Mja, we zijn net 2 verliefde pubers op het momentquote:
Nee sorry ik kan er niet aan gaan beginnen om zomaar bij iedereen te gaan likken.quote:
Hoe schattig.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:10 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mja, we zijn net 2 verliefde pubers op het moment
Dit begrijp ik wel inderdaad.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee sorry ik kan er niet aan gaan beginnen om zomaar bij iedereen te gaan likken.
Dan stroomt mijn pm box dadelijk weer vol met verzoekjes
Gerard Ekdom.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:44 schreef Myraela het volgende:
Heloef wie is die man trouwens die nu de hele tijd draait? Ik vind hem tof.
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
Myra vind je hem niet wat:
[ afbeelding ]
Die is sowieso langer dan jou.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef DustPuppy het volgende:
En ik was niet eens op zoek
De klik was er gewoon en dan opeens gebeurd het
Jammer hij is wel 1,90 ofzo namelijk.quote:
Ja, maar blond. Daardoor staat zijn hele hoofd me niet aan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer hij is wel 1,90 ofzo namelijk.
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar blond. Daardoor staat zijn hele hoofd me niet aan.
De volgende keer doe je gewoon alsof je jezelf moet presenteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Oh ja overigens net een presentatie gehad, me weer een naar een voldoende geluld zoals altijd.![]()
Het is een wonder dat iemand die zo makkelijk kan praten zoals ik niet kan versieren eigenlijk.
Maar jij verdient het ook.quote:
Ik kan er niets aan doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.
Ik ben echt zo benieuwd naar jou in het echt hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
Oh ja overigens net een presentatie gehad, me weer een naar een voldoende geluld zoals altijd.![]()
Het is een wonder dat iemand die zo makkelijk kan praten zoals ik niet kan versieren eigenlijk.
Ik val ook niet op negerinnen, zij niet op blond.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, dat is best een rare eigenschap eigenlijk.
Donkere ogenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
Dan blijft er maar eentje over Myra, goed nieuws hij is niet blond:
[ afbeelding ]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, ik ben een lopend spraakwater, presentaties doe ik altijd uit mijn hoofd en haal daarmee makkelijk voldoendes.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
Klinkt als een waterdicht planquote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |