Dat is wel handig ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef stefanhaan het volgende:
Royco wil je een cursus lockpicking?
Op zich zou daar niets mis mee zijn, maar als het zo'n gestoord raar type is dat ze zich ongevraagd toegang verschaft tot de woning van een wildvreemde omdat hij misschien wel knap zou kunnen zijn, dan denk ik niet dat het allemaal erg soepel blijft verlopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, als ze alleen af en toe langs komt voor de seks is het ook niet zo erg he.
Je kunt het maar weer gehad hebben
dat is een beetje stalkerigñquote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich zou daar niets mis mee zijn, maar als het zo'n gestoord raar type is dat ze zich ongevraagd toegang verschaft tot de woning van een wildvreemde omdat hij misschien wel knap zou kunnen zijn, dan denk ik niet dat het allemaal erg soepel blijft verlopen.
Worth it.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Roep dat nog maar eens als ze al je eventuele kansen bij meiden die wel relatiemateriaal zijn gaat verpesten.
Dat is wel waar, maar goed, ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat een wildvreemde in mijn bed gaat liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich zou daar niets mis mee zijn, maar als het zo'n gestoord raar type is dat ze zich ongevraagd toegang verschaft tot de woning van een wildvreemde omdat hij misschien wel knap zou kunnen zijn, dan denk ik niet dat het allemaal erg soepel blijft verlopen.
En een walvis met een mooi koppie?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
Een lelijke walvis is dik + lelijk.
Een plork = perfect lichaam ontiegelijke rotkop
Ze heeft ingebroken in je huis, daar moet wel een steekje los bij zitten dus reken maar op veel drama met zo'n typetje.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze alleen wil neuken mag dat best.
Dat wijst heloef pertinent af want walvis.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een walvis met een mooi koppie?
Knuppel langs je bed zetten zodat je haar eventueel kan slaan dan.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze heeft ingebroken in je huis, daar moet wel een steekje los bij zitten dus reken maar op veel drama met zo'n typetje.
Het is ook allemaal hypothetisch natuurlijk, maar niks mis met enige standaarden en 2x nadenken voordat je meteen op iemand duikt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar goed, ik zie het ook niet zo snel gebeuren dat een wildvreemde in mijn bed gaat liggen
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Ze heeft ingebroken in je huis, daar moet wel een steekje los bij zitten dus reken maar op veel drama met zo'n typetje.
Gewoon ergens in duwen, dan is ze kreupel en kreupele mensen kunnen niet meer inbreken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Knuppel langs je bed zetten zodat je haar eventueel kan slaan dan.
Probleem is dat ze al in bed ligt en dus eerder bij de knuppel kan dan jij.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien is ze wel masochistisch en kickt ze daar opquote:Op donderdag 22 december 2011 13:45 schreef stefanhaan het volgende:
ook een optiequote:Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon ergens in duwen, dan is ze kreupel en kreupele mensen kunnen niet meer inbreken.
Neen ook niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En een walvis met een mooi koppie?
Ik dacht het, jij zei het.quote:
Ja schat want ik ben ook heel serieus natuurlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Misschien dat dit beter overkomt bij de extreem wanhopige onder ons.
Haha, jij voelt je aangesproken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja schat want ik ben ook heel serieus natuurlijk.
Hoe dik?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
Neen ook niet.
En je moet wel heel dik zijn wil ik je een walvis vinden.
Tuurlijk ben ik wanhopig. Maar zo wanhopig ook weer niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, jij voelt je aangesproken.
Lees de PI, schat.
Is van persoon tot persoon verschillend.quote:
Maar toch voelde je je aangesproken.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik wanhopig. Maar zo wanhopig ook weer niet.
Hoi zeggen en gewoon doorlopen naar de playstation?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
Als een vreemde random in mijn bed ligt zou ik het wel raar vinden. Als mijn vriendin gewoon langskomt zonder iets te vragen, en mijn ouders laten er binnen en gaat dan op mijn bed wachten. Dan weet ik wel wat ik doe
Als je het zelf nog maar weet dan mocht er een gedrocht in je bed liggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Is van persoon tot persoon verschillend.
Jeweetquote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoi zeggen en gewoon doorlopen naar de playstation?
En van de hoeveelheid alcohol die je op hebt hequote:Op donderdag 22 december 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is van persoon tot persoon verschillend.
Ik denk niet dat ze er in ligt aangezien ze vast er doorheen is gezakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het zelf nog maar weet dan mocht er een gedrocht in je bed liggen
Met voldoende op worden mensen 25% knapper. Verraderlijk goedje is datquote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef Royco1 het volgende:
En van de hoeveelheid alcohol die je op hebt he
Precies, je moet je geen seks laten opdringen.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jeweet
en als ze dan zichzelf gaat verwennen vragen of het lukt? En doorgamen.
Wel meer als 25%quote:Op donderdag 22 december 2011 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met voldoende op worden mensen 25% knapper. Verraderlijk goedje is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |