Okee, dat is duidelijk dan schreeuw ik wel even door de microfoon dat je hem wil.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.
Ik snap het hele probleem niet. Ik was al goedgekeurd.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus zij moet met hem aanpappen zodat jij je via haar bij 3fm naar binnen kan praten?
Stel jij komt thuis... en er ligt een man in je bed... Wat doe je?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja. Ik begin er niet spontaan van te soppen maar ik zou hem ook zeker mijn bed niet uitschoppen.
Vanwaar kom je alleen met die twee opties voor haar dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een lopend spraakwater, presentaties doe ik altijd uit mijn hoofd en haal daarmee makkelijk voldoendes.
3FM haal ik zelf wel.
Eerst pissen, ik moet altijd plassen als ik thuis kom.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel jij komt thuis... en er ligt er aan man in je bed... Wat doe je?
Wat?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stel jij komt thuis... en er ligt er aan man in je bed... Wat doe je?
Hij mag er dus wel gewoon blijven liggen? Je maakt em niet wakker ofzo? Je gaat er gewoon naast slapen?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst pissen, ik moet altijd plassen als ik thuis kom.
Ehm, dat zijn de 3 mannen die in het Glazen Huis zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vanwaar kom je alleen met die twee opties voor haar dan?
Als het je vriend/scharrel/watdanook is mag hij denk ik wel blijven liggen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij mag er dus wel gewoon blijven liggen? Je maakt em niet wakker ofzo? Je gaat er gewoon naast slapen?
Nee het ging mij om myr, zij zou iemand die aan uiterlijk X voldoet niet haar bed uit schoppen... Dus ik maak en situatie schets om te achterhalen hoe zij zou reageren als er een vreemde man in haar bed ligt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lees die zin nog eens, ik snap 'm niet. Wat voor een man ligt er in je bed?
Ligt er natuurlijk aan he.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij mag er dus wel gewoon blijven liggen? Je maakt em niet wakker ofzo? Je gaat er gewoon naast slapen?
Dus? Beter bied je haar een exemplaar aan die wel vrij rondloopt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn de 3 mannen die in het Glazen Huis zitten.
Ik kijk eerst wie het is. Ken ik hem en is hij just a friend, dan laat ik hem slapen. Ken ik hem en is hij neukable, dan bespring ik hem. Ken ik hem niet en is hij niet neukable, dan schop ik hem mijn huis uit, ken ik hem niet en is hij neukable, dan gaan we eerst maar eens even praten en kennismakenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:27 schreef kingtoppie het volgende:
Niet zo slim, straks hoort hij jequote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan he.Als het een scharrel is kruip ik er naast. Als het een onbekende is raak ik in paniek.
True story?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wie het is. Ken ik hem en is hij just a friend, dan laat ik hem slapen. Ken ik hem en is hij neukable, dan bespring ik hem. Ken ik hem niet en is hij niet neukable, dan schop ik hem mijn huis uit, ken ik hem niet en is hij neukable, dan gaan we eerst maar eens even praten en kennismaken
We gaan morgen naar dat huis dus dan weet ik alvast aan wie van de 3 ik haar moet aanbieden.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus? Beter bied je haar een exemplaar aan die wel vrij rondloopt.
Wat een gedoe zeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk eerst wie het is. Ken ik hem en is hij just a friend, dan laat ik hem slapen. Ken ik hem en is hij neukable, dan bespring ik hem. Ken ik hem niet en is hij niet neukable, dan schop ik hem mijn huis uit, ken ik hem niet en is hij neukable, dan gaan we eerst maar eens even praten en kennismaken
Wat zeg je dat weer tactvol Heloef, aanbiedenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan morgen naar dat huis dus dan weet ik alvast aan wie van de 3 ik haar moet aanbieden.
En aan wie gaat zij jou aanbieden?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
We gaan morgen naar dat huis dus dan weet ik alvast aan wie van de 3 ik haar moet aanbieden.
Kunnen we Myra aanbieden voor een liedje denk je?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, er heeft nog nooit onverwachts iemand in mijn bed gelegen zonder dat ik het van te voren wist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |