Zeg gun die jongens ook wat.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zeg je dat weer tactvol Heloef, aanbieden
Lijkt me wel een leuke grapquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog nooit onverwachts iemand in mijn bed gelegen zonder dat ik het van te voren wist.
Ik weet niet waar je woontquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog nooit onverwachts iemand in mijn bed gelegen zonder dat ik het van te voren wist.
Ik vind Annemieke Schollaardt wel tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En aan wie gaat zij jou aanbieden?
Wij doneren Myra aan het Rode Kruis.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we Myra aanbieden voor een liedje denk je?
Ik zou er een topic over openen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er een vrouw in je bed lag dan? Simpele man
Lelijk: slapenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als er een vrouw in je bed lag dan? Simpele man
Die hebben ze toch thuis zittenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg gun die jongens ook wat.![]()
Die mogen tenminste een lekker wijf krijgen na een paar dagen niet eten, neuken en fappen.
Ik zei lekker wijf.quote:
Zou jij gaan fappen daar?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef stefanhaan het volgende:
Wie zegt dat ze niet fappen in dat huis?
Boeie kamer zoeken met deur die op slot kan en fappen maar.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou jij gaan fappen daar?![]()
Er lopen om de haverklap gasten in en uit daar.
''Ik wist dat hier een mooie jongen woont*quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou me eerst afvragen hoe de neuk ze m'n huis in is gekomen.
Ik ken de vrouwen van de dj's niet dus daar kan ik niet over oordelen.quote:
Zou je het jezelf afvragen of haar?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou me eerst afvragen hoe de neuk ze m'n huis in is gekomen.
Eerst mezelf en daarna haar.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je het jezelf afvragen of haar?
Dat is toch geen antwoord op de vraag HOE?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
''Ik wist dat hier een mooie jongen woont*
En dan?
Zouden ze wel een hoop geld mee ophalenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken de vrouwen van de dj's niet dus daar kan ik niet over oordelen.
Maar dan nog is het niet netjes om Myra voor een gangbang aan te bieden in het glazen huis.
Jawel, oorzaak gevolg, mooie jongen --> Huis gekraakt om te wachten tot jongen terug komt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag HOE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |