Pics van je zus?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn zus terug uit Amerika voor drie wekenIk heb veel cadeautjes gekocht en ben nu aan 't knutselen met ballonnen.
Iedere troll met lekkere tietjes voed ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedere troll met lekkere tietjes voed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
Iedere troll met lekkere tietjes voed ik.
Hoe weet jij dat ik lekkere tietjes heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was die foto die je mij stuurde ook al nep?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik lekkere tietjes heb?
Dat vroeg je laatst ook al. Het zit je dwars. Stuur de foto maar door naar mij en ik geef het verlossende antwoord.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Was die foto die je mij stuurde ook al nep?
Natuurlijk, alles is nep met zulke onbetrouwbare vlegels op FOK! ga ik toch niet mezelf bekend makenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
Heeft iedereen behalve ik weer eens foto's gehad?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou oppassen. Neem geen risico met de info die je mij hebt gegeven. Gewoon een vriendelijke waarschuwingquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef -Nouvelles het volgende:
Dat vroeg je laatst ook al. Het zit je dwars. Stuur de foto maar door naar mij en ik geef het verlossende antwoord.
Wat een subtiele bedreigingquote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen. Neem geen risico met de info die je mij hebt gegeven. Gewoon een vriendelijke waarschuwing
Aandachtshoer dat je bent, je vroeg me zelf of ik een foto wou zien.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles is nep met zulke onbetrouwbare vlegels op FOK! ga ik toch niet mezelf bekend maken
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:48 schreef heloef het volgende:
Aandachtshoer dat je bent, je vroeg me zelf of ik een foto wou zien.
Nog steeds: aandachtshoer.quote:
Dus je stuurt neppe foto's van jezelf rond naar mensen hier? Als je dat van mij in de groep wil gooien, vind ik dat weer iets zeggen over jou maar ik verwacht het wel van je na die ene actie, daar niet van.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou oppassen. Neem geen risico met de info die je mij hebt gegeven. Gewoon een vriendelijke waarschuwing
Ik zou je gewoon maar even gedeisd houden met opmerking maken richting mij. That's all. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Dus je stuurt neppe foto's van jezelf rond naar mensen hier? Als je dat van mij in de groep wil gooien, vind ik dat weer iets zeggen over jou maar ik verwacht het wel van je na die ene actie, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |