Dat mag niet iedereen zo maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laat ze aan je haartjes voelen.
Vertel.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef DustPuppy het volgende:
Mensen,
Ik heb jullie hulp niet meer nodig
Maar je weet toch wel dat ze het huis niet uit mogenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet dat ze met 3 zijn en ik zie die andere 2 nu toch ook niet?
Je hebt het moeilijk?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam eigenlijk op de TT af, wie kan me helpen?
Ja, maar ik weet niet of je ze altijd kan zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ze het huis niet uit mogen
Voor jou komt Gerard Ekdom vast wel voor het raam staanquote:Op donderdag 22 december 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of je ze altijd kan zien.
Ik heb een 'dinnetjequote:
Ik heb het extreem moeilijk ja.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Goede vriend van me zei dat ik mooie tanden heb. Ik ben het oneens.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb het extreem moeilijk ja.
Ja prima.quote:
Bedoelde hij niet tieten ipv tanden?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:01 schreef Myraela het volgende:
Goede vriend van me zei dat ik mooie tanden heb. Ik ben het oneens.
Wat niet?quote:
Nee.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoelde hij niet tieten ipv tanden?
Nee jij moet luisteren ik praat dan.quote:
Ik ken haar van mijn sportvereniging. We liepen al een tijdje om elkaar heen te draaien, maar toen we dit weekend na een avondje bios bij elkaar in bed belanden leek het ons toch wel duidelijkquote:
Oh wat tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik ken haar van mijn sportvereniging. We liepen al een tijdje om elkaar heen te draaien, maar toen we dit weekend na een avondje bios bij elkaar in bed belanden leek het ons toch wel duidelijk
Oh, nou in dat geval brand los zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee jij moet luisteren ik praat dan.
Ja nu hoeft het niet meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou in dat geval brand los zou ik zeggen
Lik mijn kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |