presentatie gehad, me weer een naar een voldoende geluld zoals altijd.![]()
Het is een wonder dat iemand die zo makkelijk kan praten zoals ik niet kan versieren eigenlijk.
Maar jij verdient het ook.quote:
Ik kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.
Ik ben echt zo benieuwd naar jou in het echt hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Oh ja overigens net een presentatie gehad, me weer een naar een voldoende geluld zoals altijd.![]()
Het is een wonder dat iemand die zo makkelijk kan praten zoals ik niet kan versieren eigenlijk.
Ik val ook niet op negerinnen, zij niet op blond.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.
Donkere ogenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
Dan blijft er maar eentje over Myra, goed nieuws hij is niet blond:
[ afbeelding ]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, ik ben een lopend spraakwater, presentaties doe ik altijd uit mijn hoofd en haal daarmee makkelijk voldoendes.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
Klinkt als een waterdicht planquote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |